Nettisivujen tekoa...

Maya

Onkohan kaustisella ketään joka Suunnittelis/Tekis nettisivuja yritykselle?
Nettisivuille pitäis tulla mm: Ostoskori toiminto ja Verkkopankki maksu painikkeet kaiken perus jutun lisäksi.

6

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi3

Kaustiselta löytyy Arctosmedia ja Kokkolasta löytyy aika paljon esim. Vaiste Productions :-)

• Kotisivuista

Kiiti tiedosta!

• Riippuu ja roikkuu

Suositus riippuu pitkälle siitä, kuinka hyvin olet itse selvillä, mitä haluat firmasi sivuille ja kuinka paljon pystyt itse toimittamaan niille sisältöä, kuten tekstiä ja kuvia. Onko firmallasi ennestään graafinen ilme tai edes käsitys ulkoasusta.

Jos olet vähänkään epävarma viestinnällisen ja visuaalisen sisällön suhteen, lähde liikkeelle joko Kaustisen tai Kokkolan mainostoimistoista. Jokainen vakavasti otettava mainostoimisto värkkää nettisivujakin vähintään perustasolla ja mitä ei osaa, ostaa lisätyönä joltain asiantuntijalta.

Jos pystyt hommaamaan itse kaiken sisällön ja tiedät muutenkin mitä haluat tai sinulle riittää, että sivujen graafinen ilme on persoonaton, vaihtoehtona on kääntyä kokkolalaisten www-sivujen erikoisfirmojen puoleen. Ne ovat koodaamisen mestareita, mutta eivät markkinapuolella ja käyttävät siksi apuna jotain mainostoimistoa.

Ehkä vähimmällä ajankäytöllä selviät, kun aloitat siitä kaustislaisesta mainostoimistosta, kun paikkakuntaa muutenkin painotat.

• virmaton

Hyvä riippuroikku, oletkohan nyt mennyt "halpaan"! "Mayalla" ei sepustuksensa perusteella näytä olevan eväitä "firman" pitoon!

• Riippuroikku
        virmaton kirjoitti:

Hyvä riippuroikku, oletkohan nyt mennyt "halpaan"! "Mayalla" ei sepustuksensa perusteella näytä olevan eväitä "firman" pitoon!

Vähän samanlainen tunne toki tuosta kysymyksestä itsellekin tuli. Oikeasti suuntasinkin vastaukseni niille, jotka ovat päässeet askeleen eteenpäin, sillä onhan tämä yleinen palsta.

• joopperi

onko Maya kenties rustaamassa verkkokauppaa vai mitäköhän ? maailmalta löytyy valamiita ratkaisuja verkkokauppaankin, mutta kannattaa ensin kääntyä paikallisten mainostoimistojen puoleen niin saattaa ajatuskin kirkastua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      115
      7255
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      652
      4820
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3154
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1317
    5. 50
      1305
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      89
      1138
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      116
      1048
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      50
      949
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      863
    10. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      854
    Aihe