ps3 vs xbox360

kehvelipalli

ps3 parempi kuin xbox 360 perustelkaa ite ps3:sen puolella. voi jättää asiallisia kommentteja (XBOX360 SUKCS DICK SORRY BUT TRUE)

57

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbox ehdottomasti

      molemmat omistan mut xboxilla on parempia pelejä niin myyn tuon ps3:n pois pölyä keräämästä.

      • xbox ehdottomasti

        Pitäis kyllä ostaa modattu xboxi kun pelit tulee torrenteihin nopeammin kun edes kauppoihin. esim uusin assasins creed on ladattavissa xboxille torrentina jo 3päivää sitten vaikka se julkaistaan vasta torstaina.

        Niin ja säästö olisi hurja kun ei tarvitse ostaa kun tyhjät dvd:t :P


      • Xbox <3

        Minä äänestän, xboxin vaikka on maksullinen netti mutta hyväpuoli on että. Siinä voi ostaa peli rahalla pelejä ja kokeida demoja ja kaikkea kivaa.


    • please2

      Mitään xboxia ku ps2

    • XBOX IS THE BEST!!!

      XBOX on paras... Ps3,2 tai 1 ei saa mitää...
      Saako minecraftin? -Ei!
      Tuli black out ni en muista niit kaikkii nyt mut joka kolmantee ps3 tulee kuoleman valo heti ensimmäisen tunnin aikana, xboxiin joka 7tulee kuoleman valo 2päivän aikana...
      Ja sit ps3 o matkinu iha saatanasti xbox360...
      Kaikki käyttäjät ja hahmot olaan mahkittu XBOX360 joka tuli 2-3 vuotta ps3ennen...

      • C'mon

        Kuka vittu pelaa minee xboxilla?


      • sdfkgäjdfgjkö
        C'mon kirjoitti:

        Kuka vittu pelaa minee xboxilla?

        Ainakin 2 miljoonaa sen lataajaa.


      • lezalit
        sdfkgäjdfgjkö kirjoitti:

        Ainakin 2 miljoonaa sen lataajaa.

        haista ny vittu kuinka vajaa äijä sä oot jos väität et boxi o parempi siks ku sille saa minecrafti?? Aidot mine pelaajat pelaa sitä tietnki pc:llä ja kaikkihan sen tietää että se boxi versio on pc:n versiota ainakin vuoden jäljessä...


    • Minulla on kummatkin laitteet mutta minusa ps3 parempi kun xboxissahan on semmoinen paska vika kuin Rrod minun xboxini niin sanotusti ''kuoli'' tuohon vikaan

      • Joegralkoompaloori

        Päivitä tietosi, uusissa sitä ongelmaa ei ole ollut vuosiin.


    • Xbox owns

      Xbox on kyllä paljon parempi siihen on miljoonia syitä, ammattipelaajat käyttävät xboxia, käytetyt pelit halvempia, varusteet laadukkaampia ja halvempia, ohjaimia voi paiskoa vaikka seinään ja ei silti mene rikki, parempi ohjain, konsoli kestää paremmin ku joku ps3, aitoa jenkki tuotetta eikä mitää japsipaskaa, pelikotelot tyylikkäämpiä, kaikki toimii paremmin, paremmat yksinoikeus pelit(halo, gow, forzat), onlinessa mukavampaa porukkaa, parempi käyttöjärjestelmä, internet explorer, enemmän pelidemoja, suoria tapahtumia live even playerillä, kaikki peli eivät ole pilalle modattuja.

      Pleikan myyntituloista 96,5% tulee suomesta koska tää maa on täynnä näitä pleikkanubuja sekä suomikakruja.

      • playstation.fi

        Pleikan myyntituloista 96,5% tulee suomesta koska tää maa on täynnä näitä pleikkanubuja sekä suomikakruja.

        Sittenhän se on suomessa luonnollinen valinta liity siis sinäkin


      • ps3.........

        Xbox owns sinä puhut niin paljon soopaa että tiedät itsekin että 90% mitä kerrot tuossa on täysin huuhaata ja 90% mitä sanot on justiin toisin päin! Xbox ohjaimet ei kestä edes tavallista käyttöä käskee asentaa paristoja vaikke ne on jo ja niissä on virtaa! Lisäksi ohjaimen napsautukset menee nopeasti rikki! Jo tuo on jo pyhäin häväistys että väität että xboxilla ois paremmat yksinoikeus pelit ja vitunposket sanon minä pleikkarin yksinoikeuspelit vie enempi kuin 100-0 ja tiedät sen! Ai pleikkari on japsipaskaa? Mitä pas-kaa se xbox on 40%vika prosentilla eli tuokin on valetta xbox on pas-kaa ei playstation. Pelikotelot näyttää xboxilla ällöttävän vihreiltä niinkuin juopon oksennus. Kaikki toimii xboxissa huonommin kaikki toimii päin percettä ja kokemusta siitä on. Käyttöjärjestelmä on oksennettu ällöttävästi ruudulle xboxissa josta ei saa mitään selvää mitä pitäs tehdä. Lisäksi ps3 omistajia on miljooia enempi koska samat xbox omistajat ovat joutuneet ostamaan kolmekin konsolia koska ne ei kestä! Tuo tarkoittaa käytännössä sitä että vaikka xboxeja on mukamas myyty vähän enemmän niin se johtuu pelkästään siitä että ne ovat uudelleen menneet samoille omistajille! Eli ps3 pelaajia on oikeasti kolminkertainen määrä! Ammattipelaajat pelaavat pcllä eli tuossakin valehtelit. Eivätkä edes mainitsemasi hinnoittelut pidä paikkaansa koska ne on täsmälleen samanhintaisia. Häpeä valepukki kyllä pleikkari on huomattavasti parempi.


      • hanurin rööri
        ps3......... kirjoitti:

        Xbox owns sinä puhut niin paljon soopaa että tiedät itsekin että 90% mitä kerrot tuossa on täysin huuhaata ja 90% mitä sanot on justiin toisin päin! Xbox ohjaimet ei kestä edes tavallista käyttöä käskee asentaa paristoja vaikke ne on jo ja niissä on virtaa! Lisäksi ohjaimen napsautukset menee nopeasti rikki! Jo tuo on jo pyhäin häväistys että väität että xboxilla ois paremmat yksinoikeus pelit ja vitunposket sanon minä pleikkarin yksinoikeuspelit vie enempi kuin 100-0 ja tiedät sen! Ai pleikkari on japsipaskaa? Mitä pas-kaa se xbox on 40%vika prosentilla eli tuokin on valetta xbox on pas-kaa ei playstation. Pelikotelot näyttää xboxilla ällöttävän vihreiltä niinkuin juopon oksennus. Kaikki toimii xboxissa huonommin kaikki toimii päin percettä ja kokemusta siitä on. Käyttöjärjestelmä on oksennettu ällöttävästi ruudulle xboxissa josta ei saa mitään selvää mitä pitäs tehdä. Lisäksi ps3 omistajia on miljooia enempi koska samat xbox omistajat ovat joutuneet ostamaan kolmekin konsolia koska ne ei kestä! Tuo tarkoittaa käytännössä sitä että vaikka xboxeja on mukamas myyty vähän enemmän niin se johtuu pelkästään siitä että ne ovat uudelleen menneet samoille omistajille! Eli ps3 pelaajia on oikeasti kolminkertainen määrä! Ammattipelaajat pelaavat pcllä eli tuossakin valehtelit. Eivätkä edes mainitsemasi hinnoittelut pidä paikkaansa koska ne on täsmälleen samanhintaisia. Häpeä valepukki kyllä pleikkari on huomattavasti parempi.

        Mielipide on kuin persreikä, kaikilla on omansa. Sä voisit joskus pestä omasi, eikä noin törkyistä kannattaisi esitellä julkisesti.


      • xbox360
        ps3......... kirjoitti:

        Xbox owns sinä puhut niin paljon soopaa että tiedät itsekin että 90% mitä kerrot tuossa on täysin huuhaata ja 90% mitä sanot on justiin toisin päin! Xbox ohjaimet ei kestä edes tavallista käyttöä käskee asentaa paristoja vaikke ne on jo ja niissä on virtaa! Lisäksi ohjaimen napsautukset menee nopeasti rikki! Jo tuo on jo pyhäin häväistys että väität että xboxilla ois paremmat yksinoikeus pelit ja vitunposket sanon minä pleikkarin yksinoikeuspelit vie enempi kuin 100-0 ja tiedät sen! Ai pleikkari on japsipaskaa? Mitä pas-kaa se xbox on 40%vika prosentilla eli tuokin on valetta xbox on pas-kaa ei playstation. Pelikotelot näyttää xboxilla ällöttävän vihreiltä niinkuin juopon oksennus. Kaikki toimii xboxissa huonommin kaikki toimii päin percettä ja kokemusta siitä on. Käyttöjärjestelmä on oksennettu ällöttävästi ruudulle xboxissa josta ei saa mitään selvää mitä pitäs tehdä. Lisäksi ps3 omistajia on miljooia enempi koska samat xbox omistajat ovat joutuneet ostamaan kolmekin konsolia koska ne ei kestä! Tuo tarkoittaa käytännössä sitä että vaikka xboxeja on mukamas myyty vähän enemmän niin se johtuu pelkästään siitä että ne ovat uudelleen menneet samoille omistajille! Eli ps3 pelaajia on oikeasti kolminkertainen määrä! Ammattipelaajat pelaavat pcllä eli tuossakin valehtelit. Eivätkä edes mainitsemasi hinnoittelut pidä paikkaansa koska ne on täsmälleen samanhintaisia. Häpeä valepukki kyllä pleikkari on huomattavasti parempi.

        Anna vaa tilastojen puhuu mulkku Xbox360 myyty yli 6 miljoonaa kappalet enemmän eli turpa kii ja mee pelaa lagival japsipaska netilläs ilmatteeks köyhä mulkku


      • paskat ja *kirjoitusvir!
        ps3......... kirjoitti:

        Xbox owns sinä puhut niin paljon soopaa että tiedät itsekin että 90% mitä kerrot tuossa on täysin huuhaata ja 90% mitä sanot on justiin toisin päin! Xbox ohjaimet ei kestä edes tavallista käyttöä käskee asentaa paristoja vaikke ne on jo ja niissä on virtaa! Lisäksi ohjaimen napsautukset menee nopeasti rikki! Jo tuo on jo pyhäin häväistys että väität että xboxilla ois paremmat yksinoikeus pelit ja vitunposket sanon minä pleikkarin yksinoikeuspelit vie enempi kuin 100-0 ja tiedät sen! Ai pleikkari on japsipaskaa? Mitä pas-kaa se xbox on 40%vika prosentilla eli tuokin on valetta xbox on pas-kaa ei playstation. Pelikotelot näyttää xboxilla ällöttävän vihreiltä niinkuin juopon oksennus. Kaikki toimii xboxissa huonommin kaikki toimii päin percettä ja kokemusta siitä on. Käyttöjärjestelmä on oksennettu ällöttävästi ruudulle xboxissa josta ei saa mitään selvää mitä pitäs tehdä. Lisäksi ps3 omistajia on miljooia enempi koska samat xbox omistajat ovat joutuneet ostamaan kolmekin konsolia koska ne ei kestä! Tuo tarkoittaa käytännössä sitä että vaikka xboxeja on mukamas myyty vähän enemmän niin se johtuu pelkästään siitä että ne ovat uudelleen menneet samoille omistajille! Eli ps3 pelaajia on oikeasti kolminkertainen määrä! Ammattipelaajat pelaavat pcllä eli tuossakin valehtelit. Eivätkä edes mainitsemasi hinnoittelut pidä paikkaansa koska ne on täsmälleen samanhintaisia. Häpeä valepukki kyllä pleikkari on huomattavasti parempi.

        Paskat. kuule xbox.on vaam parempi!.koska ohjaimet on paremmat! Taas ps3, ohjaimet on liian pienet! Monikohan aikuinen mies haluaa mukavamman ja sopivan ohjaimen?
        Joten ne ostaa xboxin! Ja kun sanoit ''ohjain hajoaa käteen'' paskat! Kestävämpi se xboxin ohjain on!
        Sen takia ps3 on suositumpi lasten
        keskuudessa! Ja oletko kuullut akusta xboxin ohjaimille? Ja minun mielestäni xbox on vaaaaan parempi. Ei vaan sen ohjaimen takia vaan sen laadun! Ja kumpikohan on parempi... Xbox One vai Ps4 ????????


    • kskckföögöflgl

      Es

    • ps3 leipoo

      ps3 huonompi; box parempi, ne jotka väittää ps3 paremmaks on pelannu vaa box 360 ja se tuli samaan aikaa ku ps2.! mun serkuil ja kahel kamul on ps ja kun ohjainta heiluttaa nii se helisee jokases paitsi yhes kui siel on jtn irrallisii osiii ja se netti juttu! kellä eui oo varaa maksaa 3 e kuukaaudes ja ps netti on ollu monesti hakkeroituna ja jonku aikaa sitte jollain 400 000 suomalaiselta hävis pankkitunnukset jotka pelas ps netid-

      • asiantuntija500

        Huomaa ettei ps3 pelaajat osaa enkkua.


      • Lonton rae
        asiantuntija500 kirjoitti:

        Huomaa ettei ps3 pelaajat osaa enkkua.

        Mutta Lontoota osataan.


      • asijantuntija500
        Lonton rae kirjoitti:

        Mutta Lontoota osataan.

        Ja mikseivät ps3 pelaajat pysy omalla foorumilla?


      • Lonton rae
        asijantuntija500 kirjoitti:

        Ja mikseivät ps3 pelaajat pysy omalla foorumilla?

        Sitä minä en tiedä, itsehän pelaan Xboxilla, Xbox360, Ps3 konsoleilla.


    • molemmat...

      Mulla on molemmat ja kummastakaan en kyllä luopuisi. Boxi silti pelikäytössä kyllä lemppari kun se ohjain on vaan niin paras. Pleikkari on jäänyt enemmän leffakäyttöön. Pelattua tulee toki silläkin.

    • asijantuntija500

      Huomatkaa pleikkarin ohjain jäänyt -90 luvulle.

      • fakta tieto

        Koska täydellistä on vaikea parantaa.


      • Faktala
        fakta tieto kirjoitti:

        Koska täydellistä on vaikea parantaa.

        Täydellistä, heh.

        Jopa se aikaisempi suunnitelma olisi ollut parempi kuin nykyinen, ja eihän nuo edes tärissyt aluksi niin tosi täydellistä.


    • asijantuntija500

      tai sitten ne ei haluu tuhlata rahaa.xboxsin ohjain on hyvin suunniteltu ja tarpeeksi
      iso kädelle

    • xbox4

      Osta xbox; Halvempi ja parempi!

      • horioppista

        Jep, gogantissa valkoinen slim, 4gb, 99€!!!!


      • horioppista
        horioppista kirjoitti:

        Jep, gogantissa valkoinen slim, 4gb, 99€!!!!

        Fuc#%&g Windows phone... Siis GIGANTISSA.


      • Bluokan tuote uutena
        horioppista kirjoitti:

        Jep, gogantissa valkoinen slim, 4gb, 99€!!!!

        Onko käytetty?


    • Samppane

      Kaikkihan kertovat täällä omia mielipiteitään asioista... Kukaan ei sano faktoja koska eivät halua kertoa niitä omasta mielestään huonoja faktoja. Esimerkiksi ohjaimesta ei voi sanoa kumpi on parempi sillä jokainen on tottunut jompaan kumpaan joko playstationeiden pieneen ohjaimeen tai Xboxin isoon ohjaimeen. Sehän on pelkästään otteesta kysymys että kumpi on parempi. Ja yksinoikeus peleistäkään ei voi kiistellä koska jokainen pelaa eri tyyppisiä pelejä. Mutta xboxin internet pelaaminen on mukavampaa koska ei ole ilmainen internet niin ei ole täynnä jonneja ja ihmisten kakkos käyttäjiä. Mutta playstationilla taas ilmainen netti joten se tekee siitä paremman. Mutta playstation 3:n netissä on usein ongelmia joiden takia nettiin ei pääse. Ja playstationin netti on hackkeroitu pois käytöstä pitkäksi aikaa, kun taas xboxin netin pisin ongelma on ollut enintään päivän? Ja xboxin netissähän on useimpien hacksien aikana pystytty pelaamaan. Ja xboxihan on tunnetusti halvempi. Ja xboxin netti pelaaminen on siitäkin tunnetusti parempi koska hacksit on harvinaisempia kuin ps3:mella.
      ja tosta kun jotkut puhuivat xboxin minestä, niin eihän ''tosi mine pelaajat'' pelaa vain PC:llä vaan jos heillä on valmiiksi myös xbox pc:n lisäksi niin suurin osa heistä on ostanut sen myös boxille. (esim minulla on sekä pc että boksi versio.
      Ja joku valitti siitä että xboxin mine on ''jäljessä'' mutta ei pc:lläkään tehty heti nykyistä versiota vaan päiviteltiin ja korjailtiin bugeja pikku hiljaa. Kuten boxilla.
      Pikkuhiljaa tulee uudempi päivitetympi ja toimivampi versio.
      Ja boksi on ehkä hieman tyylikkäämpi? Kun playstationin pelikotelot ovat tylsän harmaita,mustia tai läpinäkyviä joihin on vain lytätty pelin ''kansi paperit'' päälle kun taas boksin pelikotelot ovat (pirteän?) vihreitä. Kun taas molemmat konsolit ovat fyysisesti moderneja. Koska ps3 on linjakkaan elegantti ja xboxit ovat kulmikkaan elegantteja. Kun taas konsolien ''ikkunat'' kun avaat niin ovat molemmat eri tavoilla yksin kertaiset. xboxilla mielestäni yksinkertaisempi. kun taas ps3:lla turhan (monimutkainen :D). Ja molemmilla konsoleilla olen pelannut. (itselläni on xbox ja xbox 360).

      Oma mielipiteeni on tosiaan se että xbox 360:llä on parempi pelattavuus, kun taas ps3 on selainen yleis laite elokuvien katseluun ja toki pelaamiseen.

      • ps3 fanit menkää pois :/

        En ymmärrä kun itse olen xbox fani ja käyn joskus tällä sivustolla niin oon huomannut että 10-12v pojat "jonnet" tulee tänne leijumaan jollain ps3... Xbox foorumille kun teilläkin on oma foorumikin
        Ja muuten mitä teette jos ostatte ps4 niin siihen tulee maksullinen netti koska nettiturvallisuus.


      • Vanhako mie oon
        ps3 fanit menkää pois :/ kirjoitti:

        En ymmärrä kun itse olen xbox fani ja käyn joskus tällä sivustolla niin oon huomannut että 10-12v pojat "jonnet" tulee tänne leijumaan jollain ps3... Xbox foorumille kun teilläkin on oma foorumikin
        Ja muuten mitä teette jos ostatte ps4 niin siihen tulee maksullinen netti koska nettiturvallisuus.

        Mitä tuo muuten on nykyään kun lauseet jätetään kesken, olen monesti huomannut eri palstoilla saman.
        Esim. tuossa jätät lauseen kesken lopettaen nettiturvallisuus sanaa, eikö sen pitäisi jatkua esim. koska nettiturvallisuus on hyvä.
        Onko tämä nykyaikana kouluissa opetettavaa Suomenkieltä?


        jos ostatte ps4 niin siihen tulee maksullinen netti koska nettiturvallisuus.


      • asijantuntija500
        Vanhako mie oon kirjoitti:

        Mitä tuo muuten on nykyään kun lauseet jätetään kesken, olen monesti huomannut eri palstoilla saman.
        Esim. tuossa jätät lauseen kesken lopettaen nettiturvallisuus sanaa, eikö sen pitäisi jatkua esim. koska nettiturvallisuus on hyvä.
        Onko tämä nykyaikana kouluissa opetettavaa Suomenkieltä?


        jos ostatte ps4 niin siihen tulee maksullinen netti koska nettiturvallisuus.

        No ei ketään kiinnosta jos on kirjoitusvirheitä kunhan ymmärrät mitä noi kertoo


      • sivistyneetongayta
        Vanhako mie oon kirjoitti:

        Mitä tuo muuten on nykyään kun lauseet jätetään kesken, olen monesti huomannut eri palstoilla saman.
        Esim. tuossa jätät lauseen kesken lopettaen nettiturvallisuus sanaa, eikö sen pitäisi jatkua esim. koska nettiturvallisuus on hyvä.
        Onko tämä nykyaikana kouluissa opetettavaa Suomenkieltä?


        jos ostatte ps4 niin siihen tulee maksullinen netti koska nettiturvallisuus.

        Mee sää vaa sinne helvetin 60-luvul tai herää tähä päivään ja koska oot nii viisas ni onkos sun joka lauseessa verbi tai muuta paskaa ja vaan hintit puhuu kieliopin mukaan gay


      • ......
        sivistyneetongayta kirjoitti:

        Mee sää vaa sinne helvetin 60-luvul tai herää tähä päivään ja koska oot nii viisas ni onkos sun joka lauseessa verbi tai muuta paskaa ja vaan hintit puhuu kieliopin mukaan gay

        oh, we have a badass over here!


    • xboxone13

      Onko xboxissa vielä ilmainen netti? ainakin oli silleen että jos ei osta goldia niin saa kuukauden ilmaiseksi mut onko se enää voimassa? :(

    • feiwrgoier

      ne o iha sama asia mulla on molemmat ja tiiän sen mutta enemmän "vanhempia" pelaajia löytyy xboxilta mutta muuten iha sama asia ja konskolisota on muutenki joittekki pikkupoikien kinastelua joten hiljaaaaaaa

    • xbox360

      Ja onkos herralla luki häiriö xbox360 myyty yli 6 miljoonaa kappalet enemmään ku ps3 vitun säälittävät ps3 pelaajat vinkuu et ilmanen netti ja live o paskaa turpa kiinni vitu köyhät paskat

      • laatua laatua..

        nii, mullakin on menossa vasta 7. Xbox360.


      • Hahhah jonne
        laatua laatua.. kirjoitti:

        nii, mullakin on menossa vasta 7. Xbox360.

        Seitsemäs Ps3 vai? Itsellä ollut vuodesta 2007 asti Xbox eikä mitään ongelmaa. Ei edes red ring of deathia. Kyllä se laatu vaan pysyy vaikka 6 vuotta vanha.


      • Lukihäiriö joo.

        Lukihäiriö on yhdyssana.


      • silmälasit ois jees?
        Hahhah jonne kirjoitti:

        Seitsemäs Ps3 vai? Itsellä ollut vuodesta 2007 asti Xbox eikä mitään ongelmaa. Ei edes red ring of deathia. Kyllä se laatu vaan pysyy vaikka 6 vuotta vanha.

        siinä kyllä minusta lukee xbox360


    • XBOXJUUSTONAPPULA

      Ehdottomasti xbox, ja pc koska xboxissa on tarkoitettu minun kokoiselle kouralleni, ja pc koska mahtavat grafiikat ja täydellinen! =)

      • xbox 4ever

        Xbox ehdottomasti! Pian tulee 7 vuotta täyteen konsolilla ja hyvin pyörii vielä. Sivistyneillä ihmisillä on varaa maksaa Livestä, eikä vinkua, että kun verkkopelaaminen maksaa.


    • Mikälie pökäle

      Minusta molemmat hyviä konsoleita hyvineen yksinoikeus peleineen. Ainoa asia mistä en tykkää Ps3 on kapula.

      Monien mielestä Xbox on huono koska LIVE maksaa ja pitää ostaa perkeleen paristoja kapulaan..... :-/ Minusta nämä ovat pelkästään hyviä puolia.

      Opiskelut meni päin persettä koska Ps3 ja ilmainen netti. Sitten kun Ps3 hajos, ostin Xboxin.

      Livessä on se hyvä puoli, että jos sitä ei ole niin voi keskittyä opiskeluihin. Eikä vaivaa se et kaverit pelaa ja pitää opiskella vaikka voisin pelata heidän kanssaan se on varsinainen kiusaus. Kun ei ole liveä niin ei voi pelata multiplayeriä.

      Monet ovat tästä erimieltä, mutta tämä on minun mielipiteeni.

    • Xbox kolome 6 kyt

      Ekat pelit oon pelannu varmaan Commadore 64:lla joka oli meillä hetken. Peleistä en tiedä mitä oli kun ei pelaaminen oikein edes kiinnostanut. Vähän edes innostuin kun saatin Nintendon 8-bit. Meillä ei ollut kuin yks peli omana, kavereilta lainailtiin sitten muita. Ei tuokaan kamalan kauaa jaksanut kiinnostaa.

      Kunnolla pelaaminen minulla lähti liikkeelle kun hankittiin PS1 konsoli. Suosikit oli Rally Cross, GTA, GTA 2 ja TOCA. Silloin ostettiin jotain Playstation lehteä jossa tuli aina joku Demolevy mukana. Levyt on vieläkin tallessa. Hyvin jaksoi demojakin tahkota uudelleen ja uudelleen... PS1 pelejä löytyy vieläkin pussillinen.

      Kesätyö rahoilla ostin sitten PS2 konsolin. Sillä suosikit oli GTA vice city, GTA san andreas, GT 3, GT 4, The Getaway, The Getaway Black monday, Sims ja jotain ralli pelejä. Konsolin uusin kerran ja tilalle tuli Slim malli. Konsolia ja pelejä ei ole enää, mutta jotain Action Replaytä, ohjain, muistikortteja ja muuta on jäänyt jäljelle.

      Punnitsin kauan että ostanko PS3 vai Xbox 360 konsolin. Xbox 360:een kuitenkin taivuin, eikä konsoli tuottanut pettymystä missään vaiheessa. Lisäksi löysin tuon Forza sarjan, mikä sopii mulle kuin nakki... no ihan minne vaan! Xbox 360:siä onkin ollut useampi. Vaihdettu aina välillä uuteen. Suurimman osan ajasta ollut kaksin kappalein, välillä kolmekin.

      Ostin minä sen PS3:kin viimein viime vuoden lopulla. Lähinnä GT5:n takia. Eipä kyllä oikein sopinut minulle mikään tuossa konsolissa. GT5:kin oli lievä pettymys. Muutama "premuim" auto ei oikein lohduta... No, tulipa kokeiltua. Ei vaan ollut mun juttu ja onhan tuo ihan tottumis kysymys, sekä se että mikä vastaa parhaiten kenekin tarpeisiin. Xbox 360 täyttää minun tarpeeni oikein hyvin, kerrassaan loistava konsoli MINULLE.

      PS3 meni sitten myyntiin muutaman kuukauden tyhjänpanttina olon jälkeen. Tilalle tuli Xbox 360 320gb Halo 4 edition. En tunnusta itseäni halo faniksi. Kolmosta olen kokeillut, mutta ei nyt ihan ole mun juttu kuitenkaan... Mutta hienon näköinen konsoli on sinisine valoineen! Nyt on taas kolme Xbox 360 Slimiä hyllyssä, ainakin yksi saa lähteä myyntiin. Ajatuksissa on ollut että päivitän tuon toisenkin vielä uuteen.

      Eli kyllä minulle Xbox 360 on ollut se oikea. Ei PS3 millään muotoa huono ole. Japanilainen laatutuote. Ne on kuitenkin vaan niin erilaisia, ja hyvä niin. Täytyyhän ihmisillä olla valinnanvaraa.

      Pitkä tarina ja varmaan kiviäkin kiinnostaa, mutta tuossa nyt vähän pohjaa miten olen tuohon Xboxin päätynyt. Miksi sitten? No enpä tiedä...? Ennakko luulottomasti sen ostin ja tykkäsin, niksit tuli tutuksi ja muutenki oppinut tuntemaan laitteen lähes läpikotaisin. Mitään vastoinkäymisiäkään ei ole ollut niin ei ole sitten tullut kurkittua aidan toiselle puolellekkaan, vihreetä se on ruoho täälläkin :)

      Kiitän ja kumarran jos joku hullu viitsii lukea....

      • ashpoks gamer

        muistan vieläkin sen kun gta III Tuli ps2 konsoleille niiden ps1 ylhäältäpäin kuvattujen jälkeen. :)

        Onko kukaan samaa mieltä että Ps1 crash bandicoot pelit oli aivan mahtivia.


      • .kielipoliisi.
        ashpoks gamer kirjoitti:

        muistan vieläkin sen kun gta III Tuli ps2 konsoleille niiden ps1 ylhäältäpäin kuvattujen jälkeen. :)

        Onko kukaan samaa mieltä että Ps1 crash bandicoot pelit oli aivan mahtivia.

        *mahtavia


    • roska...

      aloittajan kanssa samaa mieltä, xbox kusee syvästi. totuus koskee

    • JAKKIDINO

      XBOX 360 PESEE PSKOLMOSEN MENNEN TULLEN.

      • t0mm1kk3

        Millä perusteilla?
        PS3 On parempi ja tässä syyt :

        PS3 :
        Myyty enemmän Suomessa ja maailmalla lyhyemmäsä ajassa
        Pelit
        Grafiikat
        Ohjain
        Käyttöliittymä
        Ilmainen ja parempi netti
        ( Kavereilla ja sukulaisilla PS3)

        Xbox :
        Kinect (Kinect-nimi tulee PS2:n Kinetic-liikkeentunnistus kamerasta ja peleistä.PS2:lla oli Kinect tyylinen liikkeen- tunnistus joten aikaisemmalle kopionti kommentoijalle opetusta :D )
        -Ohjain
        -Käyttöliittymä
        - Pelit (ei hyvät, ei huonot)


      • t0mm1kk3
        t0mm1kk3 kirjoitti:

        Millä perusteilla?
        PS3 On parempi ja tässä syyt :

        PS3 :
        Myyty enemmän Suomessa ja maailmalla lyhyemmäsä ajassa
        Pelit
        Grafiikat
        Ohjain
        Käyttöliittymä
        Ilmainen ja parempi netti
        ( Kavereilla ja sukulaisilla PS3)

        Xbox :
        Kinect (Kinect-nimi tulee PS2:n Kinetic-liikkeentunnistus kamerasta ja peleistä.PS2:lla oli Kinect tyylinen liikkeen- tunnistus joten aikaisemmalle kopionti kommentoijalle opetusta :D )
        -Ohjain
        -Käyttöliittymä
        - Pelit (ei hyvät, ei huonot)

        Ainiin ****box 360:llä on maksullinen netti (ei kallis mutta kumminkin miinus)


    • ps on paras ja aina

      Kyllä se on pojat niin että ps3 pesee tuon muinaisjäänteen, nimeltään xbox 360. Xboxilla voi ainakin heittää vesilintua persauksiin, joten eihän boksi ihan huono ole

      • t0mm1kk3

        Totta joka sana.


    • entinen boksilainen

      Meiltä löytyy molemmat konsolit,eli kerronpa omat mielipiteeni. Ensimmäisenä ostettiin xbox ohjain todellakin hyvä tosin hajosi aika äkkiä ,parikappaletta uusia hankittiin lisää, niistä toinen hajosi... Muuten boksi oli kovassa käytössä,kesti hyvin ja silloin tuntui että ainoa miinus olisi se maksullinen netti. No vuoden päästä hommattiin ps3 koska 2kpl jälkikasvuja kinasteli pelivuoroista jatkuvasti,ja päättetiinkokella huvikseen kumpi on parempi. Ps3 ei tuntunut paremmalta tai huonommalta, mutta ohjain oli se mikä vei voiton boksille silloin,mutta mutta viime päivitys boksille muutti meidän mielipiteen xbox. Olimme 1kk verran pelanneet vuoden päivityksestä (60€) kun p.ska päivitys tuli ilmanmitään kysymisiä tai ilmoituksia että salasanat häviää. No salasanat hävisi ja tietäähän sen kun 3 vuotta sitten tehty profiili niin onko välttämättä salasanat muistissa,no ei ole! No yli ei muuta kuin yrittämään palautus linkkiä mikä sain sähköpostiin ja aina ilmoitus EI TOIMINNASSA KOKEILE HETKENPÄÄSTÄ UUDELLEEN.tätä jatkui n.viikonverran ja hermojen palamisen jälkeen soitto tukeen(ei kuulemma saisi soittaa tämän vuoksi)no sieltä sanottiin että herrat amerikasta(tutkivat kuulemma ensin että profiilia ei olisi varastettu ja olisin oikea henkilö joka omistaa tili) alkaa hoitamaan asiaa menisi noin 5 päivää,ja uusi salasana tulisi. No eipä tullut kuin se vitun linkki jo taas ilmoitti että ei toiminassa kokeile myöhemmin uudestaan. Siihen loppui tämän perheen xboksin käyttö. Tästä eteenpäin meille hommataa ps.n tuotteita microsoftin p.skat voi mun puolesta tunkea sinne missä valo ei näy,ja sinne se kuuluukin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe