Mikä olisi sinun tuomiosi raiskaajille jotka tekevät seksuaalista väkivaltaa heikoimmille eli naisille tai lapsille? - Toki miehiäkin raiskataan, esim. linnassa joka kk. Jos oikeudet olisivat käsissäsi, mitä tekisit?
Jos tyttäresi tai poikasi, puolisosi, äitisi tai sinut raiskattaisiin niin mikä olisi oikea rangaistus?
Mikä olisi sinun mielestäsi oikeanlainen tuomio tälläiselle sairaalle paholaisen teolle?
Haluaisin kuulla vastauksesi, aihe ei saa olla enää tabu kuten ennen.
Kiitos vastauksistanne etukäteen, aihe on tärkeä ja valitettavan ajankohtainen, naisia raiskataan ja lyödään oliko n. joka toinen minuutti (!) maailmassa.
Sitä tapahtuu myös sinun kaupungissasi ja asuinalueellasi.
Sinun tuomiosi raiskaajille ?!
62
677
Vastaukset
- veistely
eikun vaan perse raiskattavaks linnaan pahimpien vankien joukkoon.........
Kuka julkistaisi henkilön tarkan suomen väestön lukumäärän. Valtio eli virassa olevat tuomarit..?
- kalteritango
Linassa oikeus toteutuu vankien keskuudessa .Käräjäoikeus langettaa naurettavia tuomioita raiskaajille ja lapsiinsekaantujille.
- Sama teko takaisin!
Kyllä, raiskaajille samaa mitä se tekee uhreilleenkin, mutta hyvin, hyvin, kivuliaasti ja hitaasti, ja monta kertaa...että;
Saisi tuntea sen saman kauhun, kivun, pelon, vihan, tuskan, häpeän ja kaiken mitä raiskattavakin tuntee...!
Jos ei oikeus toimi niin tämä saisi olla seuraava vaihtoehto.
Tämä on tietysti vain minun mielipide, enkä tietenkään kehoita ketään sellaista tekemään, mutta näin itse toimisin. - Odotahan Vieraita..!
Jos minun puolisoni tai lapseni raiskattaisiin ja tietäisin tekijän niin oikeuden mahdollisesti antama tuomio ei riittäisi.Voisin jopa harkita sellaista tekoa että raiskaaja ei enää kulkisi tämän maailman päällä.Siis jos todella todella raivostuisin..On,on se väärin mutta tälläinen ajatus tuli ensin mieleen.Toisia en käske tekemään näin,Puhun vain itsestäni.Myös koivuhalko perseesen työnnettynä raiskarille olis ok.Mutta sekin olisi liian lievä rangaistus...Muuten,alkaa tietoja raiskaajan nimestä kuulua...Joillakin on asiaa sulle raiskaaja kunhan asia varmistetaan...Vierailun ajankohta voi olla milloin vaan,JOTEN LEVOTTOMIA ÖITÄ SINULLE ELUKKA....
- Terve A!
Nimihän alkaa a-kirjaimella?
- A+R ja??????
Joo kyllä.R-kirjainkin on myös! Keitätkö kahvit me tullaan JUTTELEMAAN! Mutta ajankohtaa sinä et tiedä...Tiedäpä sitäkään onko sulla aikaa kahvitella.Se kahvi olisi niinkun ymmärrät niin se olis meille."Työn" ohessa nimittäin pitää kahvitella.
- laki tiukemmaksi
No tuomiot eivät ainakaan riitä rangaistukseksi sillä Suomessa ne ovat naurettavia.
- oletko uhria etsimäs
Niinpä,nekin tuomiot jotka mahdollisisesti annetaan.Usein raiskaaja kävelee leveä hymy kasvoillaan oikudesta.Nurmeksen raiskarielukka saa kyllä rangaistuksen.Eikä välttämättä raastuvan rangaistuksen.
- Ja rekkari on***-***
Jeps minäpä laitankin lähiaikoina autosi rekkarin tänne kaiken kansan iloksi!Joo kyllä myös auton merkinkin! Jo pelkästään ettei oma ammattikuntasi tulisi turhaan epäillyksi.Ja totta kai se tuottaa SUURTA ILOA MINULLE,HA HA!
- vaihdokit
Entäs jos se vaihtaa hätäpäissään autonsa ja joku muu ajelee sitten ?
- rek.nro tuloo!!
Noo,en minä väärää rekkaria tänne ilmota! Mun on helppo tarkistaa se.Olen kyllä vakavissani samoin kaveri aatellut että myös nimi kokonaisuudessan laitetaan.Ja varmaan on jonain päivänä nimi täällä.Ei me panna sivullisia kärsimään.Se on varmasti sitten oikea rekkari!
- puolivalot
Kyllä huomaa, että olette kaikki humalassa ja kaikki inkkarit ei ole kanootissa.
- ^^^^^^^^^^^?
"puolivalot "! sinäkö sen teit ???????
- näin on
Olette huumeissa tai impanneet tinneriä.
- kiusankappale?!
Puolustat näköjään raiskaajia kerta haukut meitä kirjoittajia. Olet sairas, hanki apua!
Oletko raiskaaja vai fantasioitko siitä, mutta terve et ole.
Me kirjoittajat olemme helv*tin vihaisia raiskaajille ja sinunlaisille hyypiöille jotka todennäköisesti puolustelevat tekoa. -> tämä on mielipide palsta joten olisitko ystävällinen ja vastaistko haukkumisen sijasta, muuten voit painua palstalta hittoon jos et keksi järkevää sanottavaa.
- rohmu2
Mitenkä sitäkin hittulaa rankaistaan, tyyppi on niin pikkunen ja hintelä, pitää olla tosi avuton nainen joka antaisi moisen tyypin vielä raiskata itsensä. Höpö höpö koko juttu!!
- tiedän
Ei ole ihan varmasti höpö höpö juttu.Oikeesti tapahtunut.Nainen on pieni ja hento.
Ja aattelehan miten paljon tutkitusti miehellä on enempi voimia kuin naisella. - totuus on
Olette sekakäyttäjiä kaikki, ja nytkin aivan kuutamolla.
- teiniangstat
Voi ittu mitä ryhmää. Täällä ne pullistelee ja mesoaa.
Mukavaa hurskastella jonkun raiskaajan mukiloimisella kun itse on työtön sekakäyttäjä-vaimonhakkaaja. Voi sitten kokea ylemmyyden tunnetta kun on muka joku alempikin kasti jota paheksua.
- vai "teiniangsta"?
Eli sinä puolustat raiskajaa.Tai olet raiskaaja itse tai muuten hyväksyt raiskauksen.Tai ehkä olet raiskannut jonkun muun?Muista en tiedä mutta itse olen työelämässä, olllut jo 25 vuotta enka siten ole mikään teini.Enkä vaimoakaan mukiloinut silloin kun olin naimisissa.Rikosrekisteriä minulla ei ole.Mutta en säälisi raiskaajaa jos sitä annettaisiin turpiin.Se vain ettei henkirikosta saa tapahtua,sellaista en hyväksy.Niin ja en ole sekakäyttäjäkään.En edes käytä alkoholia,nuorempana join kohtuullisesti,nyt viime juomisesta 15 vuotta.Kyllästyin krapulapäiviin.
- kukahan on tyhmä?
Vastaus "teiniangstallle".Kirjoitat että on hyvä paheksua MUKA alempaa kastia kuin raiskaajaa.Mutta onhan raiskaaja todella paljon alempaa kastia kuin vaimonhakkajaat.Jotka nekin on halveksuttavia miehiä.Jotenkin sinun kirjoituksesta aistii että raiskaus ei ole kovin kummoinen asia sinun mielestä.Muiden mielestä on teko pahimmasta päästä.Pedofiilit kuitenkin vielä iljettävimpiä.
- hah hah, kouvola...
kukahan on tyhmä? kirjoitti:
Vastaus "teiniangstallle".Kirjoitat että on hyvä paheksua MUKA alempaa kastia kuin raiskaajaa.Mutta onhan raiskaaja todella paljon alempaa kastia kuin vaimonhakkajaat.Jotka nekin on halveksuttavia miehiä.Jotenkin sinun kirjoituksesta aistii että raiskaus ei ole kovin kummoinen asia sinun mielestä.Muiden mielestä on teko pahimmasta päästä.Pedofiilit kuitenkin vielä iljettävimpiä.
Sen todellakin aistii siinä olet oikeassa ja toivon että olet rehellinen tiedät mitä tarkoitan.olen vain niin väsynyt tähän kaikkeen kärsimys voi olla kovaa erittäin kovaa ja lähes sietämätöntä alaraajat ovat kylmät minä tärisen ajatus ei toimi kehenkään ei oikein voi enää luottaa sen olen huomannut ihmisistä älkää ikinä....
- en ole teini enää!
Sekin olisi hyvä rangaistus jos julkaisisi nimen esim.tällä palstalla?
- ei väkivaltaa
Minä en kannata väkivaltaa.Nimi tänne ja osoite kuten täällä on useasti ehdotettu.
Mutta nimi siten ettei sotketa vääriin henkilöihin sillä voihan olla saman nimisiä ihmisiä Nurmeksessakin. - ...
Sanokaa edes ammatti eikai missään asiakaspalvelutyössä!?!! Joku vihje mitä te sitä suojelette?!
- a on se raiskaaja
Asiakaspalvelutyössä on.Jotkut todella aikovat julkistaa nimen.Minä en,tulis sakkoja.
Mutta nimi tulee jonkinajan kuluttua.- mikä rotu
on kyseessä?
- täysin suomalainen
mikä rotu kirjoitti:
on kyseessä?
Täysin Suomalainen,myös syntyperältään.On myös sellaisen ammatin harjoittaja johon Suomalaiset yleensä luottaa.Kaikki nimeä,ammattia,asuinpaikkaa yms tulee kuulema nettiin.Tiedän nimen mutta en laita koska toden- näköisesti saisin kovemman tuomion kuin raiskaaja.Jos edes saa tuomiota?Mutta onneksi eräät ei välitä sakoista joten odotelkaahan,kohta kansa tietää kenen kyytiin ei pidä lähteä.
- Sivistynyt
täysin suomalainen kirjoitti:
Täysin Suomalainen,myös syntyperältään.On myös sellaisen ammatin harjoittaja johon Suomalaiset yleensä luottaa.Kaikki nimeä,ammattia,asuinpaikkaa yms tulee kuulema nettiin.Tiedän nimen mutta en laita koska toden- näköisesti saisin kovemman tuomion kuin raiskaaja.Jos edes saa tuomiota?Mutta onneksi eräät ei välitä sakoista joten odotelkaahan,kohta kansa tietää kenen kyytiin ei pidä lähteä.
Kellä on aikaa kirjotella päivät pitkät eri nkein suomi24
vehkeet muusiksi
- apu tulee
mene Herrasi eteen
- väheksyjille
Olen lukenut tätä palstaa ja enimmäkseen ovat myotätuntoisia uhria kohtaan.Samoin olen seurannut toista palstaa joka myös käsittelee samaa tapausta.Mutta niitä jotka vähättelee tapausta niin heitä kehoittaisin miettimään asiaa siltä kantilta että miten te suhtausitte asiaan jos uhri olisi teidän tyttärenne,aviopuolisonne,tyttöystävänne tai muuten teille läheinen ja rakas henkilö.Suhtautuminen varmaan olisi toinen?
- tekiskö gutaa
Hyvä rangaistus olisi sitoa tuoliin ja laittaa muniin sähköpaimenen piuhat muutamaksi tunniksi kerrallaan noin viikonverran! Sitten lopussa voisi tyhjentää sille raiskaajalle uretaanipullon peräreikään ja heittää Pieliseen harrastamaan kuviokelluntaa!
- YLLÄPITO
Tämän palstan ja parin muun palstan kirjoituksista, on tehty poliisille tutkinta pyyntö.
- heko heko
YLLÄPITO:HAH HAH HAA.
- Niinkuin aikanaan
Simpauttajassa jo sanottiin: " Syö p erse". Raiskaajasta saisi kaikkein siisteimmin harmittoman kun salvaisi sen. Kohta ei enää katsoisikaan naisiin päin. Niinkuin kissalla, pito-ominaisuudet parantuisivat selvästi.
- kiitos!
Niinkuin aikanaan kirjoitti:
Simpauttajassa jo sanottiin: " Syö p erse". Raiskaajasta saisi kaikkein siisteimmin harmittoman kun salvaisi sen. Kohta ei enää katsoisikaan naisiin päin. Niinkuin kissalla, pito-ominaisuudet parantuisivat selvästi.
oikein sanottu! kiitos kun puolustat, on meitä kirjoittajia tarpeeksi haukuttukin.
- Mulla on maila
"Tämän palstan ja parin muun palstan kirjoituksista, on tehty poliisille tutkinta pyyntö. "
Hui kun pelottaa! - eipäs pelota!
Ihan ok!Ei pelota sitten yhtään!Niinhän joku uumoili että kirjoituksista saa kovemman rangaistuksen kuin raiskauksesta.Vedä käteen vaan sinä joka ilmoitit.
- elukalle
Raiskaaja on elukka ja aiotaan kirjoittaa edelleenkin ja vielä enemmässä määrin,saatanan paska!Tekisit maailmalle suuren palveluksen kun hyppäisit järveen niin loppuisi raiskaukset.
- kiitoa!
mis.sy kirjoitti:
älä pilkkaa eläimiä.. raiskaaja ei ole edes eläimen arvoinen.
kiitos sinullekin! mennytkin mieli maihin kun väheksytään ja haukutaan. olet NAINEN isolla N:llä!
- häpeä raiskari
Ajattelutapahan menee raiskarilla näin:minulla on oikeus raiskata mutta "mua ei saa kiusata eikä minusta saa puhua pahaa,voi kiltti poliisi auta,minähän vain raiskasin"...
Häpeä,jos edes tiedät mitä häpeä sana tarkoittaa... - häpeä raiskari
Oikein huonoa unta raiskari ja nuku levttomasti ja kipitä huomenna poliisille itkeä vollottamaan tästäkin kirjoituksesta.Elukka,Hirviö,Paholainen,Limanuljaska olet.
- häpeä raiskari
Itkupilli-raiskari!Menee poliisille pillittämään kirjoituksista.Että minä VIHAAN ja HALVEKSIN SINUA,JOKA KORKEINTAAN OLET PUOLEKSI IHMINEN.EI EI,ELUKKA OLET.
- Joko raiskari
kipitti poliisisedän syliin parkumaan kuin viisi vuotias lapsi että voi voi kin ne netissä minua kiusaa kun minä vain raiskasin,eihän se oo mittään,eihän poliisistetä...!
- Nainen Nurmeksesta
Saakutin pska en muuta sano; ai että ihan tutkintapyyntö, anna mun nauraa!!!
Sinä pikku sieluinen pska kipität poliisiin suojiin, kun sinusta kirjoitetaan netissä, vai alkaako demonit vaivata sua siitä teostasi minkä teit...?!
Minä sanon sulle sen verran kanssa että Anna Palaa jos siihen ryhdyt, ei poliisikaan voi sua aina eikä tahdo valvoa eikä kuulla, ja et ikinä tuu saamaan rauhaa teostasi, oli niitä yksi tai useampi!! Jos näillä kirjoituksilla ON YKSIKÄÄN NAINEN pelastunut,
niin helv*tin hyvä!!!
Ja ennenkaikkea koska olen nainen, niin haluan että saat teostasi tuomion; oikeudellisen tai "maallisen"!!
Ps. On mullakin sen verran tietoa susta, että voivoi kun et oo pitänyt aina sitä suutasi kiinni....mieti sitä! - pävö
Jos tekee rikoksen eikö väline tuomita valtiolle joten vehkeet pois ja linnaan...
- mitähän tapahtuu....
Näiltä palstoilta aistii hirvittävän vihan raiskaajaa kohtaan...Etkä sinäkään raiskaaja voi enää elää rauhallisin mielin..Sinua vihataan niin paljon...Tiedä mitä joku kaheli tekee sulle...Mutta itsepähän olet syypää.Tapahtuu mitä tapahtuu....
- ei yhteyttä
Kyllä näitä raiskaajia on Suomessa riippumatta hallituksen toimista.En näe mitään yhteyttä Nurmeksen raiskaajan ja Suomen hallituksen välillä.Näitä itsekkäitä,omien himojen itsekkäitä tyydyttäjiä valitettavasti on ilman että hallituksella on mitään osuutta.Näin on Nurmeksessakin.
Nainen ei välttämättä ole aina heikompi, minut on yritetty raiskata taistelin tieni pakoon. Toisen kerran mies lähti seuraamaan minua pimeällä metsätiellä ja yritti saartaa minut läheisen kerrostalon suljetulle sisäpihalle, onneks oli rekku mukana niin lähti sitä pakoon kun näkyi oikein kaunis hammasrivistö koissultani.
Mutta : raiskaajille olisi ihan hyvä rangaistus se että soitetaan iso porukka pohjanmaalta hirvimiehiä ja raiskaaja saa minuutin etumatkaa juosta pakoon ennenkuin lähtee pojat metsälle.- olet tosi ihailtava
Hyvä kun jaksoit taistella vastaan. Mutta kun meillä kaikilla naisilla ei ole voimia tarpeeksi..Raiskattu nainen on epäonnekseen hento ja pienikokoinen. Kirjoittele vastakin, on meitä haukuttikin ja jos joku mies puolustaa niin se lytätään.
- raivo katkeroittaa
Toivon syvästi, että nämä vihakirjoitukset ovat vain joidenkin katkerien feministien tuotoksia, jotka jäivät nuorempana ilman munaa. Sillä muutoin Nurmeksen naistilanne on todella huono ja en ihmettele yhtään jos miehet hakevat naisseuraa muualta. Kukapa sitä uskaltaisi edes lähestyä tämän kylän naisia, kun katsominenkin on melkein raiskaus ja saa naisen raivon valtaan.
Tänne tarvitaan maahanmuuttajia. Mielellään aasialaisia naisia. He vielä ymmärtävät miehenkin tarpeen ja osaavat olla naisellisia. Näin mieskin on luonnostaan hellä ja huolehtiva sellaisia naisia kohtaan. Suorastaan kutkuttava ihonkarvat pystyyn nostava kokemus sellainen hehkeä siro aasialainen nainen. - Mariinas1
Kyseinen teko.
Vankilassa eräs mies oli laitettu istumaan kuumalle saunan kiukaalle.
On tietysti lääketieteellisiäkin keinoja. - Pyrograatti/omainen
Jokainen taåpaus erikseen.On tapauksia epäilemättä jotka haluavat lehtien otsikoille sekä mielivät rahaa raiskauksista mitkä ovat voinneet olla aivan yhtähyvin pelkkä kahden naiminen taikka kuten yllä olevassa visiossa.Raiskaukset voidaan hyvin myös lavastaa repimällä vastapuolen vaatteet ja paiskelemalla kenkiä mihin hyvänsä sekä mustelmia aidontuntuisiksi.Jos taas kotihipoista löytyy todistajia taikka kaduilta taikka mistä hyvänsä,jotka ovat todistuskelpoisia,on asia eri.Jos raiskattu on ollut normaalikunnossa ja hukutettu raiskaamisen jälkeen,on syytä uskoa tapahtumaan.Keskussairaaloissa pystytään tekemään myös testit jossa käy ilmi onko raiskattu raiskattu tai ei.Jos raiskattu on sisäänkirjoitettu toisessa sairaalassa ei häntä välttämättä saa ajoissa sieltä mainittuihin keskus sairaaloihin kokeisiin?Siinäkin voi olla esimerkiksi oma lehmä ojassa,mistä potilas on kadonnut tai päästetty pois.Raiskaaminen ei ole mikään yksioikoinen asia.Jos asia koskee sinua tai muita,on motiivi aivan erillainen,millä katsot sen raiskaukseksi tai et jn.
- follow the reaper
Olette humalassa, ja sen huomaa!
- annah4
Vankilaan, jossa käytettäisiin enempi henkistä väkivaltaa saamaan raiskaajan tuntemaan sen kaiken saman, jonka uhri käy läpi!
Lisäksi kastraatio voisi olla hyvä vaihtoehto niille, joilla on historiaa jo aikaisemmilta kerroilta (esimerkiksi 5 kertaa tuomitaan seksuaaliseen tekoon pakottamisesta tai törkeästä raiskauksesta.. Jos lievempiä niin eiköhän se 7 olisi ihan tarpeaksi, tosin sillä edellytyksellä, että raiskaukset olisivat tosia eikäainoastaan näitä; kävin laivalla bilettämäs ja vähän hinkkasin itteeni ehkä johonkin kundiin ja mentiin sen hyttiin.. sitte se raiskas mut!)
Vaikka tiedän, että raiskaus on ihan yhtä paha riippumatta sen väkivaltaisuudesta tai alkoholista tai mistään.. Mutta nyt oikeasti kun on niitä lieventäviä seikkoja, kuten vahva humalatila, omasta mielestäni. - neito 25
-kiitos Nurmeksen naiset että olette ruvenneet ottamaan kantaa! Meni jo mieli maahan kun eräät sovinistit ottivat kantaa-ja vähättelivät. Eräs nikillä Kunnian Mies kirjoittava mies tosin puolusti meitä naisia mutta se lytättiin ja ilmoitti ettei kirjoita enää. Harmi, meillä oli ainakin yksi puolustaja. No,pidetään me naiset puoliamme noita väheksyjiä vastaan. Thank,s!!
- Höööbööölöö
Lääkitse sterilisointi, sekä vankeustuomio ( vahinko- ja traumakorvaus ) .. Mikäli toistaa tekonsa kakkunsa jälkeen niin KASSIT pois! ( lisää vankeutta ja korvauskuluja ) !!!
- kevytkenkä kainuu
Kävisikö kenkä Talvivaaran raiskaajille?
- kunniantaju hävinnyt
Ennen vanhaan annettiin niinsanottua sakinhivutusta sellaiselle jokä teki jotain väärää. Tämä siis oli voimassa 50-60 luvulla. Ei silloin turvaudutte poliisiin, tosin heitä oli paljon vähempi kuin nykyään ja puhelimia oli vain harvassa talossa ja nyt kerron savotoista jossa miehet oli viikkotolkulla savottakämpillä. Muistan erään tapauksen jossa eräs mies varasti rahaa kämppäkaveriltaan niin se sai melkoisen löylytyksen. Nykyäänhän on toisin, voi hyväksi käyttää vaikka pientä lasta niin jos syyllistä sormellaankaan koskettaa niin saa suuremman tuomion kuin lapsiin sekaantuja. Sama koskee raiskaajia. Ja jos niistä tekee ilmoituksen poliisille niin ne heti itkeä vollottaa poliisille ja tekevät vasta syytteen väärästä ilmiannosta.
Kunniantaju on nykyään kadonnut. Ja ei tämä ole kehotus sakin hivutukseen vaan vanhan miehen muistelo miten ennen toimittiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433484Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4202834Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222771Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821837- 871477
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541360- 881107
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721093- 861000
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31890