Koiralle kynsilakkaa

minttu 93

onko mielestänne ok söpöllä pikkukoiralla? On niin ihanan sulosen näköinen! :)

14

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinrääkkäystä

    • 12+18

      Ei tosiaankaan ole ok. Koira nuolee tassujaan ja saa samalla kynsilakkaa suuhunsa, pahimmassa tapauksessa kuolee siihen. Pelkkää omistajan itsekkyyttä laittaa koiralleen kynsilakkaa

    • huoh1

      voi jeesus, pistähän sille vielä pinkki mekko ja paplarit päähän. mistä näitä apinoita oikein löytyy?-.-

    • missy

      kynislakka koiralla ois kaunista

      • vituttaako kun olen nimimerkkini rekannut etkä pääse huutelemaan paskaa minun nimelläni ;)


    • ._.

      Koirillehan on keksitty ihan omia kynsilakkojaan.. Siitä vaan jos tosiaan haluut koiralles laittaa. Ite en tyykkää.

      Netistä varmasti löydät noi koirille tarkotetut lakat yms.

    • koira

      Vasta luki jossakin lehessä, että se on koirille terveysriski että lakkaa sen kynnet. Ni eiköhä se vastaus nyt tullu siinä. Ei oo kivaa, eikä nättiä, eikä terveellistä. Lakkaa vaa omia kynsiäs.

    • ei todellakaan

      Ei ole, mene jutteleen lääkäritädin kanssa....

    • äly hoi mihin jäit

      hanki meikattava nukenpää jos välttämättä haluat jotain tällätä. Anna eläinten olla eläimiä tai älä niitä hanki jos et tiedä mitä voi tehdä ja mitä ei... -.- kyllä sen nyt maalaisjärkikin sanoo ettei kynsilakka ole koiralle terveellistä.

    • urpot.

      itekki olen koittanut etsiä nimenomaan KOIRIEN kynsilakkaa... pet headilla on ainakin sitä ja niiden nettisivuilla se maksaa joku noin 7 dollaria, eli ei paljookaan... Ihmiset mesoavat täällä terveysriskeistä ja vaarallisuudesta kun luulevat että laitetaan ihan ihmisten kynsilakkaa, sehän on vaarallista koirille tietenkin, ja sen takia on kehitetty koirien kynsilakka erikseen mikä ei ole millääntapaa vaarallista eläimille eikä eläinrääkkäystä.... tietenkin siinä on myös otettu huomioon se että eläin nuolee kynsiääl...... urpoja on liikkeellä jotka eivät tajua eläin ja ihmistuotteiden eroja.... mutta kerrothan täällä jos löydät suomesta koirien kynsilakkaa jostain? :)

      • Mistäköhän syystä

        ihmiset sitten eivät käytä koirien kynsilakkaa, jos se kerran noin terveellistä on?

        Miksiköhän miehet eivät lakkaa kynsiänsä? Voiko miesten lyhyempi elinikä johtua siitä että naiset lakkaavat lakkaamatta kynsiänsä?

        Eli siis jos ei käytä kynsilakkaa voisi elää x-määrän vuosia, ja kun käyttää ihmisten kynsilakkaa voisi elää kymmenen vuotta kauemman kuin käyttämättä lainkaan, Mutta kun käyttää eläinten kynsilakkaa niin elinikä pideneekin miltei määräämättömiin?

        Näin yksinkertaistako se todellakin on?


    • Anonyymi

      Itse olen pienesti pistänyt vain kärkiin. Koiraa ei kiinnostanut eikä nuollut pois yms. Kului parissa päivässä pois kokonaan lenkillä. Ei näyttänyt haittaavan. Uskon, että ihan koirasta kiinni kannattaako

      • Anonyymi

        Mihin se koira tarvitsee kynsilakkaa? Miksi sinä haluat lakata koirasi kynnet?


    • Anonyymi

      Hyvä provo. Hihihihihhiiihhh....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe