Aloitin juuri opiskelut yliopistossa ja valitsemani ala on täysin väärä! aion hakea ensi vuonna uudestaan muualle ja aloitan lukemisen jo nyt ja panostan asiaan täysillä, enkä siis aio jatkaa nykyisiä opintoja....Muutama kysymys, johon toivon asiallisia vastauksia:
1. jos lakkautan opintotukeni, saanko silti asumislisää?
2. Mitä muita tukia voin hakea?
3. Onko töiden tekeminen ainoa vaihtoehto? (epäsäännöllisiä töitä on tarjolla, joten toimeentulo ei ole varmaa)
4. Voinko saada työttömyysturvatukea, vaikka olen yliopistolla kirjoilla....???
mitä voin tehdä!!!??? tv-epätoivoinen
Opiskelujen keskeytys ja opintotuki!!!!!
1
208
Vastaukset
- gffxdhjtg
1. jos lakkautan opintotukeni, saanko silti asumislisää?
-Et. Asumislisä on osa opintotukea. Yleistä asumistukea voit hakea.
2. Mitä muita tukia voin hakea?
-Toimeentulotukea ja asumistukea. Muistini mukaan työkkäri ei suhtaudu suopeasti vapaaehtoisesti opintonsa keskeyttäneisiin, joten lausuntoa työttömyyskorvauksen puoltamiseksi ei taida saada eikä siten työttömyyskorvausta.
3. Onko töiden tekeminen ainoa vaihtoehto? (epäsäännöllisiä töitä on tarjolla, joten toimeentulo ei ole varmaa)
-Riippuu menoista.
4. Voinko saada työttömyysturvatukea, vaikka olen yliopistolla kirjoilla....???
-Et voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056