Kyselisin vain että onko kenellään tietoa tai kokemusta siitä millainen on ketipinorin ja mdma:n yhteis vaikutus? Jostain olen kuullut että mdma ei toimi jos lääkityksenä on ketipinor, onko tässä tiedossa perää?
mdma + ketipinor
8
7629
Vastaukset
- dfgh44
Ei kannata lähteä yrittämään, oo 5vrk ilman ketipinoria jos kuitenkin meinaat ottaa. Siis ennenkuin otat.
- mievaaaaan
Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen kuullut neuroleptien blokkaavan mämmin vaikutuksen. Tuskin mitään vakavaa tapahtuu, korkeintaan menee rahat hukkaan ja vituttaa kun mdma ei pärise.
- sevitunnarkki
itselläni ei tietoo.. mietin et millainen on pirin ja ketiapiinin yhteisvaikutus sitten? tietääkö kukaan?
- tzygy
sen tiedän kokemuksesta että jos haluaa nukkua niin 100mg ketipinoorrii napaan ni johan loppu pöhinän vaikutus .
- sevitunnarkki
mulla on ketipinor säännöllisenä 100mg päivässä ja mietin et mitenhän piri toimii kun ketipinoria käytän kuitenkin päivittäin.... mahtaako toimia ollenkaa?
neuroleptit blokkaa kaiken - Anonyymi
myöhäs junaa, mut kyl miun osalt blockkaa ainaski. 0,5 mämmii ja oli perus nousu fiilis joku 2h muttei sitä "vapautumis fiilist" mikä mämmis on parast just. ja olin ottanu ketipinorii 100mg depot 3pvää ennen
- Anonyymi
N pommi
- Anonyymi
toimii kyllä, ite aivan vitun kuoseissa tällähetkellä ja iltaisin mul on 100mg ketipinor määrätty. Oon ottanu lääkkeet viikon pitkeen ja silti ekstaasi vaikuttaa aivan helvetin hyvin. otin siis vain 100mg ekstaasia ja join pari lonkkuu päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181