Flunssa alkoin kurkkukivulla sitten tuli nuhaa mutta ei misään välissä kunnolla kuumetta. Onko muilla ollut flunssaa nyt joka on pitkittynyt, niin että kuumetta ei ole mutta pitkään jatkunut nuha yli 1 kuukauden. Itse kävin arvaus keskuksessa ja sain 10 päivän antibioti kuurin poskiontelo tulehdukseen eikä siitä ollut apua. Kuuri loppui maanantaina. Kummaa flunsaa kun nuha milään mene ohitse. Lisäksi tukoinen olo ja kurkku kipeä kun menee nenästä kai räkää sinne.
Pitkä kestoinen nuha ei kuumetta
4
836
Vastaukset
- ai stn mun kurkku
Nyt ompi sellasta virusta liikkeellä mikä voi kestää tooosi kauan. Moni kaveri on nyt ollut 3-4 viikko kipeenä ilman kuumetta. Nyt alko mullakin n. viikko sitten ja ei tosiaa kuume nouse mutta muuten ihan paska fiilis. Ja kurkku on niin kipeä ettei meinaa vettä saada nieltyä. Kävin itsekin jo nieluviljelyssä ja ei oo bakteereja joten tästä viruksesta johtuu. Tosi kivaa kun tiedä kauanko tän kivun kanssa nyt sitten kitkutellaan. Ja tosiaan lääkäri jolla kävin sanoi että tää virus on sitkeä laatua että porukkaa ollu lähes 2 kk kipeänä sen ansiosta. jee jee
- MITENNUHAPOIS
Miten saa nuhan pois??? Olen laittanut noin 500 eri suihketta, niistänyt 500 tuntia niin että nenä lähtee irti, työntänyt valkosipuleita ja pastilleja ja vaikkamitä nenään ja tietysti imeskellyt sata erilaista tablettia. Tahdon jo nukkumaan! Kellohan on varttia vaille kolme yöllä.
- ihanaa kerrassaan
kuuluuko tähän palelu ja törkeet lihaskivut? kaikenlaisia flunssia sitä on sairastanut mutta nää lihaskivut ja palelu on ihan jostain....ei kuumetta mutta tosi p*** olo ja tuntuu kuin olis hakattu :/
- minulla myös
Kurkku tulee kipiäksi kun sinne kertyy nielurisojen koloihin haisevaa mönjää. Voit painella niitä hammasharjan varrella pois. Kipiä kurkku vaatii päivittäistä rassailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676