POIKA TUIJOTTAA! pojat kertokaa MIKSI??

alottaja1

onko hän kiinnostunut, ihastunut vai muuten vaan kattoo ? jos katsoo myös monta kertaa päivässä tai tunnilla!!

23

4991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brat2

      Kiinnostunut ainakin :) jos ei jopa ihastunut. katso takas ja iske silmää ;) tai ees jotain kontaktia et se poika älyää tulla juttelee :D

    • ole ymmärtäväinen

      Olet luultavasti niin kaunis hänen mielestään, että ei saa silmiään irti sinusta.
      hän on ihastunut, jopa RAKASTUNUT sinuun!

      • Vitun jonnet

        Ei se rakastuminen ole niin helppoa. Siihen menee vähintään viikkoja ..


    • lifemocker

      mene juttelemaan pojalle JOS SUA kiinnostaa :)

    • gjjg

      Minkä ikänen oot ja uskon et se tykkää sust mee juttelee sille koulus tai jos teil o facebook nii sit siel
      Oks sul tunteit sitä kohtaan

      • Keskustelun alottaja

        Oon 14(: on juu.. Jos joku haluaa voin tarkentaa näit juttuja mitä se on tehny !!


      • hskcwj
        Keskustelun alottaja kirjoitti:

        Oon 14(: on juu.. Jos joku haluaa voin tarkentaa näit juttuja mitä se on tehny !!

        Kerro pois


      • Keskustelun alottaja
        hskcwj kirjoitti:

        Kerro pois

        Se kattoo sillee varovasti välillä ku mää katon jonnekki toiseen suuntaan ja sitten tulee sellane fiilis et joku töllää ja kun katon nii se kattoo silmiin :DD mun kaveillekki ku menin kerra puhumaan ja kävelin kaukaa sitä kohti ja se poika istu sattumalla mun kaveri vieressä nii se katto silmiin kokomatkan ja sitku olin päässy siihe kaverin luo nii se poika vaa katto kokoaja ja sen päälle meijä koulus on lasiovet nii se kattoo mua viellä kun olin kävelly pois... Ja ku puhutaan nii se kattoo silmiin vaa välillä eikä kokoaja niinku muille kavereilleen...


    • kolo2

      mistpåi oot

    • ettei vaa olis...

      hei alottaja :DD:D: mistä päi suomea sä oot :D:D

      • Keskustelun alottaja

        kokkolasta (:


    • Keskustelun alottaja

      lol

    • tosi juttu

      EHKÄ hän katsoo sinua koska ihmettelee kuinka ruma olet tai koska olet niin kaunis ja hän riisuu sinut mielessään. Eihän sitä koskaan tiedä. Tuskin on mitään tunteita sinua kohtaan.

    • 18+20

      go kokkolaaaa :D

      • Keskustelun alottaja

        :DDDDDDDDDD


    • kodskjvosdjvodjv

      Kuvailemasi perusteella poika vaikuttaa kiinnostuneelta. Yritä päästä puhumaan pojalle koulussa vaikka ryhmätöissä tai jotenkin muuten :-)

    • ÄÄÄÄÄÄÄÄKK

      Sama ongelma muute ö.ö
      Siis pojat tuijottaa mua aina tunneil, ja se on vähintäänkin äärimmäisen ahdistavaa. Ehkä kolme kappaletta vilkuilee jatkuvasti, ja yks (jota vihaan) poika joka istuu mantsan luokas mun ees vaa kääntyy kokonaan mua kohti ja vaa mulkoilee (se on kauhee juoppo yms..)

      Scary. >o< '

    • GAGNAMSTYLE

      IHAN SAMA ONGELMA TÄÄLLÄ !! XDDDDDDDDDDDDDDD KUKA OOT ??? MULLE KÄYNY SAMALLAILLA !!

      • tuijjottaja

        Kyllä olin ihastunut. Nykyään
        rakastunut


    • 14vee repeilijä

      Mullakin välillä sama ongelma,varsinkin kaupungilla!

      Kaikkein hauskin tilanne oli kerran,kun olin menossa äitini kanssa uimahallille,ajoimme siinä ja yhtäkkiä viiereiselle kaistalle ilmestyy valkoinen auto ja sen kyydissä kaksi nuorta jätkää(vissiin just ajokortin saaneita). Siinä sitte tuijoteltiin ikkunoista toisiamme. Pysähdyttiin liikennevaloihin kummatkin,heidän autonsa oli metrin kaksi edempänä,nii he oikein kääntyivät katsomaan minua! :DD

      No siinä sitte repesin nauramaan ja ne vissii näki,alkoivat itekki nauraa siel toises autos XDD

    • namunala

      Muakin tuijotetaan mut se kyl tulee juttele ja meil on sama huumorintaju esim jos me tuijotetaa toisiimme niin me revetää

    • Tyttö20170

      Siis mulla on semmoinen ongelma. Että mulla on yksi poika mistä tytkään ja se katsoo aina välillä mua. Mutta on sitten yksi poika joka on (idiooti) joka katsoo mua tosi oudosti. Mutta sillä on jo tyttöystävä. Mutta tällä ei ole josta mä pidän. Ja sitten se välillä katsoo mua. Me molemmat tykätään musiikista. Mutta en vaan tajua onko se kiinnostunut musta vai miten. Koska se meillekin koko ajan tuijottaa. Ja aina välillä käännä katseeni pois siitä pojasta. Kertokaa mitä mä teen ?

      • Rilkdhffi

        Mee kysyy siltä suoraan että onko ihastunut suhun


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe