Tarina alkaa tästä näin
puolitoista kuukautta sitten aloin säätämään yhden tytön kanssa eräs viikonloppu nautimme alkoholia kunnes lähdimme meidän yhteisen kaverin luokse (Mies) nauttimaan alkoholia ilta meni ihan hyvin kunnes heräsin aamulla itse sohvalta (olin sammunut) virkoilin vähän siinä ja sitten ihmettelin missä minun "tyttökaverini" on etsin häntä talosta noin 5 minuuttia KUNNES löysin vihdoin. Se järkyttävä ajan pysähdys avasin oven näin hänet sängyssä tän kaverin kanssa... samantien jalat pettivät tipahdin polvilleni ja mietin mitä he ovat tehneet yön aikana.ajatukseni olivan aivat takertuneet että ajan menoki meni yllättävän nopeesti pyyhin kyyneleleitä epätoivoisesti kasvoiltani ja katsoin peiton alle ja se näky tää (mies) oli ihan alasti silloin tajusin että he ovat varmasti harrastaneet yön aikana seksiä.Masennuin pahasti sinä päivänä ja tää tyttö kyseli että "mikä on vialla" kysyin häneltä suoraan että mitä tapahtui sinä iltana niin se vastasi suoraan "ei me olla pantu" mietin vieläkin tuota iltaa että harrastikohan he seksiä ja pettikö tää tyttö sitten minua
Elikkäs tuossa tuo tarina on.... Vastatkaa Pyydän teitä!
Mietin edelleen...
TellMeReasonAbout
1
285
Vastaukset
- etköjotajua
alkoholi pilaa kaikki suhteet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501