Löytyykö Prahasta hotellia keittokomerolla?

Kahve virkistää

Ei. Emme ole matkalla Prahaan laittamaan itse ruokaa, mutta sellaista pientä olisi joskus mukava pyöräyttää syötäväksi. Matkamme kestää 10 vrk. Joten tietääkö kukaan keskustan lähettyvillä kohtuuhintaista hotellia tai vastaavaa, jossa olisi keittiö tai keittonurkkaus. Pyyd. yst. vast. tämän sivuston välityksellä.

16

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkuun tästä

      Esim
      http://fi.hotels.com/
      kun saat halutuloksen, niin klikkaa majoitustyypiksi lomakoti/huoneisto, niistä sitten etsit sopivan.
      Karttanäkymästä on nopea katsoa missä hotellit ovat ja rajoittaa hakuehtoja.

      Hinta kannattaa tsekata myös muualta, myös hotellin omilta sivuilta.

      • kahve virkistää

        Ei tuon linkin takana ole mitään lomakoti/huoneisto vaihtoehtoja


      • Kirjoitetun ymmärrys
        kahve virkistää kirjoitti:

        Ei tuon linkin takana ole mitään lomakoti/huoneisto vaihtoehtoja

        "kun saat hakutuloksen", niin... sen jälkeen voit valita eli ensin paikka, ajankohta jne ja tee haku, sitten rasti em.


      • Kahve virkistää
        Kirjoitetun ymmärrys kirjoitti:

        "kun saat hakutuloksen", niin... sen jälkeen voit valita eli ensin paikka, ajankohta jne ja tee haku, sitten rasti em.

        Jep. Kiitos sinulle. Nyt onnisti. Sitä kun meikäläinen ei ole nokkelimpia näiden nykyajan vehkeiden kanssa. Ranskassakin joudun monasti sanomaan automaattien ym häkkyröiden edessä seuraavan toteamuksen: Je suis perdu dans la vie moderne! Riittävän kärsivällä sävyllä tuhahdettuna aina löytyy joku joka jelppaa


    • prahassa

      Löytyy vaikka millä mitalla, laita googleen "apartments prague", niin saat vastaukseksi useita sivustoja. Itse olemme olleet esim. tällaisessa: http://www.old-town-square-apartments.com/en/
      Oli muuten mukava joulu aikanaan siellä, huoh... =)

    • max.

      Täss muutama.....ei ku kolme :)

      Orion
      Sibelius
      Lublanska

      Kaikissa oon ollut ja ihan ovat Hyviä....Lublanskaan menen taas Jouluksi.

    • Kahve virkistää

      Olemme päätymässä Casa Italiaan. Kymmeneltä yöltä pyytävät 510 euroa. On pieni keittiö astioineen ja jääkaappeineen. Continental aamupala sisältyy ja sinnehän voi ottaa omia leikkeleitä mukaan.

      • Muiden arviot

        Hotels.comin asiakasarviot heittelevät laidasta laitaan...
        plussaa metron läheisyys.


      • Harkittava itse
        Muiden arviot kirjoitti:

        Hotels.comin asiakasarviot heittelevät laidasta laitaan...
        plussaa metron läheisyys.

        Niinhän ne aina heittelevät. Mielipiteet ovat sellaisia.


      • Laidasta laitaan
        Harkittava itse kirjoitti:

        Niinhän ne aina heittelevät. Mielipiteet ovat sellaisia.

        Ei ne aina noin vaihtelevasti heitä.
        No moni asia riippuu katsojasta ja Prahasta kyseenollen pitää muistaa suhteellisen suuri jenkkituristien osuus.


      • Kahve virkistää
        Laidasta laitaan kirjoitti:

        Ei ne aina noin vaihtelevasti heitä.
        No moni asia riippuu katsojasta ja Prahasta kyseenollen pitää muistaa suhteellisen suuri jenkkituristien osuus.

        Aivan niin. Nehän ne vasta ronkelia ovatkin. Kaiken pitäisi olla kuin amerikoissa


      • hupsista vaan

        Siis herra jestas, aamiaiselle omat eväät!!! Saatte papukaijamerkin junttiudesta!!!!


      • Kahve virkistää
        hupsista vaan kirjoitti:

        Siis herra jestas, aamiaiselle omat eväät!!! Saatte papukaijamerkin junttiudesta!!!!

        Aivan niin. Otan mielelläni tuon kunnianosoituksen vastaan. On nimittäin kokemusta täydennysten ottamisesta aamupalalle eikä siitä ole ollut koskaan harmia. Voihan olla sellainen allergiakin, ettei sovi pistää suuhunsa mitä tahansa. Pahinta junttiutta taitaa olla se jos ajatus kulkee vain yhtä rataa.

        Kerronpa vielä, että olemme olleet puhelinyhteydessä hotellimme kanssa, joten vapautan sinut turhista paineista


    • käynyt.....

      Hotelleissa on aina ihan oikea keittiö. Tarjoavat ruokaa aamisella mutta usein hotelleissa on myös ravintola. Tarvitsevat keittiötä.

      • Et sitä

        Ei aina välttämättä kumpaakaan


    • Sonni 50

      Only Apartments.
      Pelaa hyvin, olen käyttänyt ympäri maailmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5953
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3625
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1919
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1408
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe