Miehet!

Lusiina 5

53

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umberto

Kyllä naiset on niin pyöreitä nykyään...

• Lusiina 5

:)), nii. Ruokaa on paljon ja hyvää tarjolla. Herkkusuut lihoo kun liikkuvat vähän suhteessa syömisien energiapitoisuuksiiin. Ja kun syöpäpotilaiden ilot ja surut -palstalla ollaan ainakin kortisonihoito pyöriustää usein huomattavastikin.

• Pitäis syödä....
        Lusiina 5 kirjoitti:

:)), nii. Ruokaa on paljon ja hyvää tarjolla. Herkkusuut lihoo kun liikkuvat vähän suhteessa syömisien energiapitoisuuksiiin. Ja kun syöpäpotilaiden ilot ja surut -palstalla ollaan ainakin kortisonihoito pyöriustää usein huomattavastikin.

Ei ruoka maistu,yleensä näin:(Eikä jaksa lenkeillä:(

• ei pyöristänyt

Oletko saanut paljon kortisoonia?

• Lusiina 5

Jonkun verran joo olen saanut.

• Se sattuuu
        Lusiina 5 kirjoitti:

Jonkun verran joo olen saanut.

Sekö on tehnyt susta niin ilkeän,että nautit tuubittamalla ja nälvimällä syöpäpotilaita?Vaikka kuinka kauniisti pyydetään,että älä tee niin,lisäät vain tahtia! On kappaleita jotka ovat yhteydessä syöpäpotilaiden syöpään,ymmärtkö?

• Lusiina 5
        Se sattuuu kirjoitti:

Sekö on tehnyt susta niin ilkeän,että nautit tuubittamalla ja nälvimällä syöpäpotilaita?Vaikka kuinka kauniisti pyydetään,että älä tee niin,lisäät vain tahtia! On kappaleita jotka ovat yhteydessä syöpäpotilaiden syöpään,ymmärtkö?

Mie sanon vain tämän: en ymmärrä. Met olemma niin eri aaltopituisuuksilla et en lainkhaa ymmärrä mitä sie haastat. Mutta:

hyvää, Mukavaa ja Leppoisaa Pyhäinmiestenpäivän iltaa vain sinullekin. Joko kävit haudalla muistamassa poisnukkuneita läheisiäsi. Minä kävin vaikka vettä satoi. Hyvä fiilis, lämmin mieli, jota et edes sinä kykene pois ottamaan

• Sateenvarjo mukana
        Lusiina 5 kirjoitti:

Mie sanon vain tämän: en ymmärrä. Met olemma niin eri aaltopituisuuksilla et en lainkhaa ymmärrä mitä sie haastat. Mutta:

hyvää, Mukavaa ja Leppoisaa Pyhäinmiestenpäivän iltaa vain sinullekin. Joko kävit haudalla muistamassa poisnukkuneita läheisiäsi. Minä kävin vaikka vettä satoi. Hyvä fiilis, lämmin mieli, jota et edes sinä kykene pois ottamaan

Olitko sielä ihan yksin sateessa? Meitä oli tosi monta,vaikka satoi:)

• Lusiina 5
        Sateenvarjo mukana kirjoitti:

Olitko sielä ihan yksin sateessa? Meitä oli tosi monta,vaikka satoi:)

En ollut yksin, meitä oli ilahduttavan paljon. Kynttilämeri haudoilla ja etenkin muuallanukkuvien haudoilla on aina tosi vaikuttava näky, Vesisade ei haitannut ollenkaan eikä estänyt menemästä.

• Ei jaksa kiinostaa

En varmasti antaisi,se on ruman näköistä.Käynti kosmetologilla ja karvat häviää:)

Noita tuhannen tylsiä tuubeja joita Lusiina jakaa en viitsi edes aukaista,jos esim.Claudia olisi sen laittanut olisin aukaissut heti ja lukenut suurella mielnkiinolla.

Näin käy kun pilaa kaiken itse,vai mitä Lusiina,mieleniinto häviää!

• Pöh pöh pöh

Miksi naisilla pitäis olla viikset,se on ruman näköistä,kuuluu miehille.Kohta varmma alat haaveilemaan että omistaisit myös pippelin:)

• Lusiina 5

Juuu, mä oon aina toivonu :))))))). Nii ja onhan mulla ;).

• umberto
        Lusiina 5 kirjoitti:

Juuu, mä oon aina toivonu :))))))). Nii ja onhan mulla ;).

Lusiinakin varmaan painaa aika paljon...

• Lusiina 5
        umberto kirjoitti:

Lusiinakin varmaan painaa aika paljon...

Ai kuka muukin?Mie painan niin paljon jottei tuulet kumoon heittele :)

• Tosi törkeetä

Halpamista.Minkä hormooni lääkityksen sait syöpäsi yhteydessä? Niistä paino nousee,ja ikävä kyllä karvoituskin. Kun sain tämän itse kokea,asia oli erittäin kiusallinen,mutta muutakaan ei ollut tehtävissä. En usko että kukaan nainen syöpää sairastaneena pitää tälläisestä ilkkumiseta.

Vähän ,mietippä pikkuisen,mitä kirjoittelet,varmasti monelle tuli paha mieli,varo että ei osu pilkka omaan nilkaan.

• siis kuka ilkkuu?!

Umbertohan se ilkkumisen aloitti

• ei vaihtoehtoja

Taas pilkkaat naisia joilla on rinta syöpä,emme me halua viiksiä, vaihtoehdot ovat vähissä.

Ensin saimme lukea "pieru" juttujasi ja pilkkasit ihmisiä joilla on suolistosyöpä ja nyt näin.Mitä seuraavaksi keksit?

• Ei viiksiä ei ei

Todella ikävää kun tämä ihminen tälläistä tekee.Ei kukaan syöpää itselleen halua,eikä kaikkia sivuoireita:(

Kun katselle kasvojaan ja kaljuaan missä ei ole mitään "karvoja" jäljellä,vaan pyöreä naama kortisoonista,niin silloinkaan ei kukaan halua viiksiä itsellleen.

Tämä on ihan väärä palstalle.....

• Lusiina 5

No toisilla varsinkin tummilla naisilla nyt vaan sattuu olemaan ylähiuulessaan karvankasvua ja sen on ihan luonnollista. Toiset jutuu niitä ajelemaan pois tau huutamaan kosmetologia avuksi, ei sen kummempaa kettuilua siinä klenellekään tarivta. Kyllä vaan syöpäpotilaat ja läheisensäkin elävät ihan normaaleja naisten ja miesten vaovoja vaikka heillä niin huono tuuri olnkin että syöpä pääsi yllättämään. Se vaan ei sulje muuta elämää pois!

• Kasvoko myös siivet?
        Lusiina 5 kirjoitti:

No toisilla varsinkin tummilla naisilla nyt vaan sattuu olemaan ylähiuulessaan karvankasvua ja sen on ihan luonnollista. Toiset jutuu niitä ajelemaan pois tau huutamaan kosmetologia avuksi, ei sen kummempaa kettuilua siinä klenellekään tarivta. Kyllä vaan syöpäpotilaat ja läheisensäkin elävät ihan normaaleja naisten ja miesten vaovoja vaikka heillä niin huono tuuri olnkin että syöpä pääsi yllättämään. Se vaan ei sulje muuta elämää pois!

"Kyllä vaan syöpäpotilaat ja läheisensäkin elävät ihan normaaleja naisten ja miesten vaovoja vaikka heillä niin huono tuuri olnkin että syöpä pääsi yllättämään. Se vaan ei sulje muuta elämää pois!"

Aha,sääkös senkin tiedät,ihan omia kokemuksiakin?

• Vinkki Lusselle

Taas kerran Lusiina kirjoitat jotain mistä et tiedä hölynpöyä.

Kun sairastuu syöpään,niin se ikävä kyllä sulkee kaiken muun elämän pois,sillä hetkellä ja vuosia sen jälkeenkin.

Ihmisen voimat eivät riitä mihinkään muuhun kuin sairastamaan syöpäänsä,kaikkea mitä se tuo tullessaan.Potilaalle itselleen ja hänen lähimäisillen.

"Syöpä pääsi yllättämään"???Miksi ihmeessä jonkun on pakko kirjoitella,ja vielä olla oikolukematta juttuja,joista ei ymärrä eikä tajua yhtään mitään.

Minkä syövän Lusiina olet sairastanut? En usko että et yhtään,se tulee niin hyvin esiin näistä täysin hölmöistä jutuistasi.Vinkki!Kannattaa olla hiljaa,kun ei ymärrä.

• Lusiina 5

Veikkaan että olen tutustunut useamman syöpäpotilaan elämään kuin sinä elämäsi aikana. Kuten aiemmin tuolla kirjoitin, jokainen syöpäpotilas on yksilö, toisten elämän syöpä vie elämän enemmän raiteiltaan kuin toisten. Toisista se tekee hyökkäävän, toisten ymmärrystä elämään yleensä ja kanssaihmisiin se lisää. Toisilla itseluottamus ja itsensä arvostus lisääntyy ja he pystyin päin elävät elämäänsä eteenpäin. Toiset taas osoittavat heikkoa itsetuntoa hyökkäämällä toisia kirjoittajia kohtaan jatkuvasti samaa asiaa jankuttaen.

• Veikka 100
        Lusiina 5 kirjoitti:

Veikkaan että olen tutustunut useamman syöpäpotilaan elämään kuin sinä elämäsi aikana. Kuten aiemmin tuolla kirjoitin, jokainen syöpäpotilas on yksilö, toisten elämän syöpä vie elämän enemmän raiteiltaan kuin toisten. Toisista se tekee hyökkäävän, toisten ymmärrystä elämään yleensä ja kanssaihmisiin se lisää. Toisilla itseluottamus ja itsensä arvostus lisääntyy ja he pystyin päin elävät elämäänsä eteenpäin. Toiset taas osoittavat heikkoa itsetuntoa hyökkäämällä toisia kirjoittajia kohtaan jatkuvasti samaa asiaa jankuttaen.

Veikkaamistko?

• Lusiina
        Veikka 100 kirjoitti:

Veikkaamistko?

Nii, lottosin.

• Veikkaus tulokset si

Kuka nostaa kissan häntää Lusiina,lopettaisit itsesi kehumisen.Ethän sinäkään tiedä mitään muista kirjoittajista ja mitä he ovat tehneet ja kokeneet,kaikki on ihan sun omia arvailujasi!

Joten lopeta veikkailut,niitä tehdään muualla,ei tällä palstalla.Viikon veikkaus rivi on:) Katso oikeat tulokset sivulta....

• Lusiina 5

No kilpailustahan tässä tietenkin oli kyse justiisa juu....................

Minä vastasin tälle höperölle joka väiiti ettei minulla mitään tietoa ole syöpäsairaan elämästä.

"

• Ei todellakaan

No,ei näytä olevan,kun lukee sun juttuja:(

• Lusiina 5

Sovitaankos niin kuten tuolla aiemmin ehdotin et mie pysyn pois teidän ketjuistanne niin vastineeksi te pysytte poissa minun ketjuistani ja lopetatte tuon ilkeilyn.

• Jokaiselle löytyy
        Lusiina 5 kirjoitti:

Sovitaankos niin kuten tuolla aiemmin ehdotin et mie pysyn pois teidän ketjuistanne niin vastineeksi te pysytte poissa minun ketjuistani ja lopetatte tuon ilkeilyn.

Mitä sääntöjä sinä täällä olet antamaan? Palsta on syöpäpotilaille ja heidän omaisille.Miksi sinä olet täällä,ja vielä jakelet määräyksiä?Onhan eri palstoja vaikka kuinka paljon,yritä löytää omasi.

• Lusiina 5
        Jokaiselle löytyy kirjoitti:

Mitä sääntöjä sinä täällä olet antamaan? Palsta on syöpäpotilaille ja heidän omaisille.Miksi sinä olet täällä,ja vielä jakelet määräyksiä?Onhan eri palstoja vaikka kuinka paljon,yritä löytää omasi.

No riittääkö älyn valo ymmärtämään että jos toive on että minä en kirjoita toisten ketjuihin niin voisi olla niinkin päin että sinä et tuppaa minun aloituksiin?Sääntö tuli ihan muilta kuin minulta, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Kivaa jatkoa vaan :)

• L säännöt on omia
        Lusiina 5 kirjoitti:

No riittääkö älyn valo ymmärtämään että jos toive on että minä en kirjoita toisten ketjuihin niin voisi olla niinkin päin että sinä et tuppaa minun aloituksiin?Sääntö tuli ihan muilta kuin minulta, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Kivaa jatkoa vaan :)

???????????????????????

• Lusiina 5
        L säännöt on omia kirjoitti:

???????????????????????

Tämä aloitus ei ole minun:

ap.14.11.2012 00:13 1 SULJE

Lusiina 5
        12.11.2012 15:51
        0
        Sulje

Niin, Lusiina 5 lupasi olla puuttumatta aloituksen ketjuun. Tässä on ihan mustaa valkoisella! Silti hän puuttui. Tästä syystä pyysin ylläpitoa poistamaan aloitukseni.

• Miks sie koko ajan
        Lusiina 5 kirjoitti:

Tämä aloitus ei ole minun:

ap.14.11.2012 00:13 1 SULJE

Lusiina 5
        12.11.2012 15:51
        0
        Sulje

Niin, Lusiina 5 lupasi olla puuttumatta aloituksen ketjuun. Tässä on ihan mustaa valkoisella! Silti hän puuttui. Tästä syystä pyysin ylläpitoa poistamaan aloitukseni.

Lusiinalla on suuri tarve nostaa häntäänsä,missä vika? Jos kävisi niin ikävästi että sairastuisi syöpään,niin varmasti loppuisi nämä ikävät ilkkumiset.

• Lusiina 5
        Miks sie koko ajan kirjoitti:

Lusiinalla on suuri tarve nostaa häntäänsä,missä vika? Jos kävisi niin ikävästi että sairastuisi syöpään,niin varmasti loppuisi nämä ikävät ilkkumiset.

Hoi! Eikös ollut puhe et mie en tule teidän aloittamiinne ketjuihin ja te ette tule minun. Jos et satu huomaamaan, mie olen aloittanunna tämän ketjun ;)))))))

• Lusiina 5
        Miks sie koko ajan kirjoitti:

Ja lisään vielä jotta jos sinä olet syöpäpotilas eipä tuo ilkkuminen oler loppunut sinultakaan!!!!

• Höpinäääää

Kummaa höpinää....

• Lusiina 5

Syöpäpotilaiden eteen tehtävä työ, niinkö sinusta?

• Lenkkeilemään
        Lusiina 5 kirjoitti:

Höpinä jatkuu.....miten olisi lenkki ulkona raikkaassa ilmassa,se rauhoittaaa mieltä ja tulee hyvä olokin:)

• Lusiina 5
        Lenkkeilemään kirjoitti:

Höpinä jatkuu.....miten olisi lenkki ulkona raikkaassa ilmassa,se rauhoittaaa mieltä ja tulee hyvä olokin:)

Mene vain, se varmasti virkistää ;)

• Tamifen
        Lusiina 5 kirjoitti:

Lusse/ikimuori sun jutut on tosi karmeita.

• Hyimenepois
        Tamifen kirjoitti:

Lusse/ikimuori sun jutut on tosi karmeita.

Kaipaatko "Lussea" :)?

• Kävely lenkin tein

Naisilli tekokynnet ja miehille viikset:) Lenkkeily virkistää mieltä:)

• Lusiina 5

Aivannnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)

Happihyppely virkistää mieltä ja kroppaa .

Mitäs kävelylenkilläsi näit, koit ja tunsit?

• Tonttupoika :)
        Lusiina 5 kirjoitti:

Aivannnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)

Happihyppely virkistää mieltä ja kroppaa .

Mitäs kävelylenkilläsi näit, koit ja tunsit?

Pikkupakkasen kirpeys poskillani. Linnut puissa maistelemassa pihlajanmarjoja. Koiranulkoiluttajat koirineen.Koululaiset pyörällä tai kävellen menossa kouluun. Jokaisella oma tarinansa kuin minullakin.

• umberto
        Tonttupoika :) kirjoitti:

Pikkupakkasen kirpeys poskillani. Linnut puissa maistelemassa pihlajanmarjoja. Koiranulkoiluttajat koirineen.Koululaiset pyörällä tai kävellen menossa kouluun. Jokaisella oma tarinansa kuin minullakin.

Minkähän mallinen bullero Lusiina on. Päärynä, omena vai tasapaksu

• Lusiina 5
        umberto kirjoitti:

Minkähän mallinen bullero Lusiina on. Päärynä, omena vai tasapaksu

Ihan kuule vaan tasaisen paksu Michelininainen :))

• Lusiina 5
        Tonttupoika :) kirjoitti:

Hienoa tonttupoika :). Sinulla menee hyvin, osaat ottaa ilon irti pienistä asioista ja se on rikkaus. Punaposkisia kävelylenkkejä paljon lisää sinulle toivotan.

• lenkkeilystä
        Lusiina 5 kirjoitti:

Hienoa tonttupoika :). Sinulla menee hyvin, osaat ottaa ilon irti pienistä asioista ja se on rikkaus. Punaposkisia kävelylenkkejä paljon lisää sinulle toivotan.

Ulkoilu ja lenkkeily voi myös purkaa stressiä

• Lusiina 5
        lenkkeilystä kirjoitti:

Ulkoilu ja lenkkeily voi myös purkaa stressiä

Näin on. Tänäänkin oli todella hieno ulkoilukeli.

• Possumunkin

Näyttivät telkasta kuinka aurinko paistaa:) Tais olla säätiedoitus:)

• Lusiina 5

Ai missä päin maata/maailmaa :)? Jossain varmaan paistaakin, Meil on tuhnusadetta nyt.

• Tärkeä asia

Mielenkiintoista,todella.

• Valoinen ihana

Lunta sataa,nyt alkoi talvi:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2691
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      276
      1539
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1341
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1301
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      385
      1246
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      997
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      889
    9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      812
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      316
      805
    Aihe