Kyselisin vain että onko kenellään tietoa tai kokemusta siitä millainen on ketipinorin ja mdma:n yhteis vaikutus? Jostain olen kuullut että mdma ei toimi jos lääkityksenä on ketipinor, onko tässä tiedossa perää?
mdma + ketipinor
8
7731
Vastaukset
- dfgh44
Ei kannata lähteä yrittämään, oo 5vrk ilman ketipinoria jos kuitenkin meinaat ottaa. Siis ennenkuin otat.
- mievaaaaan
Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen kuullut neuroleptien blokkaavan mämmin vaikutuksen. Tuskin mitään vakavaa tapahtuu, korkeintaan menee rahat hukkaan ja vituttaa kun mdma ei pärise.
- sevitunnarkki
itselläni ei tietoo.. mietin et millainen on pirin ja ketiapiinin yhteisvaikutus sitten? tietääkö kukaan?
- tzygy
sen tiedän kokemuksesta että jos haluaa nukkua niin 100mg ketipinoorrii napaan ni johan loppu pöhinän vaikutus .
- sevitunnarkki
mulla on ketipinor säännöllisenä 100mg päivässä ja mietin et mitenhän piri toimii kun ketipinoria käytän kuitenkin päivittäin.... mahtaako toimia ollenkaa?
neuroleptit blokkaa kaiken - Anonyymi
myöhäs junaa, mut kyl miun osalt blockkaa ainaski. 0,5 mämmii ja oli perus nousu fiilis joku 2h muttei sitä "vapautumis fiilist" mikä mämmis on parast just. ja olin ottanu ketipinorii 100mg depot 3pvää ennen
- Anonyymi
N pommi
- Anonyymi
toimii kyllä, ite aivan vitun kuoseissa tällähetkellä ja iltaisin mul on 100mg ketipinor määrätty. Oon ottanu lääkkeet viikon pitkeen ja silti ekstaasi vaikuttaa aivan helvetin hyvin. otin siis vain 100mg ekstaasia ja join pari lonkkuu päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991