Mene juomaan aivosi pellolle ja mene itseesi. Nussi niitä naisiasi ja sano niille nyt vielä samoja asioita, kuin sanoit mulle. Olet vain joskus niin pahasti petetty ja jätetty huumeriippuvainen ihmisraunio, joka ei tiedä mitä haluaa. Olet sekaisin itsesi ja tunteidesi kanssa ja olen aivan helvetin kyllästynyt olemaan mukana sun tunnevammaisessa elämässäsi. Ensin sanot välittäväsi, sitten lemppaat autosta bussipysäkille ja haukut pennuksi. Sinä itseriittoinen, intohimoinen ja jumalaisenkomeat kasvot omistava mies, joka saisit kenet haluaisit - kasva aikuiseksi vittu jo ja soita mulle ja sano välittäväsi musta niinkuin vielä eilen ennen sekopäistä riitaa sanoit. Kasva vittu isoksi. En kestä enää.
Sinä tunnevammainen paskiainen
8
779
Vastaukset
- egg.b
Oletko sä niitä naisia, jotka yrittävät parantaa renttuja renttuudestaan? Oliskohan aika antaa jo periksi?
- JKKOOO
NINKÖ
- app4
jep äsken annoin periksi, lopetin koko homman. Nyt itkettää ja vituttaa, mutta oli se varmaan sen arvoista.
- liha
Jonos on monta, älä itke se oli sulle tuhan kova äijä muahhaa
- hanneleeeee
Otitko itseäsi niskasta kiinni ja sanoit tuon kaiken hänelle suoraan? Vai oletko niin koukussa, ettet uskaltanut, veikkaisin niin.
- voiei
joku kyllä saattaisi sanoa minulle jotain tuon tyylistä suoraan ilman jumalakasvoja.
- Nauraja!
Tälle ei voi muuta kuin nauraa. Aina kun minä näin tämän vanhan aiheen otsikon, ei voinut muuta kuin nauraa.
- motionretard
You emotional retard bastard
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1672602Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait209714Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668