Kuparitetrani väri on valahtanut, se on melkeinpä valkoinen. Mikä tähän mahtaisi olla syynä? Kala on kyllä jo ainakin seitsemän vuotta vanha, että onko se vain vanhuutta? Sillä ei ole yhtään lajitoveria, sen kaverit ovat kuolleet, mutta voiko se yksinäisyydestäkään johtua, kun sillä ei ole kaveriakaan ollut pitkään aikaan. Lisää en ole kaloja ostamassa, koska luovun akvaariosta. Vesiarvot eivät ole muuttuneet eikä ruokintakaan, lamppukin on kohdallaan eikä muissa kaloissa näy mitään oireita. Mitä tämä siis on?
Kuparitetrasta
mörkö.
1
140
Vastaukset
- palettikala
Minulla on myös yksinäinen kuparitetra, jonka laji toverit ovat kuolleet vanhuuteen, ja viimeinenkin on jo 6 vuotias ja valkeaksi valahtanut, ja luulen että se johtuu sekä vanhuudesta, että yksinäisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691