Sinä tunnevammainen paskiainen

hiweji

Mene juomaan aivosi pellolle ja mene itseesi. Nussi niitä naisiasi ja sano niille nyt vielä samoja asioita, kuin sanoit mulle. Olet vain joskus niin pahasti petetty ja jätetty huumeriippuvainen ihmisraunio, joka ei tiedä mitä haluaa. Olet sekaisin itsesi ja tunteidesi kanssa ja olen aivan helvetin kyllästynyt olemaan mukana sun tunnevammaisessa elämässäsi. Ensin sanot välittäväsi, sitten lemppaat autosta bussipysäkille ja haukut pennuksi. Sinä itseriittoinen, intohimoinen ja jumalaisenkomeat kasvot omistava mies, joka saisit kenet haluaisit - kasva aikuiseksi vittu jo ja soita mulle ja sano välittäväsi musta niinkuin vielä eilen ennen sekopäistä riitaa sanoit. Kasva vittu isoksi. En kestä enää.

8

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egg.b

      Oletko sä niitä naisia, jotka yrittävät parantaa renttuja renttuudestaan? Oliskohan aika antaa jo periksi?

    • JKKOOO

      NINKÖ

    • app4

      jep äsken annoin periksi, lopetin koko homman. Nyt itkettää ja vituttaa, mutta oli se varmaan sen arvoista.

      • liha

        Jonos on monta, älä itke se oli sulle tuhan kova äijä muahhaa


    • hanneleeeee

      Otitko itseäsi niskasta kiinni ja sanoit tuon kaiken hänelle suoraan? Vai oletko niin koukussa, ettet uskaltanut, veikkaisin niin.

    • voiei

      joku kyllä saattaisi sanoa minulle jotain tuon tyylistä suoraan ilman jumalakasvoja.

    • Nauraja!

      Tälle ei voi muuta kuin nauraa. Aina kun minä näin tämän vanhan aiheen otsikon, ei voinut muuta kuin nauraa.

    • motionretard

      You emotional retard bastard

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe