Buffalo HD-PX320U2 ulkoinen kovalevy ei toimi..

avuton2

Tarvitsisin asiallisia neuvoja, että saisin laitteen toimimaan. Olen nuori nainen, joten en ymmärrä näistä laitteista pahemmin, mutta yritän saada selitettyä järkevästi ongelmani. Minulla on Buffalon ulkoinen kovalevy, jonka otin käyttöön ensimmäistä kertaa tällä tietokoneella. Kone automaattisesti asentaa ohjaimen, mutta kovalevy ei siltikään näytä sisältöä. Olen koittanut asentaa sen monta kertaa uudestaan, mutta mitään ei tapahdu. Yhdessä vaiheessa se rupesi kysymään jotakin salasanaa, mutta sellaista ei tähän laitteeseen ole määritetty. Miten saisin laitteen toimimaan ja näin myös kuvani sieltä ulos?

4

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöllömy

      Minäkään en saa buffalon ulkoistakovoa näkymään, pöytäkoneella enkä läppärillä.. Telkkari tunnistaa ja näyttää sisällön?! Telkkarin kautta en saa tai osaa ottaa kuvia talteen :/ Tietokone sanoo että laite vikatilassa, alusta. En halua menettää kuvia alustamalla! Mitä ihmettä mie tehen kuvien pelastamiseksi?

    • Yksi keino olisi buutata kone esimerkiksi Ubuntun live DVD avulla ja etsiä sillä levyn tiedostot. http://www.ubuntu-fi.org/

    • 88,4v, 1,3 ‰

      "Olen nuori nainen"

      niistä jotka käyttävät "naisen apuja", povenpaljastusta, vartalonmukaisi vaatteitan tai muuta vastaavaa, jossain ja joskus, eivät elämässään koskaan keskimärin tule menestymään.

      juuri siksi miehien euro on 1 ja naisien 0,813, itsekin olen ottanut aina kaiki tytöt konttoriin ja sihteeriksini sen perusteella kuinka peittävästi ovat työhönotossa esiintynet.
      sitten olen ennen sopimusta kertonut valintaperusteeni ja aina olen hyvin onnistunut, yritykseni työllistää 30-38 henkeä ja toimii jo 3. sukupolvessa, pian neljännessä.

      ymmärrän, jos et tai ette ymmärrä, kaikki lähtee kodista saaduista eväistä, niitä ei paljoa voi muuttaa, opiskelulla tulee vain kirjaviisautta, mutta ei niitä todellisia sosiaalisia taitoja joka on kaiken tärkeintä. ҈‰

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe