Olen juuri tulossa Suomeen ja takana on 7 viikkoa vapaaehtoistöissä Israelissa. Lähdin matkalle Israelin ystävien kautta ja KEHOITAN KAIKKIA JOTKA HARKITSEVAT KO: TOUHUA MIETTIMÄÄN UUDESTAAN ENNEN LÄHTÖÄ.
Koko matka oli fiasko, vaikka tein juuri niinkuin israelin ystävät neuvoi. Sain passintarkastuksessa vain kuukauden viisumin jonka aikana vapaaehtoispaikan piti hoitaa asia kuntoon,mutta mitään ei tapahtunut. Olin siis tilanteessa jossa minulla ei ollut voimassaolevaa oleskelulupaa.
Kun hain uutta viisumia vapaaehtoispaikan johtajan ohjeiden mukaan minut heitettiin ulos viisumistoimistosta. jouduin itse hoitamaan kaiken(kun Israelin ystävistä ei saanut mitään apua). Sain viranomaisten taholta uuden paikan ja kun menin sinne oli asunto todella törkeässä kunnossa. Siivosin itse ja jossain vaiheessa totesin, että jääkaappi ei toimi ja minulla oli keittiöstä haetut ruokatavarat 25C lämmössä. Kun kerroin asiasta niin mitään ei tapahtunut kolmeen. lähdin hakemaan uutta viisumia ja paperissa jonka sain vapaaehtoistyön koordinaattorilta oli väärän henkilön passinumero( ei mikään mukava tilanne). onnistuin saamaan viisumin,kun sanoin että olen lähdössä maasta pois. Tämän lisäksi viimeisen vapaaehtoispaikan asuntolassa OLI AINAKIN LUTEITA JA MAHDOLLISESTI MYÖS TORAKOITA. OLKAA IHMISET TARKKANA MIHIN OLETTE LÄHDÖSSÄ. ÄLKÄÄ USKOKO VAPAAEHTOISKOORDINAATTORIA SILLÄ EI HÄNTÄ OIKEASTI KIINNOSTA KUIN JÄSENMAKSUT
Vapaaehtoistöihin
ERITTÄIN PETTYNYT
0
349
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku675282Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302436Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1122228HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201905Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151859- 1111770
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2651219Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531214Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511104- 73994