moro !
miten / mistä mä selvitän että mikä mun kortissa on PIN2 ?
PIN1 on neljä nollaa (0000), mutta mikä on toi kakkonen ? ...
tai jos se on kaikissa sama niin kertokaa joku joka tietää ...
kiitos ;)
SIM / PIN . . .
vaikiaa ...
3
245
Vastaukset
- Vanha kehno
Ainakin Saunalahdella taitaa vakio PIN2 olla "1111". Omasta Saunalahdesta löytyy PUK2-koodi, jonka avulla saa asetettua uuden pinkakkosen.
- heleppoa ...
yep ... se oli se 1111 ... thänks !
- 2-16
1111 on edelleen saunalahdella oletuksena pin2.
sinänsä erikoista että sitä pitää hakea googlella ja vastauksen löytää suomi24 keskusteluista paremmin kuin sim kortin saatekirjeestä jossa pin1 ja muut liittymän tiedot ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382635
- 512411
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492202Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1331646
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161505Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101187- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076