Mulla on Epson SX-sarjan monitoimikone, joka on tähän asti toiminut ihan hyvin. Nyt yhtäkkiä se ei skannaa. Tietokone ei tunnista skanneria, vaikka tulostimen kyllä...? Tulostin siis toimii. Ajurit on päivitetty.
Mä yritin tuolta Control Panelin kautta lisätä skannerin, mutta kone antaa vaihtoehdoiksi vaan kameroita.
Onko kellään ideoita, missä olis vika ja mitä mä voisin tehdä?
Skanneri -- apua
5
744
Vastaukset
Oletko siis kokeillut ottaa tulostimen irti tietokoneesta ja sen jälkeen poistaa kaikki ajuriohjelmat? Tämän jälkeen asenna ne uudestaan.
- toni.
ensin sanneriin virta päälle ja kirjoita hakuun laitehallinta, poista se skanneri sieltä http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/HPSkanneri1-3.jpg sitten otat usb piuhan irti ja laitat sen takaisin niin windows hakee ajurin siihen uudestaan
windows 8 korjaa tuon haun/päivityksen itse jos laite on vikatilassa mutta voi sen tehdä noinkin, piuhat on oltava kunnolla kiinni kummastakin päästä- toni.
siis tuo tulostin/skanneri ei näy laitehallinnassa jos siinä ei ole virta päällä ja sen ajurin voi poistaa sitten, jos virta ei ole päällä ei se näy tuolla
- Tollo*
Kiitos neuvoista, sain niiden avulla skannerin toimimaan.
- NOUP!
Noup!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372