ihmettelen

onko aitoa kalaa

onko muilla kokemusta kalanaisista, kun minulla on sellaisia että on ystävällinen kaikille ja miellyttävä keskustelija (ei sano suoraan omaa mielipidettä)
läheisille hän haluaa olla palvelija ja auttaja ja läheisethän tykkää tästä ja osa läheisistä varmaan käyttää hyväksikkin.
parisuhteissakin varmaan haluaa olla palvelija ja ei kestä tasaarvoa ja että häntäkin huomioidaan.
siis tunteelinen ,avoin ja kiltti mies on hänelle myrkkyä ja hän voi olla tosi kylmä jota muut eivät voi käsittää ,kun tuntevat se toisen luonteen.kokemukseni perustuu pariin omaan ja parin tutun suhteeseen.
vai voisko tämä yleensä naisten luenne.

4

232

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko aitoa kalaa

se ettei tullut vastauksia kirjoitukseeni vain vahvistaa saamaani käsitystäni kalanaisen luonteesta.

• no olisko apua tästä

No mites se sen muka vahvistaa? :D

Itse olen kalat ja nainen, mutta subjektiivistahan tämä luonneanalyysi pakkaa olemaan...

"onko muilla kokemusta kalanaisista, kun minulla on sellaisia että on ystävällinen kaikille ja miellyttävä keskustelija (ei sano suoraan omaa mielipidettä)"

Jeps jeps. Vähän etäinen ehkä olen, mutta äärimmäisen ystävällinen, ainakin yleensä. Jos olen ihan totaalisen eri mieltä jostain niin se kuulostaa siltä että "niin, joo-o, mut joskus oon miettiny että vois se ehkä olla tälleen toisinkin".

"läheisille hän haluaa olla palvelija ja auttaja ja läheisethän tykkää tästä ja osa läheisistä varmaan käyttää hyväksikkin."

No enpä tiedä palvelijasta. Auttaminen on kivaa, jos keksii jotain tapaa jolla avuksi voi olla. Turhan harvoin sitä tapoja kuitenkaan keksii, omasta mielestään. Ei ole siunaantunut sellaisia läheisiä, jotka käyttäis hyväkseen tätä. Eräs eksä käytti hyväkseen sitä, että kiltisti "annoin" olla sika (odottelin että josko jossain vaiheessa muuttuis vapaaehtoisesti, turhaan, siksi siis eksä).

"parisuhteissakin varmaan haluaa olla palvelija ja ei kestä tasaarvoa ja että häntäkin huomioidaan. siis tunteelinen ,avoin ja kiltti mies on hänelle myrkkyä "

No enpä oo mikään palvelija. Ehkä vähän liikaa yritän joskus tukea toista ja helpottaa elämää kun sillä on hankalaa. Siinä kohtaa siis tasapaino vähän järkkyy. Joskus tuo kukkia, ja minä vähän hämmennyn enemmän kuin ilahdun, vaikka mukavaahan se toki on. Tasa-arvoonhan ei kyllä kukat liity. Tunteellinen, avoin ja kiltti mies on täällä kumppanina, eikä mitenkään myrkyltä tunnu. Onnekkaaksi koen itseni, vaikka vaikeuksiakin on.

"ja hän voi olla tosi kylmä jota muut eivät voi käsittää ,kun tuntevat se toisen luonteen."

Kyllä joo löytyy vihaa ja kylmyyttä, kun tarpeeksi nurkkaan painetaan. Harvinaisempaa kuitenkin sen esiin tulo. Se on ehkä sellaista kiteytettyä vihaa, kun sitä ei tule yleensä muuten ilmaistua kun sattuu enimmäkseen uskomaan ystävällisyyteen ja kärsivällisyyteen.

" kokemukseni perustuu pariin omaan ja parin tutun suhteeseen.
      vai voisko tämä yleensä naisten luenne."

Vaikea sanoa, meni vähän 50/60...

• biux

Minä ainakin haluan, että mies huomioi minut naisena parisuhteessani. Olen äärimmäisen romanttinen ja kaipaan pieniä yllätyksiä usein... Sanon aina mielipiteeni. Olen kuitenkin pääosin ystävällinen. Ainoastaan, jos rakkaimpiani joku loukkaa tai uhkaa, niin hermostun.

Kestän kyllä tasa-arvon parisuhteessa, mutta miehen ja naisen roolit ovat minusta silti säilytettävä. Rakastan hemmotella läheisiäni ja olla läsnä sekä tukena. Taistelen raivokkaasti maailman vääryyksiä vastaan.

Minua voi loukata syvästi vain kerran. Sen jälkeen muutun jääksi kyseille loukkaajalle. Yleisesti en loukkaannu herkästi, koska haluan uskoa ihimistä aina hyvää. Olen enemmän sovitteija kuin haastaja, mutta kun haastan niin en koskaan jätä leikkiä kesken. Olen luova ja kekseliäs ja kokeilunhaluinen sekä intohimoinen niin sängyssä kuin sodassakin:)

• onko aitoa kalaa

edellinen kirjoittaja kysyi miksi se vahvisti käsitystäni kalanaisesta ettei tullut vastauksia ,kun olen havainnut että kalanainen ei mieti eikä muuta käsitystään opituista asioista ja on vaikea myöntää olevansa väärässä.(ei sano ainakaan ääneen)

vähän se käsitys on tullut kalanaisesta ,että hän ihmissuhteissa musta valkoinen ,puolustaa läheisiään ,vaikka heissäkin ois vikaa ja toisille se kylmyys tulee esiin liian ykspuolisesti (harvoille ei minulle) mielestäni ihmisissä ei ole vaan joko hyviä tai huonoja,vaan siltä väliltä.

mitkä muut roolit on säilytettävä naisen ja miehen suhteessa kuin se pieni ihana ero
        sängyssä olen saanut kokea sitä intohimoa, mutta se sodan intohimo hyi hyi

luonteeseenhan vaikuttaa tietenkin moni muukin asia kuin horoskoopit ,mutta muutamissa kaloissa huomannut yllättävästi yhtäläisyyksiä.

kun niin helposti tulee kirjoitettua niistä huonommista puolista,niin olen jo kauan sanonut ,että tämä maailma ois paljon parempi jos kalanaisen luonnetta ois maailmassa enemmä.

itsepäinen härkä kiittää kirjoituksistanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      1069
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      967
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      773
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      62
      679
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      656
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      608
    8. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      131
      591
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      569
    10. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      558
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      537
    12. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      518
    13. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      463
    14. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      46
      458
    15. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      443
    16. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      40
      433
    17. 41
      422
    18. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      18
      420
    19. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      91
      416
    20. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      31
      412
    Aihe