Löytyykö Prahasta hotellia keittokomerolla?

Kahve virkistää

Ei. Emme ole matkalla Prahaan laittamaan itse ruokaa, mutta sellaista pientä olisi joskus mukava pyöräyttää syötäväksi. Matkamme kestää 10 vrk. Joten tietääkö kukaan keskustan lähettyvillä kohtuuhintaista hotellia tai vastaavaa, jossa olisi keittiö tai keittonurkkaus. Pyyd. yst. vast. tämän sivuston välityksellä.

16

398

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkuun tästä

Esim
      http://fi.hotels.com/
      kun saat halutuloksen, niin klikkaa majoitustyypiksi lomakoti/huoneisto, niistä sitten etsit sopivan.
      Karttanäkymästä on nopea katsoa missä hotellit ovat ja rajoittaa hakuehtoja.

Hinta kannattaa tsekata myös muualta, myös hotellin omilta sivuilta.

• kahve virkistää

Ei tuon linkin takana ole mitään lomakoti/huoneisto vaihtoehtoja

• Kirjoitetun ymmärrys
        kahve virkistää kirjoitti:

Ei tuon linkin takana ole mitään lomakoti/huoneisto vaihtoehtoja

"kun saat hakutuloksen", niin... sen jälkeen voit valita eli ensin paikka, ajankohta jne ja tee haku, sitten rasti em.

• Kahve virkistää
        Kirjoitetun ymmärrys kirjoitti:

"kun saat hakutuloksen", niin... sen jälkeen voit valita eli ensin paikka, ajankohta jne ja tee haku, sitten rasti em.

Jep. Kiitos sinulle. Nyt onnisti. Sitä kun meikäläinen ei ole nokkelimpia näiden nykyajan vehkeiden kanssa. Ranskassakin joudun monasti sanomaan automaattien ym häkkyröiden edessä seuraavan toteamuksen: Je suis perdu dans la vie moderne! Riittävän kärsivällä sävyllä tuhahdettuna aina löytyy joku joka jelppaa

• prahassa

Löytyy vaikka millä mitalla, laita googleen "apartments prague", niin saat vastaukseksi useita sivustoja. Itse olemme olleet esim. tällaisessa: http://www.old-town-square-apartments.com/en/
      Oli muuten mukava joulu aikanaan siellä, huoh... =)

• max.

Täss muutama.....ei ku kolme :)

Orion
      Sibelius
      Lublanska

Kaikissa oon ollut ja ihan ovat Hyviä....Lublanskaan menen taas Jouluksi.

• Kahve virkistää

Olemme päätymässä Casa Italiaan. Kymmeneltä yöltä pyytävät 510 euroa. On pieni keittiö astioineen ja jääkaappeineen. Continental aamupala sisältyy ja sinnehän voi ottaa omia leikkeleitä mukaan.

• Muiden arviot

Hotels.comin asiakasarviot heittelevät laidasta laitaan...
        plussaa metron läheisyys.

• Harkittava itse
        Muiden arviot kirjoitti:

Hotels.comin asiakasarviot heittelevät laidasta laitaan...
        plussaa metron läheisyys.

Niinhän ne aina heittelevät. Mielipiteet ovat sellaisia.

• Laidasta laitaan
        Harkittava itse kirjoitti:

Niinhän ne aina heittelevät. Mielipiteet ovat sellaisia.

Ei ne aina noin vaihtelevasti heitä.
        No moni asia riippuu katsojasta ja Prahasta kyseenollen pitää muistaa suhteellisen suuri jenkkituristien osuus.

• Kahve virkistää
        Laidasta laitaan kirjoitti:

Ei ne aina noin vaihtelevasti heitä.
        No moni asia riippuu katsojasta ja Prahasta kyseenollen pitää muistaa suhteellisen suuri jenkkituristien osuus.

Aivan niin. Nehän ne vasta ronkelia ovatkin. Kaiken pitäisi olla kuin amerikoissa

• hupsista vaan

Siis herra jestas, aamiaiselle omat eväät!!! Saatte papukaijamerkin junttiudesta!!!!

• Kahve virkistää
        hupsista vaan kirjoitti:

Siis herra jestas, aamiaiselle omat eväät!!! Saatte papukaijamerkin junttiudesta!!!!

Aivan niin. Otan mielelläni tuon kunnianosoituksen vastaan. On nimittäin kokemusta täydennysten ottamisesta aamupalalle eikä siitä ole ollut koskaan harmia. Voihan olla sellainen allergiakin, ettei sovi pistää suuhunsa mitä tahansa. Pahinta junttiutta taitaa olla se jos ajatus kulkee vain yhtä rataa.

Kerronpa vielä, että olemme olleet puhelinyhteydessä hotellimme kanssa, joten vapautan sinut turhista paineista

• käynyt.....

Hotelleissa on aina ihan oikea keittiö. Tarjoavat ruokaa aamisella mutta usein hotelleissa on myös ravintola. Tarvitsevat keittiötä.

• Et sitä

Ei aina välttämättä kumpaakaan

• Sonni 50

Only Apartments.
      Pelaa hyvin, olen käyttänyt ympäri maailmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      46
      1082
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      83
      887
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      877
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      824
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      765
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      197
      700
    7. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      697
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      40
      653
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      612
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      42
      576
    12. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      118
      563
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      525
    14. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      8
      522
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      510
    16. 39
      485
    17. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      475
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      471
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      467
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      467
    Aihe