Parhaat kylpylät?

sks1

Olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa Viron puolelle lyhyelle kylpylälomalle. Mitkä on siis parhaat kylpylät Tallinnassa, kenelläkään kokemuksia/suosikkia? Ollaan siis lähdössä ilman lapsia, eli ei tarvitse olla mikään liukumäkiparatiisi.

8

2922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaaja.

      Sitten on myös Pirita.

      Kesällä tuo Pirita on huono valinta, sillä siellä ei ole ilmastointia, rakennus on betonibunkkeri mustalla huopakatolla. Kuuma pätsi. Kalliimmissa huoneissa merinäköala.

      Muutoin Rakvere olisi ihan hyvä. Samoin Pärnu ja Haapsalu sekä Kuresaare. Bussiyhteyden toimivat Virossa hyvin eikä hintakaan huimaa ja paketteihinhan kuuluu vielä kuljetukset.

    • sks1

      Kiitoksia vinkeistä! noita Meritonia, Kalevia ja Viimsiä oltiinkin vähän kateltu...

      • XLmen

        Ensimmäisestä kerrasta tulee mieleen sanoa, että Viimsi sijaitsee loppujen lopuksi ns. korvessa. Bussissa sinne ja sieltä kaupunkiin palaa aikaa ihan kiitettävästi. Ja jos menette ilman lapsia, niin kyllä sitä innostuu bilettämään myöhempäänkin, jolloin yöllä takseista kertyy jonnin verran kustannuksia.
        Ite menisin tuossa tilanteessa keskustaan, mutta valinta on luonnollisesti teidän.


    • Farfall

      Viimsi on puolen tunnin bussimatkan päässä, mutta se sujuu kätsästi. Muistaakseni 1A vie päättärille saakka (startti Viru-keskuksesta), josta peruutetaan noin 100 m samalle puolelle ja siinä on Viimsi.
      Viimsin respassa puhutaan suomea ja sieltä saa mm. bussiaikataulut. Viimsi on hyvä, ei liikaa penskojen pyörimistä ja meuhkaa. Tosin uusi vesiparatiisin puoli on aikas ahtaanoloinen, itse tykkään melkein enemmän "vanhasta" puolesta. Kumpaakin kannattaa käyttää kyllä omien havaintojensa mukaisesti.
      Viimeksi olin keväällä Pääsiäisenä eikä ollut meluisaa lapsihyökkäystä.

      Toinen hyvä on Tallink Spa & Conference. Ei hälinää nimeksikään ainakaan niinä kertoina kun olen käynyt. On ihana iso hamam-marmori, jossa lämmitellä, erikseen höyryt ja suolasaunat ja myös ulkouimaa-allas sisäpyörteiden lisäksi. Spassa ei voi uida matkaa, mutta Viimsissä voi.

      Spa on vastapäätä Sadamarkettia, vähän karunoloinen paikka, vaikkakin uusi. Mitään kaunista ympäristössä ei ole, mutta pääsee siis hujauksessa keskustaan.
      Viimsissä on muuten kävelysauvat majoittujille pariksi tunniksi tai fillari jota itse olen käyttänyt tutustuessani maastoon.

      Kummassakin olen ottanut hoitoja eikä valittamista ole löytynyt. Siistejä kiummatkin.

    • oa<eusg

      Määräysten vastaiset altaat Tallinnassa:

      AS Medicumin allas
      Audentes Fitnessin lastenallas
      Audentes Fitnessin poreamme
      Audentes Fitnessin suuri allas
      Hotell Ecolandin allas
      Idakeskuksen spordiklubin allas
      Englantilaisen koulun allas
      Kalev SPA 0-kerroksen allas
      Kalev SPA 25 m allas
      Kalev SPA 50 m allas
      Kalev SPA:n poreammeet
      Kalev SPA: vastavirta-allas
      Kesklinna spordikeskuksen allas
      Kristiine spordiklubin uimahalli
      Hea Tervise keskuksen allas
      Meriton SPA hotellin allas
      Meriton SPA hotellin lastenallas
      Meriväljan koulun allas
      Mustamäen polikliinikan terveysallas
      Pelgulinnan gümnaasiumin allas
      Piritan Top SPA hotellin pieni allas
      Rocca al Maren hotellin allas
      Arctic Sport Clubin allas
      Status Club Al Maren allas
      Swissôtelin allas
      Tallink SPA hotellin poreamme
      Tallink SPA hotellin lastenallas
      Tallink SPA hotellin sisä- ja ulkoallas
      Tallink SPA hotellin makean veden allas
      Tallink SPA hotellin saunan allas
      Tallinna 21. koulun allas
      Tallinnan Laagnan gümnaasiumin allas
      Tallinnan Liikurin lastentarhan allas
      Tondin terveyskeskuksen uimalan allas
      Tervisekeskus Club 26 allas

      • Maalaisukko

        Ootkos kirjoittaja käynyt näissä altaissa, vai muutenko höpiset. Jos et oo käynynnä, niin puhut omias!


      • vesi_peto
        Maalaisukko kirjoitti:

        Ootkos kirjoittaja käynyt näissä altaissa, vai muutenko höpiset. Jos et oo käynynnä, niin puhut omias!

        Totta maar! Jo 25 vuotta avartanut katsetta Viroon joka 2.-3.viikko ja kova uimari.


    • Arska_eesti

      Viimsi spa minun mielestä paras!Saunat viron parhaimpia eli löytyy jopa puu sauna!Muuutenkin edulliset hinnat.Jos meinaa taksilla käydä keskustassa niin kokeilkaa uber taksia,halvin ja netistä näkee alkaen hinnan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe