530d kokemuksia, miten kestää ?

530 ?

Moi,

Olisin kiinnostunut kuulemaan käyttäjien kokemuksia 530d mallista (E39). Miten on moottori, apulaitteet, turbo ym. kestänyt. Paljonko olette ajaneet ja millaisia kokemuksia kertynyt ?

Nimim. 530 hankinnassa

9

3624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afa

530d saksasta tuotu 7/04 vaihdettu turbo,magneettiventtiili,ilmamäärämittari (näillä osilla sai tehot takaisin) aj 100tkm,lisäksi madallusjousia asentaessa huomattu että toinen etuiskari ihan loppu,kyseltäessä varaosaliikkeestä kertoivat että ihan tyyppivika kun on alumiiniä!!

• MOndeo

Tuskinpa sitten on ostettu merkkiliikkeestä ja vuosimalli taitaa olla 99-00 eli noihin kilometreihin ei saa E39:n turboa rikki kuin t'ysin piittaamattomalla käytöllä (ei anneta käydä ajon jälkeen (30-60sec)eli voitelu loppuu ja turbo käy kuumana.

Niin, tai sitten on vain paska tuuri. Itselläni kävi niin uuden auton kanssa (ei BMW)

• ---

Mikä mahtaa olla auton vuosimalli?

• afa
        --- kirjoitti:

Mikä mahtaa olla auton vuosimalli?

-00 rekisteröity ja saksasta tuotu,en tiedä onko ostanut merkkiliikkeestä

• Loistava ajaa

Tuotin Saksasta vm-99 ajettu 84 tkm. Nyt takana Suomessa 4 tkm. Ei onglmia, loistava ajaa!

• Diesel

Kuka tekee mailman heikoimmat dieselmoottorit?
      BMW

• just

ja perustuu mihin tietoon ? omaan vitukseen tojotalla ajamisen takia ?

• minä

Kuka tekee maailman suorituskykyisimmät diesel moottorit?
        BMW

• Kalle

Omallani -00 530d:llä on ajettu nyt 218 000 km, tyytyväinen olen ollut. Ilmamassamittari on vaihdettu takuuseen kerran, etuiskarit vaihdatin, koska vaimennustehot oli vähentyneet. Takakallistuksen vakaajan ns. koiranluu vaihdettu.

Eli, korjauksiin ei ole mennyt paljoa rahaa, ja huollot on yllättävän edullisia hintaluokassaan, etenkin jos huoltoon tuo itse mukana suodattimet yms. lisäksi huoltoväli on ainakin minun ajossani pitkä, noin 70 tkm ja siinä välissä yksi öljynvaihto.

Olen ollut erittäin tyytyväinen, enkä ole itselleni, omaan käyttööni parempaa autoa löytänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe