kotisivut nettiin??

-mie-

tätä on kysytty sen sata kertaa, mutta en nyt löytänyt yhtäkkiä vastausta tuolta..
eli voisiko joku ystävällinen kertoa jonkin ILMAISEN paikan johon saisin kotisivuni??
mielellään suomenkielisen, koska englannintaitoni on t-o-d-e-l-l-a huono..
yritin frewebsiä, mutta en tajunnut sitä!!
Kiitos sille joka viitsii auttaa..

6

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MacFinn

Aika moni paikallinen puhelinyhtiö tarjoaa modemi/ISDN yhteyden ilmaiseksi ja niissä on hyvin usein myös mukana kotisivutilaa.

Ainakin moni Finnet-ryhmän puhelinyhtiö tekee näin.

• Pong

Tilaa Mtv3.fi/liittymä:) saat 20 Mt kotisivutilaa eikä maksa mitään, helppo käyttää myös:)

• lapm

tai tilaa mikrobitti, saat 50 MT tilaa kotisivuillesi ja sivistävän lehden kaupanpäälle.
        :P

• Diddisca

Nouni.

Eli siis ongelmasi on, miten saada kotisivut. Meneppäs ensin vaikkapa sivulle http://www.havusto.org/u/menthal27/, siellä on paljon html-koodi apua. Suosittelen Geocitiesiä. Vaikka se on englanninkielinen, se on yksi parhaista kotisivun teko paikoista, sekä ilmainen. (ellet itse valitse sieltä maksullista vaihtoehtoa) Aloita rekisteröitymällä sinne. Neuvon sinua enemmän monissa asioissa, jos lähetät minulle sähköpostia tai lisäät msn messengerin listallesi mailiossan [email protected], niin neuvon sinua mesen kautta. :) Toivottavasti voi olla avuksi!

~Diddissca

• Diddisca

Eli siis sinun ei tarvitse alkaa tilailla mitään. Noissa ensimmäisissähän vastauksissa on pelkäästään "tilaa se ja se niin saat kotisivu tilaa"... Onnea kotisivujen teolle. Kannatan muuten myös, että alat etsiä itsellesi valmista ulkoasua. Sellainen sivu, johon on ensin pläntätty tausta väri/kuva ja sen jälkeen kirjoitettu otsikko ja sen jälkeen hieman tekstiä. Tuollaiset on HYVIN rumia, eikä niissä kyllä hirveän moni ihminen viihdy. En nyt anna mitään linkkiä, joissa olisi ilmaisia ulkoasuja, kun en tiedä millaisen haluat, mutta jos kerrot, minkä aiheinen sivu on, oletko tyttö vai poika, niin voi auttaa sivun etsimisessä. Tietenkin, jos osaat itse tehdä layoutin (=ulkoasun) niin sehän on hyvä. :) Ja tiedäthän tekijänoikeudet? Eli älä vain mene kopioimaan luvatta toisen tekemää materiaalia/grafiikkaa. xP

• monnikalainen92

mene osoitteeseen: www.firmala.fi (suom.. 2€ puoli vuotta) ja jos haluut ilmaisen siis nii mee www.geocities.com
      siell on hyvii ja opettele viel etsimään tieto anetistä, niin sitten kannattais jo koklata!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1232
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      920
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      104
      731
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      666
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    Aihe