Aloitin juuri opiskelut yliopistossa ja valitsemani ala on täysin väärä! aion hakea ensi vuonna uudestaan muualle ja aloitan lukemisen jo nyt ja panostan asiaan täysillä, enkä siis aio jatkaa nykyisiä opintoja....Muutama kysymys, johon toivon asiallisia vastauksia:
1. jos lakkautan opintotukeni, saanko silti asumislisää?
2. Mitä muita tukia voin hakea?
3. Onko töiden tekeminen ainoa vaihtoehto? (epäsäännöllisiä töitä on tarjolla, joten toimeentulo ei ole varmaa)
4. Voinko saada työttömyysturvatukea, vaikka olen yliopistolla kirjoilla....???
mitä voin tehdä!!!??? tv-epätoivoinen
Opiskelujen keskeytys ja opintotuki!!!!!
1
268
Vastaukset 1
- gffxdhjtg
1. jos lakkautan opintotukeni, saanko silti asumislisää?
-Et. Asumislisä on osa opintotukea. Yleistä asumistukea voit hakea.
2. Mitä muita tukia voin hakea?
-Toimeentulotukea ja asumistukea. Muistini mukaan työkkäri ei suhtaudu suopeasti vapaaehtoisesti opintonsa keskeyttäneisiin, joten lausuntoa työttömyyskorvauksen puoltamiseksi ei taida saada eikä siten työttömyyskorvausta.
3. Onko töiden tekeminen ainoa vaihtoehto? (epäsäännöllisiä töitä on tarjolla, joten toimeentulo ei ole varmaa)
-Riippuu menoista.
4. Voinko saada työttömyysturvatukea, vaikka olen yliopistolla kirjoilla....???
-Et voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597