ihmettelen

onko aitoa kalaa

onko muilla kokemusta kalanaisista, kun minulla on sellaisia että on ystävällinen kaikille ja miellyttävä keskustelija (ei sano suoraan omaa mielipidettä)
läheisille hän haluaa olla palvelija ja auttaja ja läheisethän tykkää tästä ja osa läheisistä varmaan käyttää hyväksikkin.
parisuhteissakin varmaan haluaa olla palvelija ja ei kestä tasaarvoa ja että häntäkin huomioidaan.
siis tunteelinen ,avoin ja kiltti mies on hänelle myrkkyä ja hän voi olla tosi kylmä jota muut eivät voi käsittää ,kun tuntevat se toisen luonteen.kokemukseni perustuu pariin omaan ja parin tutun suhteeseen.
vai voisko tämä yleensä naisten luenne.

4

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko aitoa kalaa

      se ettei tullut vastauksia kirjoitukseeni vain vahvistaa saamaani käsitystäni kalanaisen luonteesta.

    • no olisko apua tästä

      No mites se sen muka vahvistaa? :D

      Itse olen kalat ja nainen, mutta subjektiivistahan tämä luonneanalyysi pakkaa olemaan...

      "onko muilla kokemusta kalanaisista, kun minulla on sellaisia että on ystävällinen kaikille ja miellyttävä keskustelija (ei sano suoraan omaa mielipidettä)"

      Jeps jeps. Vähän etäinen ehkä olen, mutta äärimmäisen ystävällinen, ainakin yleensä. Jos olen ihan totaalisen eri mieltä jostain niin se kuulostaa siltä että "niin, joo-o, mut joskus oon miettiny että vois se ehkä olla tälleen toisinkin".


      "läheisille hän haluaa olla palvelija ja auttaja ja läheisethän tykkää tästä ja osa läheisistä varmaan käyttää hyväksikkin."

      No enpä tiedä palvelijasta. Auttaminen on kivaa, jos keksii jotain tapaa jolla avuksi voi olla. Turhan harvoin sitä tapoja kuitenkaan keksii, omasta mielestään. Ei ole siunaantunut sellaisia läheisiä, jotka käyttäis hyväkseen tätä. Eräs eksä käytti hyväkseen sitä, että kiltisti "annoin" olla sika (odottelin että josko jossain vaiheessa muuttuis vapaaehtoisesti, turhaan, siksi siis eksä).

      "parisuhteissakin varmaan haluaa olla palvelija ja ei kestä tasaarvoa ja että häntäkin huomioidaan. siis tunteelinen ,avoin ja kiltti mies on hänelle myrkkyä "

      No enpä oo mikään palvelija. Ehkä vähän liikaa yritän joskus tukea toista ja helpottaa elämää kun sillä on hankalaa. Siinä kohtaa siis tasapaino vähän järkkyy. Joskus tuo kukkia, ja minä vähän hämmennyn enemmän kuin ilahdun, vaikka mukavaahan se toki on. Tasa-arvoonhan ei kyllä kukat liity. Tunteellinen, avoin ja kiltti mies on täällä kumppanina, eikä mitenkään myrkyltä tunnu. Onnekkaaksi koen itseni, vaikka vaikeuksiakin on.


      "ja hän voi olla tosi kylmä jota muut eivät voi käsittää ,kun tuntevat se toisen luonteen."

      Kyllä joo löytyy vihaa ja kylmyyttä, kun tarpeeksi nurkkaan painetaan. Harvinaisempaa kuitenkin sen esiin tulo. Se on ehkä sellaista kiteytettyä vihaa, kun sitä ei tule yleensä muuten ilmaistua kun sattuu enimmäkseen uskomaan ystävällisyyteen ja kärsivällisyyteen.

      " kokemukseni perustuu pariin omaan ja parin tutun suhteeseen.
      vai voisko tämä yleensä naisten luenne."

      Vaikea sanoa, meni vähän 50/60...

    • biux

      Minä ainakin haluan, että mies huomioi minut naisena parisuhteessani. Olen äärimmäisen romanttinen ja kaipaan pieniä yllätyksiä usein... Sanon aina mielipiteeni. Olen kuitenkin pääosin ystävällinen. Ainoastaan, jos rakkaimpiani joku loukkaa tai uhkaa, niin hermostun.

      Kestän kyllä tasa-arvon parisuhteessa, mutta miehen ja naisen roolit ovat minusta silti säilytettävä. Rakastan hemmotella läheisiäni ja olla läsnä sekä tukena. Taistelen raivokkaasti maailman vääryyksiä vastaan.

      Minua voi loukata syvästi vain kerran. Sen jälkeen muutun jääksi kyseille loukkaajalle. Yleisesti en loukkaannu herkästi, koska haluan uskoa ihimistä aina hyvää. Olen enemmän sovitteija kuin haastaja, mutta kun haastan niin en koskaan jätä leikkiä kesken. Olen luova ja kekseliäs ja kokeilunhaluinen sekä intohimoinen niin sängyssä kuin sodassakin:)

      • onko aitoa kalaa

        edellinen kirjoittaja kysyi miksi se vahvisti käsitystäni kalanaisesta ettei tullut vastauksia ,kun olen havainnut että kalanainen ei mieti eikä muuta käsitystään opituista asioista ja on vaikea myöntää olevansa väärässä.(ei sano ainakaan ääneen)

        vähän se käsitys on tullut kalanaisesta ,että hän ihmissuhteissa musta valkoinen ,puolustaa läheisiään ,vaikka heissäkin ois vikaa ja toisille se kylmyys tulee esiin liian ykspuolisesti (harvoille ei minulle) mielestäni ihmisissä ei ole vaan joko hyviä tai huonoja,vaan siltä väliltä.

        mitkä muut roolit on säilytettävä naisen ja miehen suhteessa kuin se pieni ihana ero
        sängyssä olen saanut kokea sitä intohimoa, mutta se sodan intohimo hyi hyi

        luonteeseenhan vaikuttaa tietenkin moni muukin asia kuin horoskoopit ,mutta muutamissa kaloissa huomannut yllättävästi yhtäläisyyksiä.

        kun niin helposti tulee kirjoitettua niistä huonommista puolista,niin olen jo kauan sanonut ,että tämä maailma ois paljon parempi jos kalanaisen luonnetta ois maailmassa enemmä.

        itsepäinen härkä kiittää kirjoituksistanne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe