En ole trolli vaan kysyn ihan oikeasti. Baareissa on näitä langattomia maksupäätteitä, niin mikä on oikea tapa käyttää niitä? MIlloin ja kuka ottaa kortin pois siitä laitteesta?
Teen yleensä näin: annan korttini baarimikolle, hän laittaa korttini maksupäätteeseen ja antaa päätteen minulle. Näpyttelen pin-koodini ja annan päätteen heti takaisin baarimikolle. Baarimikko ottaa korttini ja antaa sen minulle takaisin (kuitin kera jos haluan).
Yleensä toi menee ihan ok, mutta joskus taas jotkut baarimikot sanovat, että voin ottaa kortin itse pois. Entäs se kuitti sitten? Ei kai sitä sentään saa itse alkaa repimään siitä päätteestä?
Miten tämä menisi mahdollisimman mukavasti ja oikein?
Kortilla maksaminen langattomalla maksupäätteellä
Tyhmä kysyy
2
356
Vastaukset
- %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
No, jos jäisit kokonaan kotiin , niin ei olis totakaan ongelmaa.
Ja sit seuraava vaihtoehto on cash only paikat.
Juu ja jos on ihan pakoittava tarve lehtee mökistä ulos, niin mitäs jos kysäset, että otanko kortin tästä näi itse ja tarjootko kahvit. - J0pe12
Baari-ilta tulossa = Nosta käteistä. Muuan baarissa stadin keskustassa oli hauska naureskella tiskillä heiluville, joilla oli vain kortti. Pääte vain varmentaa ja varmentaa. Baarimikko kyselee kaikilta, kenellä käteistä, kenellä käteistä. No minulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998