Impola

johanna

Olen muuttamassa Poriin vähäksi aikaa ja Impolasta luultavasti vuokraan asunnon. Millaista aluetta mahtaa olla? Kuinka pitkä matka sieltä on keskustaan suurin piirtein?

17

2006

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mefisto

Keskustaan 2-3 kilometriä sijainnista/reitinvalinnasta riippuen.
      Itse en asuisi.

• Minä

Impolan mainetta mitenkään mustaamatta...tiedän, että alueella on ainakin sosiaalihuollon asuttamia alkoholisteja ja muita yhteiskunnan syrjäyttämiä aivan kuten missä tahansa lähiössä yleensä.
      Sinuna en muuttaisi Impolaan, vaan jos haluat asua rauhassa ehdotan, että etsiskelet vuokralukaalia joko jostain läheltä keskustaa, löytyy aivan hyviä vaihtoehtoja. Vaihtoehtoisesti voisit asua Uusikoivistolla, n. 2 km keskustasta tai Väinölässä, n. 5 km keskustasta.
      Vinkki; Kannattaa asua vuokralla osaketalossa. Taatusti rauhallisempaa, kuin vuokratalossa. Mulla on kokemusta 9 vuoden ajalta. Taloyhtiön hallitus aina turvana, jos häiriköintiä ilmenee.

• Kummajainen

väinölä on parempi asua? Taitaa olla pahempi kuin impola...

• johanna

No se selittää miksi siellä oli niin halpoja asuntoja. Mutta kun asia on nyt niin, että opintotuella ei oikein keskustasta vuokrata kallista asuntoa... Täytyy nyt katsoa jos jostain muualta löytyisi edullinen kämppä, jos ei löydy niin kai se on pakko muuttaa sinne spurgujen sekaan. Saa ainakin jännitystä elämään...

• mie.
        johanna kirjoitti:

No se selittää miksi siellä oli niin halpoja asuntoja. Mutta kun asia on nyt niin, että opintotuella ei oikein keskustasta vuokrata kallista asuntoa... Täytyy nyt katsoa jos jostain muualta löytyisi edullinen kämppä, jos ei löydy niin kai se on pakko muuttaa sinne spurgujen sekaan. Saa ainakin jännitystä elämään...

Mielummin söisin vaikka pelkkää makaronia kuin muuttaisin sinne. Siellä on todella paljon mustalaisia, venäläisiä, alkoholisteja, spurguja. Ei venäläisissä mitään pahaa ole, he elävät melko kunnolla, mutta mustalaiset hajottavat kaiken. En kehottaisi sinne muuttamaan. Tai jos sinulla on jatkuvasti varaa ostaa mustalaisille tupakkaa, ostaa uusi polkupyörä kun vanha on varastettu ym..ym..

• fggfgf
        johanna kirjoitti:

Niin ja Sampola on sitten viimeinen paikka mihin kannattaa muuttaa

• Porin piru
        johanna kirjoitti:

Ei tuo itä-Pori enää niin kauhea paikka ole kuin menneninä vuosikymmeninä. Totta on, että sieltä löytyvät kaupungin halvimmat asunnot ja sen vuoksi siellä asustaa jos jonkimoista hiihtäjää mutta ei siellä sentään henkensä edestä tarvitse pelätä.

• -Lenin-
        Kummajainen kirjoitti:

väinölä on parempi asua? Taitaa olla pahempi kuin impola...

kaupunki yllätys yllätys siirtää sinne kaikki vähäosaset ja mielenterveys ongelmaiset pois silmistä se on tätä suomen ihanuutta=)

• Minä
        fggfgf kirjoitti:

Niin ja Sampola on sitten viimeinen paikka mihin kannattaa muuttaa

Vastahan pääsin sanomasta, että olen asunut 9 vuotta vuokralla, nimittäin Sampolassa. Kertaakaan EI KUKAAN ole henkilökohtaisesti ahdistellut tai kimppuun käynyt. Mainitaan nyt vielä, että tuon 9 vuoden lisäksi olen asunut Sampolassa yli 15 vuotta, siis yhteensä kaikkineen alueen rakentamisesta lähtien.
        Pois en aio muuttaa, ennen kuin mahdollisesti toiseen kaupunkiin.
        Tänne vaan, tervetuloa, kyllä täällä viihtyy!
        On itsestä kiinni, millaisena paikkana tämän kokee.

• Entinen Impolalainen

paikka asua ole.Itse asuin perheeni kanssa kolmisen vuotta ja varmaankin asuisimme vieläkin mutta oli pakko muuttaa töiden peräs muualle kun Porist ei löytynyt töitä.Kaikissa lähiöissä on samat ongelmat,olen niin monessa lähiössä asunut että tiedän että näin on.

• Rokkari

kiinni. Sekaantuuko noiden narkkarien ja kaljaveikkojen seuraan. Luulisi muuten pärjäävän omissa oloissaan? Tai olen ainakin pärjännyt ilman heidän seuraansa.

• Entinen Impolalainen
        Rokkari kirjoitti:

kiinni. Sekaantuuko noiden narkkarien ja kaljaveikkojen seuraan. Luulisi muuten pärjäävän omissa oloissaan? Tai olen ainakin pärjännyt ilman heidän seuraansa.

osuit asiassa naulan kantaan!Näin se asia on.

• johanna75

Mihin oot menossa opiskelmaan? Länsi-Porin suunnalta, esim. Vähäraumalta kannattaa kysellä. Rauhallisempaa seutua, ei "lähiöitä", paljon opiskelijoita, vuokrataso tosin hieman korkeampi.
      Ammattikorkea vähäraumalla, eikä keskustan kouluihinkaan montaa kilsaa, noin 10-15 minuutin pyöräilymatka sekä hyvät linja-autoyhteydet.

• Impolalainne

Olen asunut impolassa 13vuotta, ja mitään ei ole käynyt, impolan ''alussa'' eli ojantiellä on aivan rauhallista, tiedän että impolassa asuu kaljaveikkoja ym, mutta ne on sitten siellä rajalantiellä/filpuntiellä... Ja sitäpaitsi, jokaisella kaupunginosalla on joku alkoholistiremmi tms, ja impola on vielä kerran rauhoittunut, hetkeen ei ole missään ollut pahoinpitelyistä, tapoista tai vastaavista juttua! Te jotka impolaa morkkaatte, olette joko snobeja keskustasta tai ette tiedä mistä puhutte.

• Impolalainne
        Impolalainne kirjoitti:

Olen asunut impolassa 13vuotta, ja mitään ei ole käynyt, impolan ''alussa'' eli ojantiellä on aivan rauhallista, tiedän että impolassa asuu kaljaveikkoja ym, mutta ne on sitten siellä rajalantiellä/filpuntiellä... Ja sitäpaitsi, jokaisella kaupunginosalla on joku alkoholistiremmi tms, ja impola on vielä kerran rauhoittunut, hetkeen ei ole missään ollut pahoinpitelyistä, tapoista tai vastaavista juttua! Te jotka impolaa morkkaatte, olette joko snobeja keskustasta tai ette tiedä mistä puhutte.

Mustalaisia asuu täällä paljon vähemmän kuin väinölässä. Ja sitäpaitsi, ei ketään käske liikkua öisin kadulla, päivisin ei pelkoa mistään missään päin impolaa.

• Mike
        Impolalainne kirjoitti:

Mustalaisia asuu täällä paljon vähemmän kuin väinölässä. Ja sitäpaitsi, ei ketään käske liikkua öisin kadulla, päivisin ei pelkoa mistään missään päin impolaa.

Sori vaan mutta Väinölä on itäporin rauhallisin alue lukuunottamatta Harmaalinnan aluetta,väinölässä riehuvat vain muutamat mustalaiset jotka aiheuttavat pahennusta ja toiset esim:Länsi tai Pohjoisporissa asuvat yhdistävät usein Rauhallisen Väinölän pahamaineiseen Sampolaan,ja se selittääkin sen että Väinölässä on hieman korkeampi hintataso kuin Sampolan betoni talo alueella,jotenkin vain toiset henkilöt luulevat että Sampola ja Väinölä ovat jotenkin samanlaisia alueita mutta näin ei todellakaan ole.Kokemuksen perusteella voin sanoa että kannattaa muuttaa väinölään jos ei ole autoa niin Väinölässä on Tiheään Linja-auto pysäkkejä sekä on mukava kulkea pyörälläkin mukavia teitä.

• minttu
        Mike kirjoitti:

Sori vaan mutta Väinölä on itäporin rauhallisin alue lukuunottamatta Harmaalinnan aluetta,väinölässä riehuvat vain muutamat mustalaiset jotka aiheuttavat pahennusta ja toiset esim:Länsi tai Pohjoisporissa asuvat yhdistävät usein Rauhallisen Väinölän pahamaineiseen Sampolaan,ja se selittääkin sen että Väinölässä on hieman korkeampi hintataso kuin Sampolan betoni talo alueella,jotenkin vain toiset henkilöt luulevat että Sampola ja Väinölä ovat jotenkin samanlaisia alueita mutta näin ei todellakaan ole.Kokemuksen perusteella voin sanoa että kannattaa muuttaa väinölään jos ei ole autoa niin Väinölässä on Tiheään Linja-auto pysäkkejä sekä on mukava kulkea pyörälläkin mukavia teitä.

olen perheeni kanssa asunu iloisessa impolassa rajalantiellä melkee 10vuotta.ikinä mun tai lasten ei oo tarvinnu tääl pelätä,naapurit on ihania..ei sellasta asuin aluetta helpolla löydy misä ei koskaan mitään tapahdu.on täälki juoppoja,mut ne pysyy omis oloissaan toisin,ku sampolas juopot makaa sammuneena pulipuistossa!!!! impolaan kannattaa muuttaa!!!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe