Pyhäjärviset sanoi tahtonsa

Miten jatko menee ?
Mikä muuttuu ?
Mitä uudistuksia ?

Onko ehdotuksia ?

12

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaikutusta

      ei mikään muuutu
      Uudistkset tulee ylhäältä

      ei koske rivikuntalaisen elämää niinkuinei tähänkään astinen: koulutu ja sairaalat on toiminu ja ruokaa sa kaupasta ja tiet on aurattu

      näin se menee olipa nuijan varressa kuka tahanasa

    • Näin mennään

      Totta kai muuttuu.
      Olemme Haapajärvisiä ennenkuin kausi on ohi ja siihen ei kansanäänestystä kysellä koska kansa on jo vastannut.

    • Karkea arvaus

      veikkaisin että meistä tulee haavikkaita vuonna 2015.

    • 2.karkea arvaus

      Toinen karkea veikkaus: 2013 alkaa liitosneuvottelut ja vuoden 2014 lopussa liitytään.

      Perusteluina sanotaan, että kun nyt liitytään, niin ei tarvitse odottaa sitä, että valtiovalta tulee ja pakkoliittää...

      hehe - mutta eipä paljoa naurata - on sellaiset risukarhet nyt vallankahvaan pääsemässä...

    • stoppi Heinolasta

      Kyllä nyt saamme vakautta valtuustotyöskentelyyn. Ei ainakaan tahallan enää rikota lakeja. Kun ei vaan se mustapukuinen nainen yritä palata.

    • näin teemme

      Ei rikota lakeja eikä mustamaalata itse itseämme. Ei luoda kauhukuvia, vaan toimitaan kuntalaisten parhaaksi.

    • kääääänös

      Kyllä jotakin muuttuu,olihan tämä 180 asteen käännös huonompaan.

    • kaikkea sitä kuulee

      keput olivat vaalikoneissa luvanneet kansanäänestystä.

      Hätäpäissään luvata ja siktten vielä toteuttaa. sehän kaksi eri asiaa.

    • ei mikkää muutu

      joo mutta miten nuo vaikuttaa tavan kuntalaisen elämään? ei sitten mitenkään? Ei tule eloon eroa vaikka haavikkaita olisimme. lääkäriin pääsee ja penskat käy koulua. Apsilta saa kahvit ja pyhänä pääsee kirkkoon

    • stylistinen

      Kyllä nyt monitoimihallin laskut tulee hoidettua ,ja eiköhän sinne ahtonkin suuntaan joku satatonninen uppoa, vanhustenkotiyhistyksen velatkin muuttuu saataviksi jne....
      On nämä tulevat kepulaiset suurine ääni saalineen upottamassa koko pyhäjärven haapajärven harmaisiin ja ah sitä auvoista oloa mitään ei jää jäljelle .pöytä on puhdas ja historianlehdet jo havisee ja pitäjälehti kirjoittaa suurmiehistä jotka tekivät ihmeitä ja taivuttivat haavanlehtiä saaden aikaan ihmeitä säteilevän auringonlaskun varjoisalle kujalle.Suuressa saattueessa koppalakkinsen seurueen perässä marssivat harmaisiin pukeutuneet silinterihattuiset ja heitä seuraten seurapiiriin kuuluvat hienosto rouvat jo vähän ikääntyneet kylläkin ,mutta hyvin arvokkaina. Salille saapuessaan koko seurue otettiin vastaan toivotellen ja kiitellen suurista lahjoituksista, mainiten heidät jopa kansan kynttilöinä tulevien sukupolvien hyvin puhuttuina ja aina muistettavina.Että näin....

    • rantta

      Joo, toivotaan vaan ettei mustapukuinen ja valkohampainen nainen pallaa.

    • Haapajärvi popittaa

      Veikkaisin että tässä maksellaan hulevesimaksuja 2014 tai viimeistään 2015 alusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe