Lama on tulossa. Työttömyys eu alueella tulee lisääntymään. Elintarvikkeiden ja raaka-aineiden hinnat kohoavat. Köyhyys lisääntyy. Poliitikkojen leuat liikkuvat ja kertovat kaunisteltua kuvaa olemassa olevasta todellisuudesta. Jostainhan se leveä leipä on saatava, niin miksei satuilemalla.
Ennustus
1
58
Vastaukset
Hei
kumpa tuota maailman taloutta olisi helpompi ymmärtää!
ei lama ole mikään uusi käsitys näinä päivinä, vaan se on tosiasia.
jos seuraat maailman uutisia, niin huomaat varmasti millä alueilla työttömyys lisääntyy ja missä mennään.
katsoin juuri bbc:tä ja siellä obama kertoi tahtovansa eurooppalaisen mallin usa:lle.
sitä romney ei halua, hänen mielestään eurooppa on sosialistinen maailma, eikä siinä ole mitään hyvää.
mutta politikkoja tarvitaan, sinäkin varmasti kävit äänestämässä. jokainen pieni ääni on tippa siinä suuressa sopassa, mitä me kaikki syömme.
minun mielestäni suurin ongelma eu:ssa on korruptio.
parhaiten menee keski- ja pohjois euroopalle, sillä etelässä kukoistaa korruptio.
kerro toki lisää mielipiteitäsi, vastaan omasta puolestani mielihyvin.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923488
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442867Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141976
- 621964