ujous pilaa elämäni!

ujotyyppi

Miten saisin enemmän rohkeutta? haluaisin todella olla puheliaampi muille luokallani, koen jotenkin olevani huonompi, kuin he ja jostain syystä vaan luulen etteivät he halua olla minun kavereitani. Miten pääsen ujoudesta eroon, ärsyttää!

6

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki yksilöitä

      Yritä olla jossakin asiassa hyvä. Esimerkiksi lenkkeilyllä saat hyvän kunnon, tai lukemalla saat hyvin tietoa jolloin voit osallistua keskusteluihin. Suosituksi tulemista helpottaa iloinen elämänasenne ja toisten huomaaminen (moi!, miten viikonloppusi meni?, kiva paita!).

      Kaikki me olemme vain ihmisiä, toiset ovat hyviä yhdessä ja sitten huonompia toisessa asiassa.

      • Miten hyvä kunto vaikuttaa ujouteen? Kropan kuntoon laittaminen voi parantaa itsetuntoa, mutta ei siihen pelkkä lenkkeily riitä.


      • 52525
        wlfwd kirjoitti:

        Miten hyvä kunto vaikuttaa ujouteen? Kropan kuntoon laittaminen voi parantaa itsetuntoa, mutta ei siihen pelkkä lenkkeily riitä.

        samaa mieltä. tiedän olevani ainakin yhdessä asiassa todella hyvä, se ei ole kuitenkaan poistanut ujouttani eikä auttanut mitenkään eteenpäin.
        Minulle keskusteluihin osallistuminen on aina välttämätön joita koitan välttää. Tunnen olevani ulkopuolinen


    • teatteriin! mars:)

      Minun ratkaisuni oli tällainen: oli aikaisemmin aika hiljainen ja ujo, mutta pakotin sitten itseni teatteriin yhdelle kurssille, jossa jouduin tekemään juuri sitä, mitä eniten elämässä pelkäsin. Minun piti olla esillä, äänessä, näytellä, kertoa, luennoida ja muutenkin olla aktiivisessa vuorovaikutuksessa ympäristööni ja ihmisiin lähelläni ja loitommalla. Olin aluksi jäinen ja minun oli vaikea olla koka kerta kun piti lähteä teatteriin, mutta sain eräänlaista siedätyshoitoa, joka oli minulla tarkoituskin. Nyt olen päässyt ujoudestani yli, sillä päätin eräällä kerralla teatteriin mennessäni, etten välitä mistään mitään, annan vain mennä tuulen ja omien aivoitusteni mukana ja se päätös oli yksi elämäni parhaista! tsemppiä sinulle! tässä vain oli minun tarinani:)

      • jjjjj2

        Hei, miten löysit paikkakuntasi teatteripaikan? Olen myös todella jännittynyt ja ujo, ja ajattelin että voisin myös kokeilla teatteria ongelman ratkaisemiseksi...


    • gdsdsgdsdg

      Mene bb-taloon nolottavaksi koko kansan eteen sen jälkeen mikään ei ujostuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe