Miten saisin enemmän rohkeutta? haluaisin todella olla puheliaampi muille luokallani, koen jotenkin olevani huonompi, kuin he ja jostain syystä vaan luulen etteivät he halua olla minun kavereitani. Miten pääsen ujoudesta eroon, ärsyttää!
ujous pilaa elämäni!
6
409
Vastaukset
- kaikki yksilöitä
Yritä olla jossakin asiassa hyvä. Esimerkiksi lenkkeilyllä saat hyvän kunnon, tai lukemalla saat hyvin tietoa jolloin voit osallistua keskusteluihin. Suosituksi tulemista helpottaa iloinen elämänasenne ja toisten huomaaminen (moi!, miten viikonloppusi meni?, kiva paita!).
Kaikki me olemme vain ihmisiä, toiset ovat hyviä yhdessä ja sitten huonompia toisessa asiassa.Miten hyvä kunto vaikuttaa ujouteen? Kropan kuntoon laittaminen voi parantaa itsetuntoa, mutta ei siihen pelkkä lenkkeily riitä.
- 52525
wlfwd kirjoitti:
Miten hyvä kunto vaikuttaa ujouteen? Kropan kuntoon laittaminen voi parantaa itsetuntoa, mutta ei siihen pelkkä lenkkeily riitä.
samaa mieltä. tiedän olevani ainakin yhdessä asiassa todella hyvä, se ei ole kuitenkaan poistanut ujouttani eikä auttanut mitenkään eteenpäin.
Minulle keskusteluihin osallistuminen on aina välttämätön joita koitan välttää. Tunnen olevani ulkopuolinen
- teatteriin! mars:)
Minun ratkaisuni oli tällainen: oli aikaisemmin aika hiljainen ja ujo, mutta pakotin sitten itseni teatteriin yhdelle kurssille, jossa jouduin tekemään juuri sitä, mitä eniten elämässä pelkäsin. Minun piti olla esillä, äänessä, näytellä, kertoa, luennoida ja muutenkin olla aktiivisessa vuorovaikutuksessa ympäristööni ja ihmisiin lähelläni ja loitommalla. Olin aluksi jäinen ja minun oli vaikea olla koka kerta kun piti lähteä teatteriin, mutta sain eräänlaista siedätyshoitoa, joka oli minulla tarkoituskin. Nyt olen päässyt ujoudestani yli, sillä päätin eräällä kerralla teatteriin mennessäni, etten välitä mistään mitään, annan vain mennä tuulen ja omien aivoitusteni mukana ja se päätös oli yksi elämäni parhaista! tsemppiä sinulle! tässä vain oli minun tarinani:)
- jjjjj2
Hei, miten löysit paikkakuntasi teatteripaikan? Olen myös todella jännittynyt ja ujo, ja ajattelin että voisin myös kokeilla teatteria ongelman ratkaisemiseksi...
- gdsdsgdsdg
Mene bb-taloon nolottavaksi koko kansan eteen sen jälkeen mikään ei ujostuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758