Sivut on taas uusittu, enkä löydä mistään kohtaa, josta poistaa automaattinen kuvankäsittely. Yksittäisen kuvan muokkauksen kohdalta se löytyy, mutta ei näytä toimivan ? eli vaikka sen poistaa, uudelleen katsoessa se on taas aktiivisena.
Toinen asia on se, että nyt kuvia pitäisi teettää yli 100kpl, turhan hidasta on naputella joka kuvasta pois yksitellen, vaikka toimisikin.
Harmin paikka, olisin iskenyt mielelläni nyt -50% tarjoukseen.
Asiakaspalvelusta ei sähköpostiin tule vastausta.
Ifolor ja automaattinen
7
1828
Vastaukset
- fsssssdfasd
On muuten tosi surkea uudistus. Jo tuo kuvakorjailu on/ei kuvakkeen värin muutos on ainakin tällä näytöllä niin pieni muutos, ettei sitä meinannut edes huomata.
Taas saamme huomata, että kehittäminen ei aina ole parantamista. Tämä uudistus on selvästi suunnattu niille, jotka eivät halua nähdäkään minkäänlaisia säätömahdollisuuksia, vaan haluavat vain ladata kuvat ja painaa tilausnappia.- 19 8
mä nyt vielä nään, että muuttuu harmaaksi, mutta hyväksyttyä asian, ja kokeilen katsoa uudelleen, on taas vihreä?
- kuvankorjailu
myöskään "Palaute"-linkki ei toimi?
- tuotekehittelyä?
Älkää tilatko kuvia Ifolorilta, ennekuin sivut ja tilausohjelmat toimivat moitteettomasti.
Hinta ja toimitukset on olleet niin kohdillaan, vaikka muu asiakaspalvelu onkin ollut usein ala-arvoista, että minäkin olen sitä suosinut, mutta nyt ei selvästikään homma toimi kunnolla tilauksen kohdalla.
Ladattava tilausohjelma mm. näyttää avaavan mielivaltaisesti mitä kuvia haluaa, jos kuvia olisi tilattavaksi isompi määrä? Loput jää avaamatta.
ps. aloittajalle, tilausohjelmassa kuvakorjailun poistaminen on selkeämpää, joskin myös tehtävä yksi kuva kerrallaan.Ainakin Ifolorin uusi valokuvakirjaohjelma toimii verrattomasti. Miksi tyytyä irtokuviin joita voi itsekin muutaman printata? Itse teen aina kokonaisuuksista kirjan jolloin sen säilyttäminenkin on helpompaa eivätkä yksinäiset kuvat pääse "karkuun".
Kirjaan voi asetalla haluamansa määrän kuvia eri hakemistoista, koonkin saa itse valita ja toimitus on aina toiminut hyvin, olen tilannut jo kymmeniä kirjoja ja useista useita kappaleita joita olen jakanut asianosaisille.
Kierreselkäinen vaaka A4 on mielestäni paras vaihtoehto joskin valinnan varaa on ihan joka lähtöön.- 16 12
Työeläkeläinen kirjoitti:
Ainakin Ifolorin uusi valokuvakirjaohjelma toimii verrattomasti. Miksi tyytyä irtokuviin joita voi itsekin muutaman printata? Itse teen aina kokonaisuuksista kirjan jolloin sen säilyttäminenkin on helpompaa eivätkä yksinäiset kuvat pääse "karkuun".
Kirjaan voi asetalla haluamansa määrän kuvia eri hakemistoista, koonkin saa itse valita ja toimitus on aina toiminut hyvin, olen tilannut jo kymmeniä kirjoja ja useista useita kappaleita joita olen jakanut asianosaisille.
Kierreselkäinen vaaka A4 on mielestäni paras vaihtoehto joskin valinnan varaa on ihan joka lähtöön.olen koemielessä teettänyt kuvakirjankin (muutaman julisteenkin), ja vertailun vuoksi toki samoista kuvista myös perinteiset valokuvat, myös ns. 20-kokoisina noin A4 valokuvina ja valokuvien laatu on huomattavasti parempi, kuin kuvakirjakuvien ja julisteiden laatu :(
Toinen asia on se, että ehdottomasti haluan tehdä perinteisiä albumeja, joihin käsintekstaan kauniisti tietoja kuvasta. Tää nyt on oma tapani, ja tuttavapiiri tuntuu kovasti ihailevan kauniisti tekstattuja perinteisiä kartonkialbumejani.
Myös muutaman lisäkuvan teettäminen tuliaisiksi kavereille on mielestäni viisaampaa tehdä teettämällä edullisia 10-, tai 11-kuvia muutama kappale eurolla tai allekin, kuin teettää koko kuvakirja. Tilanne on toki eri, jos kavereille teetetään vaikkapa juhlakuvista koko kirja, mutta koiran tai kissan kuvista riittäisi 1-5 kopiota.
Ja tosiaan, kuvakirjojen kuvalaatuun en ole ollut tyytyväinen.
- 20 2
tänne s24:nkin olis hyvä saada ihan oma otsakkeensa näille kuvalaboratorioille. Kokemuksista palvelun toimivuudesta, kuvien tai muiden kuvapalveluiden tasosta, hinta/laatusuhteesta ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726243- 1471734
- 1131518
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46942Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759