Flunssa alkoin kurkkukivulla sitten tuli nuhaa mutta ei misään välissä kunnolla kuumetta. Onko muilla ollut flunssaa nyt joka on pitkittynyt, niin että kuumetta ei ole mutta pitkään jatkunut nuha yli 1 kuukauden. Itse kävin arvaus keskuksessa ja sain 10 päivän antibioti kuurin poskiontelo tulehdukseen eikä siitä ollut apua. Kuuri loppui maanantaina. Kummaa flunsaa kun nuha milään mene ohitse. Lisäksi tukoinen olo ja kurkku kipeä kun menee nenästä kai räkää sinne.
Pitkä kestoinen nuha ei kuumetta
4
781
Vastaukset
- ai stn mun kurkku
Nyt ompi sellasta virusta liikkeellä mikä voi kestää tooosi kauan. Moni kaveri on nyt ollut 3-4 viikko kipeenä ilman kuumetta. Nyt alko mullakin n. viikko sitten ja ei tosiaa kuume nouse mutta muuten ihan paska fiilis. Ja kurkku on niin kipeä ettei meinaa vettä saada nieltyä. Kävin itsekin jo nieluviljelyssä ja ei oo bakteereja joten tästä viruksesta johtuu. Tosi kivaa kun tiedä kauanko tän kivun kanssa nyt sitten kitkutellaan. Ja tosiaan lääkäri jolla kävin sanoi että tää virus on sitkeä laatua että porukkaa ollu lähes 2 kk kipeänä sen ansiosta. jee jee
- MITENNUHAPOIS
Miten saa nuhan pois??? Olen laittanut noin 500 eri suihketta, niistänyt 500 tuntia niin että nenä lähtee irti, työntänyt valkosipuleita ja pastilleja ja vaikkamitä nenään ja tietysti imeskellyt sata erilaista tablettia. Tahdon jo nukkumaan! Kellohan on varttia vaille kolme yöllä.
- ihanaa kerrassaan
kuuluuko tähän palelu ja törkeet lihaskivut? kaikenlaisia flunssia sitä on sairastanut mutta nää lihaskivut ja palelu on ihan jostain....ei kuumetta mutta tosi p*** olo ja tuntuu kuin olis hakattu :/
- minulla myös
Kurkku tulee kipiäksi kun sinne kertyy nielurisojen koloihin haisevaa mönjää. Voit painella niitä hammasharjan varrella pois. Kipiä kurkku vaatii päivittäistä rassailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446