Olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa Viron puolelle lyhyelle kylpylälomalle. Mitkä on siis parhaat kylpylät Tallinnassa, kenelläkään kokemuksia/suosikkia? Ollaan siis lähdössä ilman lapsia, eli ei tarvitse olla mikään liukumäkiparatiisi.
Parhaat kylpylät?
8
3110
Vastaukset
- Matkaaja.
Sitten on myös Pirita.
Kesällä tuo Pirita on huono valinta, sillä siellä ei ole ilmastointia, rakennus on betonibunkkeri mustalla huopakatolla. Kuuma pätsi. Kalliimmissa huoneissa merinäköala.
Muutoin Rakvere olisi ihan hyvä. Samoin Pärnu ja Haapsalu sekä Kuresaare. Bussiyhteyden toimivat Virossa hyvin eikä hintakaan huimaa ja paketteihinhan kuuluu vielä kuljetukset. - sks1
Kiitoksia vinkeistä! noita Meritonia, Kalevia ja Viimsiä oltiinkin vähän kateltu...
- XLmen
Ensimmäisestä kerrasta tulee mieleen sanoa, että Viimsi sijaitsee loppujen lopuksi ns. korvessa. Bussissa sinne ja sieltä kaupunkiin palaa aikaa ihan kiitettävästi. Ja jos menette ilman lapsia, niin kyllä sitä innostuu bilettämään myöhempäänkin, jolloin yöllä takseista kertyy jonnin verran kustannuksia.
Ite menisin tuossa tilanteessa keskustaan, mutta valinta on luonnollisesti teidän.
- Farfall
Viimsi on puolen tunnin bussimatkan päässä, mutta se sujuu kätsästi. Muistaakseni 1A vie päättärille saakka (startti Viru-keskuksesta), josta peruutetaan noin 100 m samalle puolelle ja siinä on Viimsi.
Viimsin respassa puhutaan suomea ja sieltä saa mm. bussiaikataulut. Viimsi on hyvä, ei liikaa penskojen pyörimistä ja meuhkaa. Tosin uusi vesiparatiisin puoli on aikas ahtaanoloinen, itse tykkään melkein enemmän "vanhasta" puolesta. Kumpaakin kannattaa käyttää kyllä omien havaintojensa mukaisesti.
Viimeksi olin keväällä Pääsiäisenä eikä ollut meluisaa lapsihyökkäystä.
Toinen hyvä on Tallink Spa & Conference. Ei hälinää nimeksikään ainakaan niinä kertoina kun olen käynyt. On ihana iso hamam-marmori, jossa lämmitellä, erikseen höyryt ja suolasaunat ja myös ulkouimaa-allas sisäpyörteiden lisäksi. Spassa ei voi uida matkaa, mutta Viimsissä voi.
Spa on vastapäätä Sadamarkettia, vähän karunoloinen paikka, vaikkakin uusi. Mitään kaunista ympäristössä ei ole, mutta pääsee siis hujauksessa keskustaan.
Viimsissä on muuten kävelysauvat majoittujille pariksi tunniksi tai fillari jota itse olen käyttänyt tutustuessani maastoon.
Kummassakin olen ottanut hoitoja eikä valittamista ole löytynyt. Siistejä kiummatkin. - oa<eusg
Määräysten vastaiset altaat Tallinnassa:
AS Medicumin allas
Audentes Fitnessin lastenallas
Audentes Fitnessin poreamme
Audentes Fitnessin suuri allas
Hotell Ecolandin allas
Idakeskuksen spordiklubin allas
Englantilaisen koulun allas
Kalev SPA 0-kerroksen allas
Kalev SPA 25 m allas
Kalev SPA 50 m allas
Kalev SPA:n poreammeet
Kalev SPA: vastavirta-allas
Kesklinna spordikeskuksen allas
Kristiine spordiklubin uimahalli
Hea Tervise keskuksen allas
Meriton SPA hotellin allas
Meriton SPA hotellin lastenallas
Meriväljan koulun allas
Mustamäen polikliinikan terveysallas
Pelgulinnan gümnaasiumin allas
Piritan Top SPA hotellin pieni allas
Rocca al Maren hotellin allas
Arctic Sport Clubin allas
Status Club Al Maren allas
Swissôtelin allas
Tallink SPA hotellin poreamme
Tallink SPA hotellin lastenallas
Tallink SPA hotellin sisä- ja ulkoallas
Tallink SPA hotellin makean veden allas
Tallink SPA hotellin saunan allas
Tallinna 21. koulun allas
Tallinnan Laagnan gümnaasiumin allas
Tallinnan Liikurin lastentarhan allas
Tondin terveyskeskuksen uimalan allas
Tervisekeskus Club 26 allas- Maalaisukko
Ootkos kirjoittaja käynyt näissä altaissa, vai muutenko höpiset. Jos et oo käynynnä, niin puhut omias!
- vesi_peto
Maalaisukko kirjoitti:
Ootkos kirjoittaja käynyt näissä altaissa, vai muutenko höpiset. Jos et oo käynynnä, niin puhut omias!
Totta maar! Jo 25 vuotta avartanut katsetta Viroon joka 2.-3.viikko ja kova uimari.
- Arska_eesti
Viimsi spa minun mielestä paras!Saunat viron parhaimpia eli löytyy jopa puu sauna!Muuutenkin edulliset hinnat.Jos meinaa taksilla käydä keskustassa niin kokeilkaa uber taksia,halvin ja netistä näkee alkaen hinnan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156