Onko olemassa muita vauvakuumeen kanssa taistelevia kuin minä? Asun avoliitossa ihanan mieheni kanssa. Tiedämme olevamme toisillemme ne "oikeat", mutta ongelmanani on tämä VAUVAKUUME, joka pahenee päivä päivältä. Mieheni ei ole vielä valmis isyyteen. Olemme puhuneet asiasta jo pitkään ja vaikka ikää minulla ei paljoa olekkaan tunnen olevani valmis äitiyden tuomiin haasteisiin, mutta ainut "ongelma" on mies, joka ei lasta vielä halua. Enkä haluaisi toisaalta painostaakkaan..
Vauvakuume..
4
614
Vastaukset
- Tyttö-84
Sama täällä! En asu poikaystäväni kanssa yhdessä, mutta haluaisin jo vauvan :) Poikaystäväni on 17 joten hän ei halua vielä lasta, mutta itse täytän 20 syksyllä ja biologinen kello alkaisi pikkuhiljaa tikittää.. ;) Jos tahdot mailata minulle, [email protected]
- jou
biologinen kello se sullakin mahdollisesti... ??Taitaa edistää aika pahasti! :)
T: 26-v ´kellontikitys'! - Lilli
Tosiaankin, kuulostaa hassulta että 17- vuotias poika olis valmis isäksi (ei ole- siksi ei onneks lasta vielä tahdokaan) ja että 20- vuotiaan kello tikittää...Olen myös samaa mieltä, että nyt kyllä kello edistää. Ei kannattais tämän asian kanssa kiirehtiä.
Nimim. ei edistä 28-vee
- tazza
olen itse myös kamalan vauvakuumeen kourissa. (jo puolivuotta, ja nyt kärjistynyt ja surffailen vauvatarvikesivuilla ja meinasin tilata jo mammahousut)
mutta sama homma meillä.. kihlattuni ei ole vielä valmis. lupaili kyllä että vuoden sisällä rupeaisimme kokeilemaan ja minä haluaisin jo nyt syksyllä.. jos sattuisi vaikka tärppäämään ja saisin kesävauvan
minuakin pelottaa että painostan liikaa. täytän 21 kohta ja poikaystäväni 20.. että nuoriahan tässä ollaan eikä kiirettä ole, mutta kuitenkin niin kovasti haluaisin jo. haluan lapset nuorena, kun vielä jaksan olla niiden kanssa ja "vapautua" niistä sitten aikaisemmin... että ehtii vielä sittenki touhuta kaikenlaista vaikka lastenlasten kanssa :)
olemme olleet yhdessä kohta kaksi vuotta, josta yli vuoden kihloissa ja asuttu yhdessä säännöllisen epäsäännöllisesti puolitoistavuotta, josta yli vuosi jo yhteisessä kodissa. eli arki sujuu, minulla loppuu opinnot kohta ja poikaystävälläni on vakituinen työ. ja yksin mietin että MIKSI EI?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112742SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän201734Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2731623Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281281Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271149Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?941062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022