Tarvitsisin asiallisia neuvoja, että saisin laitteen toimimaan. Olen nuori nainen, joten en ymmärrä näistä laitteista pahemmin, mutta yritän saada selitettyä järkevästi ongelmani. Minulla on Buffalon ulkoinen kovalevy, jonka otin käyttöön ensimmäistä kertaa tällä tietokoneella. Kone automaattisesti asentaa ohjaimen, mutta kovalevy ei siltikään näytä sisältöä. Olen koittanut asentaa sen monta kertaa uudestaan, mutta mitään ei tapahdu. Yhdessä vaiheessa se rupesi kysymään jotakin salasanaa, mutta sellaista ei tähän laitteeseen ole määritetty. Miten saisin laitteen toimimaan ja näin myös kuvani sieltä ulos?
Buffalo HD-PX320U2 ulkoinen kovalevy ei toimi..
4
679
Vastaukset
Muillakin on ollut vastaava ongelma:
http://www.tomshardware.com/forum/16416-63-buffalo-px320u2-working-windows
Oletko kokeillut mennä levyhallintaan ja katsonut sieltä, että näkyykö kyseinen levy ollenkaan? Levyhallintaan pääsee kun kirjoittaa Windows 7 käyttiksessä käynnistä valikon hakupalkkiin "luo ja alusta".- pöllömy
Minäkään en saa buffalon ulkoistakovoa näkymään, pöytäkoneella enkä läppärillä.. Telkkari tunnistaa ja näyttää sisällön?! Telkkarin kautta en saa tai osaa ottaa kuvia talteen :/ Tietokone sanoo että laite vikatilassa, alusta. En halua menettää kuvia alustamalla! Mitä ihmettä mie tehen kuvien pelastamiseksi?
Yksi keino olisi buutata kone esimerkiksi Ubuntun live DVD avulla ja etsiä sillä levyn tiedostot. http://www.ubuntu-fi.org/
- 88,4v, 1,3 ‰
"Olen nuori nainen"
niistä jotka käyttävät "naisen apuja", povenpaljastusta, vartalonmukaisi vaatteitan tai muuta vastaavaa, jossain ja joskus, eivät elämässään koskaan keskimärin tule menestymään.
juuri siksi miehien euro on 1 ja naisien 0,813, itsekin olen ottanut aina kaiki tytöt konttoriin ja sihteeriksini sen perusteella kuinka peittävästi ovat työhönotossa esiintynet.
sitten olen ennen sopimusta kertonut valintaperusteeni ja aina olen hyvin onnistunut, yritykseni työllistää 30-38 henkeä ja toimii jo 3. sukupolvessa, pian neljännessä.
ymmärrän, jos et tai ette ymmärrä, kaikki lähtee kodista saaduista eväistä, niitä ei paljoa voi muuttaa, opiskelulla tulee vain kirjaviisautta, mutta ei niitä todellisia sosiaalisia taitoja joka on kaiken tärkeintä. ҈‰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87956Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54784- 37779
- 33759