Mikä on vikana kun Call of Duty Word at war multiplayer ei toimi tänään 31.10 ja eilen 30.10. Tulee tämmöset tekstit Online servise error ja can not connect to Online servise. Tämä toimi vielä 29.10:ttä. Mitä oikein tapahtui kun ei toimi enään.
Vastaukset 5
- ja taas...
kuulema kaikki pleikan servut down en tiedä syytä
- Pelaaja mies250772
Peli on kylläkin PC peli, että en tiedä miksi servulistaa ei tule. Tulee teksti Online servise error.
- aklsdjfaksdjöf
Sanat sodassa
- COD123
tuolta löytyy hyvät ohjeet et miten saa toimimaan
http://freeleaguecodes.com/ref?id=r4hvpzr18m- Pelaaja Mies250772
Näköjään linkki näyttää punaista palloa mun tietokoneella eli sieltä tulee jotain pöpöjä mun tietokoneeseen. Pitäis näyttää vihreä palloa nettilinkin perässä, että tästä linkistä ei ole mulle mitään hyötyä. Eli linkki uusiksi. KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455