Kertaus ...Ei ole pakko jos ei haluu

Kersa ntti

Voi hakee täydennyspalvelusmieheksi. Käytännössä vain pieni ilmoitus, eikä armeija perään hauku. Ite tein näin, enkä kadu. Siis erosin verovaroin ylläpidetystä pellearmeijasta. Kertauksissa kävin kattomassa kyl kerran ennen... yksikin kerta oli liikaa.

9

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S u omi
    • näin se vain on

Reservin kieltäytyjä on MIES!

• kersa ntti

Niinpä, mitä sitten mieheksi kutsutaan. Kaveria, joka leikkii rynkyn kanssa?

• Mies

En vaan ryhdy anomaan mitään siirtoa. Jätän mieluummin vain kylmästi menemättä.

• tt th th h

Älä vaan avaa tornikirjeitä ,vaan lähetä ne takaisin.

Jos et allekirjoita mitään, on vaikea todistaa oikeudessa,että olisit saanut mitään kirjeitä.

Todistusvelvoite jää silloin Sa-Intin harteille. Saatanan paskat valtion koirat, luulevat omistavansa minut ja sinut, vaikka maksamme verojakin aivan liikaa.

• ROE ::::::::::::::::

Avoid contact, return fire. Do not negotiate.

• Kokeiltu on
        ROE :::::::::::::::: kirjoitti:

Avoid contact, return fire. Do not negotiate.

Tämä toimii.

• >>>

Kertauksia on niin vähän ja halukkaitakin tulossa, että ei ketään väkisin pidetä mukana. Sano avoimesti, ettei kiinnosta eikä ehdi juoksemaan kertaamassa, niin sinun tehtävään siirretään jatkossa joku toinen.

Olen itse ollut noita sijoituksia miettimässä useammassakin harjoituksessa, ja olemme esittäneet poistettavaksi motivoitumattomat kaverit. Res-esimiesten tällaiset esitykset menee aina läpi.

• Entinen_vänrikki

En ole ollut kertaakaan kertaamassa ja 1999 varmistin vielä asian hakemalla täydennyspalvelukseen. Sotilaspassi tuli takaisin sotilasläänin esikunnasta ja joka sivulle oli leimattu että siviilipalvelusmies ja hyvä niin. En siis enää kuulu reserviin vaan olen sivari jotan kertausharjoitukset ei enää koskaan iske, suosittelen. Sotilaspassin revin palasiksi ja huuhtelin vessanpytystä alas, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      40
      2112
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      10
      1922
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      61
      1545
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      184
      1489
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      74
      1294
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1251
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      20
      1066
    8. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      20
      1044
    9. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      11
      1019
    10. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      63
      964
    Aihe