Onko muille tullut sähköpostia tiltiltä, itselleni tuli ja rahani ovat tilillä kun tilt aukeaa ensiviikolla. Ei mulla kyllä ollut kun alle 10, freerolleista voitettuja ja vähän siitä pöydistä voitettu. Saa nähdä palaavatko pelaajat pöytiin vai käyvätkö vaan nostamassa rahat pois.
Full Tilt
6
288
Vastaukset
- Rosvous jatkuu
Vähän ovat viritilleet RNG: tä, ei saa korttia osumaan entiseen malliin.
- aerweawes
Onko sulla siis joskus osunut siellä? Olet onnekas, musta vedettiin ohi jopa enemmän kuin Ongamella.
- Varianssiantti
aerweawes kirjoitti:
Onko sulla siis joskus osunut siellä? Olet onnekas, musta vedettiin ohi jopa enemmän kuin Ongamella.
Aiemmin pärjäs turneissa tiukalla pelillä ihan hyvin, nyt riveri säännöllisesti antaa potin naapurille. AA.: lla varmasti pataan, ja sitä rataa. Kyllä paljon pelaava huomaa kun generaattoria rukataan.
- Yippee
Kun kaksi huijarijengiä lyö hynttyyt yhteen, ei siitä ainakaan yhtä rehellistä tule.
- Varianssiantti
Oli otettava ikuinen banni, riveri ratkaisee niin kuin starsillakin aina. Isle of man is deep in........
- kyrbät
fulltiltti ihan täyttä paskaa tätä nykyä, ei pidä sit mitkään oddsit, aina lähellä bubblea tai tärkeessä tuplauksessa aina ulos,oli sit korotus mitä tahansa, aina isompi stäkki vastassa ja surullista mutta totta aina menee vihulle. En mene enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512