Pitäisi saada perinteinen abloy riippulukko murrettua, kun avain hukkui. Onko kokemuksia pystyykö rautasaha karkaistuun lenkkiin. Kohde on sähköttömässä paikassa joten voimapihdit tai rautasaha lienevät ainoa mahdollisuus?
Abloy-riippulukon murtaminen
7
13387
Vastaukset
- Murto on taitolaji
Kumpi on helpompi rikkoa, se lukko vai ne korvakkeet missä lukko on kiinni?
- typettäjä
hieman nestemäistä typpeä lukon sangalle ja terävä napautus pikku vasaralla niin ongelma on ratkaistu.
- Rosvoako neuvotaan?
Sähköttömässä paikassa voisi kokeilla myös puristamista. Kunnollinen ruuvipenkki mukaan ja lukon sanka niiden väliin.
- avain taskussa
Akku kulmahiomakone millisellä laikalla. Tai aggregaatti ja tavallinen kulmahiomakone.
- murtomanuel
Vasaran tapaisella kopautat lukkorunkoon sanka tulee helposti sieltä ulos.
- autnet
rälläkällä lähtee
- polkio
jos on perinteinen messingin värinen perusmunalukko niin vasaralla napauttamalla aukeaa tai sitten samoilla "leikkureille" millä harjateräs katkaistaan - katkeaa varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740