Mihinkähän voisi laittaa julki surkeat vuokralaiset? Eivät maksaneet vuokriaan. Nyt asia on käräjäoikedessa.
Mustallelistalle olisi pari nimeä.
6
271
Vastaukset
- Kjeh kjeh
Ei mihinkään, on laitonta.
- Keitä ovat???
Onko kyse sossu tapauksista? Tuskin varmaan kokopäiväisissä töissä käyvistä? ALunperin luottotiedottomista?
- teit jo voitavan
Voit imoittaa heistä juri sinne käräjänoikeuteen, kuten olet jo tehnyt.
Mustien listojen pitäminen on laitonta ja sellaisesta saa vähintäänkin rangaistuksen laittomasta rekisteristä ja todennäköisesti myös kunnianloukkauksesta. - lll
Tarkastitko luottotiedot etukäteen ennen vuorkasopimuksen solmimista? Sen kun pystyy tekemään niin helposti nykyisin jo netistä tai pyytää vuokra-asunnon hakijaa toimittamaan itse sellaisen.
Toinen juttu on käyttää välitysfirmaa valittaessa vuokralaisia, mutta se maksaa joillekin liikaa, vaikka sen voi verotuksessa vähentää vuokratuloista. Mutta maksaahan tuo raastuvassa käräjöiminenkin ja rahojen takaisin saannista ei ole takeita. - jhgcvbnm,
Laita tänne julki, tai mihin vaan, ei koko nimiä, mutta tuntomerkkejä, ikä, muunnat kirjaimen pari nimestä, niin asiassa ei ole mitään laitonta, silti muut osaavat varoa.
Käräjäoikeuden päätöksetkin on julkisia. - Aina vaan paranee
Sillälailla. Suomi24-keskustelupalstahan on just oikea tietokanta pitää vuokralaisten mustaa listaa - kukakohan sitten mahtaa vastata rekisterin ylläpitäjän velvollisuuksista? Mistänäitäoikeinsikiää?! :D
Ikä, kengannumero, munan mitta / kuppikoko, blondi/brunette/punapää.... XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984