Mietin edelleen...

TellMeReasonAbout

Tarina alkaa tästä näin

puolitoista kuukautta sitten aloin säätämään yhden tytön kanssa eräs viikonloppu nautimme alkoholia kunnes lähdimme meidän yhteisen kaverin luokse (Mies) nauttimaan alkoholia ilta meni ihan hyvin kunnes heräsin aamulla itse sohvalta (olin sammunut) virkoilin vähän siinä ja sitten ihmettelin missä minun "tyttökaverini" on etsin häntä talosta noin 5 minuuttia KUNNES löysin vihdoin. Se järkyttävä ajan pysähdys avasin oven näin hänet sängyssä tän kaverin kanssa... samantien jalat pettivät tipahdin polvilleni ja mietin mitä he ovat tehneet yön aikana.ajatukseni olivan aivat takertuneet että ajan menoki meni yllättävän nopeesti pyyhin kyyneleleitä epätoivoisesti kasvoiltani ja katsoin peiton alle ja se näky tää (mies) oli ihan alasti silloin tajusin että he ovat varmasti harrastaneet yön aikana seksiä.Masennuin pahasti sinä päivänä ja tää tyttö kyseli että "mikä on vialla" kysyin häneltä suoraan että mitä tapahtui sinä iltana niin se vastasi suoraan "ei me olla pantu" mietin vieläkin tuota iltaa että harrastikohan he seksiä ja pettikö tää tyttö sitten minua

Elikkäs tuossa tuo tarina on.... Vastatkaa Pyydän teitä!

1

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etköjotajua

alkoholi pilaa kaikki suhteet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2234
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      171
      1965
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1914
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1620
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1479
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      189
      1460
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1221
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1053
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      75
      1033
    Aihe