Lainasta

Särkynyt unelma?

Ihastuin vanhaan taloon, josta pyynti 59 t. Rempparahaa neuvottelin 15 t. Pankin puolelta kaikki oli kunnossa siis. Mutta nyt talo onkin paljastunut sellaisen miehen remppaamaksi, joka ei ole rakentamisesta tiennyt mitään. Joten talolla ei ole juurikaan arvoa, vain tontti ja liittymät. Eli rempparaha- ja asuntolainatarpeet kiepsahtivatkin toisin päin. Jos pääsen kaupantekoon, miten kannattaa pankin puolelta pyytää laina? Miten kaikki verotus ym. muut jutut sit menee? Vai onko asiassa enää mitään järkeä, vaikka talo on unelmapaikalla..

6

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+2

Sinuna luopuisin tuosta talosta,jos kauppaa ei ole viellä tehty. Mukavia,ja kivan näköisiähän nuo vanhat talot on mutta voivat paljastua täysiksi pommeiksi.Korjauskustannukset voi karata käsistä,jos itsellä ei taidot riitä remonttiin.

• m553535

Unohda koko juttu kun kerran kauppoja ei ole lyöty lukkoon. Tosin voit arvioida tontin arvon jos vaikka puran koko roskan pois ja rakennat uuden tilalle?

• alkup.

Näin vähän pelkäsinkin. Nainen kun olen, en osaa suurempia remppoja itse tehdä, vain pintaremppaa. Yksin maksettavaksi taas uusi talo on ehk mahdoton ajatus.. Kiitos asiallisista vastauksista :)

• alkup. kirjoitti:

Näin vähän pelkäsinkin. Nainen kun olen, en osaa suurempia remppoja itse tehdä, vain pintaremppaa. Yksin maksettavaksi taas uusi talo on ehk mahdoton ajatus.. Kiitos asiallisista vastauksista :)

Ihan hyvällä, niin unohda koko ajatus omakotitalosta jos et osaa sitä ylläpitää!

Sellaisen aika tulee sitten kun olet löytänyt tarpeeksi osaavan/varakkaan elämänkumppanin :)

• jyrcelö

Minkäkokoinen tuo talo on ja missä päin sijaitsee? Ajattelin tuota hintapyyntiä niin voiko mistään päin suomea saada taloa tuohon hintaan. Myytiinkö taloa siis alunperin rempattuna kun tuossa kirjoituksessa mainittiin tuo paljastuminen.

• alkup.

Meinaatko "Välittäjä", ettei nainen voi oppia?? Tässä on nyt 10 vuotta takana omakotitaloasumista ihan "ilman omaa miestä" ja hyvin olen pärjännyt. Ja tiedoksi vain, että mitä ei osaa tehdä, sen voi ostaa ;)
      Rempattuna juu myytiin, 80 neliön tupa se on E-P:llä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3918
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1001
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      884
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      871
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe