Mikä on vikana kun Call of Duty Word at war multiplayer ei toimi tänään 31.10 ja eilen 30.10. Tulee tämmöset tekstit Online servise error ja can not connect to Online servise. Tämä toimi vielä 29.10:ttä. Mitä oikein tapahtui kun ei toimi enään.
Call of Duty Word at war Multiplayer ei toimi
Pelaaja Mies250772
5
145
Vastaukset
- ja taas...
kuulema kaikki pleikan servut down en tiedä syytä
- Pelaaja mies250772
Peli on kylläkin PC peli, että en tiedä miksi servulistaa ei tule. Tulee teksti Online servise error.
- aklsdjfaksdjöf
Sanat sodassa
- COD123
tuolta löytyy hyvät ohjeet et miten saa toimimaan
http://freeleaguecodes.com/ref?id=r4hvpzr18m- Pelaaja Mies250772
Näköjään linkki näyttää punaista palloa mun tietokoneella eli sieltä tulee jotain pöpöjä mun tietokoneeseen. Pitäis näyttää vihreä palloa nettilinkin perässä, että tästä linkistä ei ole mulle mitään hyötyä. Eli linkki uusiksi. KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692221Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721742Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711430Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461427Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205- 1281175
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3661171Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3341123