koneenvaihto Istanbul Atatürk

TMP-CIA

Onko kokemusta viiden tunnin vaihdosta? Ehtiikö pokkeamaan keskustassa?
Ideoita matkan tai kohteen suhteen?

16

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thaimaa?

      kyllä kai tuossa ihan hyvin ehtii...minne lento kun noin hirmuinen vaihtoaika?

      • TMP-CIA

        Tel Aviv


      • parempia on
        TMP-CIA kirjoitti:

        Tel Aviv

        täh......miksi Turkin kautta?


    • N291§

      Turkin kautta on lyhyin matka. Tosin kun itse lensin HEL-TLV niin vaihto Istanbulissa oli reilu tunti. Jos sinulla tosiaan on 5 tuntia niin ei välttämättä ole nopein yhteys vaikka lyhyin olisikin.

      Meillä tuo toimi silloin loistavasti. Tosin vaikka kaupungille ehtisikin viidessä tunnissa niin miksi mennä ? Matkojen tms jälkeen kerkiät olemaan siellä ehkä tunnin.

      TK on ihan hyvä yhtiö. Palvelu ja ruoka oli hyvää ja kone HEL-IST välillä upouusi B737-800. IST-TLV välillä oli jo hiukan virttynyt A320

      • 1+8

        Ataturkin kenttä on Turkishin loungea lukuunottamatta aika epäviihtyisä ja kallis paikka. Jos loungeen ei ole pääsyä niin lähtisin itsekin pois pidemmällä vaihdolla. Valitettavasti itsellä ei ole kokemusta yli kolmen tunnin vaihdoista siellä, niin en osaa sanoa miten kaupungille ehtii tai olisiko jossain lähempänä jotain mielenkiintoista.


      • TK lounge IST
        1+8 kirjoitti:

        Ataturkin kenttä on Turkishin loungea lukuunottamatta aika epäviihtyisä ja kallis paikka. Jos loungeen ei ole pääsyä niin lähtisin itsekin pois pidemmällä vaihdolla. Valitettavasti itsellä ei ole kokemusta yli kolmen tunnin vaihdoista siellä, niin en osaa sanoa miten kaupungille ehtii tai olisiko jossain lähempänä jotain mielenkiintoista.

        Olen kylla samaa mielta TK loungesta. Yksi parhaimmista jossa oon kayny. Ruoka- ja juomatarjoilu pelaa, suihkuun paasee halutessa. Jotain mika voisi olla viela paremmin, hiljainen alue makuupaikkoineen. Nyt sielta loytyy vain muutama nukkumakoppi.


      • äly hoi
        TK lounge IST kirjoitti:

        Olen kylla samaa mielta TK loungesta. Yksi parhaimmista jossa oon kayny. Ruoka- ja juomatarjoilu pelaa, suihkuun paasee halutessa. Jotain mika voisi olla viela paremmin, hiljainen alue makuupaikkoineen. Nyt sielta loytyy vain muutama nukkumakoppi.

        tuskimpa kysyjällä on mitään asiaa loungeen...taas mentiin asiassa eteenpäin ja väärille urille...ei kai tuota kysytty vai?


      • molo 22
        äly hoi kirjoitti:

        tuskimpa kysyjällä on mitään asiaa loungeen...taas mentiin asiassa eteenpäin ja väärille urille...ei kai tuota kysytty vai?

        Aina loungeen on päässy,siis noihin lippalakki mestoihin,euroo jonoon ja efes eteen.Helppoa eikö


      • Sabina<Deira

        mikä yhtiö on TK?


      • lounkeen

    • TMP-CIA

      Löysinkin tällaisen ilmaisen kaupunkikierroksen ruokineen, ei vaan onnistu tällä reisulla.

      "Dear International Transit Passengers,

      We as Turkish Airlines willing to inform you that if your connection time in Istanbul takes over 6 hours and your waiting time is between 09.00 am - 18.00pm, you are welcome to take the advantage of Turkish Airlines free city tour programme, Touristanbul. This programme is organised only for our international transit passengers."

    • Ansu1969

      Itse kävimme lasten kansa samalla vaihtoajalla toissa kesänä kaupungilla, hyvin ehti. Ja tuo kenttä tosiaan on aika epäviihtyisä ja hiivatin kallis, joten matkaan vaan :)

    • Kalleperä

      Provo

      • taximaakee

        Jos olette nyt menossa, niin Taksim-aukiolla ehtii tunnin verran heitella kivia ja polttopulloja mainiosti.


    • Joulukuuss turkkilai

      Yksi vaihtoehto keskustasta käynnille ja kalliile lentokenttähinnoille on mennä Millenium-loungeen , rahalla selviää eikä tarvii businesslippua

    • matkaaja2

      Olen tehnyt vaihtolentoja Istanbulista vain parin tunnin ajalta, joka sekin hupsahti kovin nopeasti.
      Otapa selville ko. kentan etaisyys kaupungista, kauanko sinne kestaa menna/ tulla, kauanko turvatarkastu vie aikaa taas jne. tama 5 tuntia ei kaytannossa ole 5 tuntia vaan paljon vahemman.
      Istanbulin molemmat kentat maailman kaytetyimpia, vakea on ja aikaa vievaa ja kavelymatkat siella porteille usein pitkat

      Laske siis paljon sinulle jaa aikaa kun olet vahentanyt turvatarkastuksen, tsekkauksen yms ja kannattaako se. tietysti Istanbul tarjoaa paljon nahda, vaan onkohan se muutaman tunnin arvoinen juoksu ? Itse en ehka sita tekisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27976
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      203
      17906
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      355
      9388
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6385
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4193
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3803
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      35
      2020
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1487
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1187
    Aihe