Veho Tampere

pete

Hei onko totta , että esim Tampereen vehossa saa huonoa palvelua ainakin korjaamopuolella , jos ei satu omistamaan vanhaa taksimiehen puseroa, kun sinne menee asioimaan tai kysymään jotain neuvoa, jos sattuu mese oireileen, eivät tahdo kertoa mitään vaan tarjoovat korjaamo aikaa parin viikon päästä ei edes kustannusarvioo pystytä sanomaan .luulis että on sen verran jo rutiinia ,että tiedetään jotai autosta kun kerrotaan oireet,vaan ei ole?????? (mulla ois muutama pusero myynnissä).

10

2059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöin

      Kyllä se niin on,sulla täytyy myös kikkeli jöpöttää että pojat näkee että olet "niitä" miehiä.

    • asentaja

      Niinhän se on ollut aina, että Esson baarista ja naapurin talonmieheltä saa suoran ja selvän vastauksen auton vikoihin autoa näkemättäkin. Korjaamolla sensijaan koulutetut, ammattitaitoiset asentajat haluavat tutkia, testata ja koeajaa ennenkuin tietävät mikä vika autossa on. Varsinkin nykyautoissa ei arvaamalla kovin pitkälle pääse.

      • Masentaja

        Mikähän näissä "nykyautoissa" on niin arvaamaton paikka? Ammattitaitoinen asentaja osaa luetella ulkomuistista kaikki johonkin oireeseen liittyvät automallille ominaiset vikaherkät paikat. Kyse on pelkästä halusta palvella asiakasta tai sitten siitä, että ammattitaitoa ei ole. Jopa tällaisen keskustelusivuston ammattitaidottomat autonomistajat osaavat varsin hyvin arvailla potentiaalisia vikakohteita, miksi sitten ei merkkihuollon "asiakaspalveluihmiset"? Omat kokemukseni ko. liikkeestä ovat sellaiset, jotta en ole siellä juuri asioinut.


      • Make

        Kun ei ole tietoa ei myöskään tule vastauksija.Eräs tuttava vei auton merkki´korjaamoon ja kysi mikä vikana kun ei kärsi kieroksija vaan sammuu kun yrittää kiihyttää.Huoltopäälikkö oli ihmeisään ja sanoi että tutkitaan,,,no me ei jääty odottelee vai kysyttiin yhdeltä tunnetusti pätevältä kaverilta ja saimme vastauksen:tarkistakaa katti,ilma-anturi ja puolat.No me kerrottin asiasta HP:lle,,niin hän vastasi että kyllä nuo jutut tiedetään vika on ruiskutuksen boxsissa.Meni viikko ja auto tuli kuntoon oli sitten katti mennyt,,,olipa nolo juttu huoltoliikkeelle ja loppu lasku hinta puolitettiin kun vika kerrottin heille etu käteen.Kun ei ole tieto niin ei tule vastauksija ja kuka maksaa??


    • Vasentaja

      Korjaamolla ramppaa kaikenlaista mustalaista ja juutalaista kärkkymässä ohjeita ja neuvoja ilmaiseksi. (Vikadiagnoosi?) Palvelua pitäisi saada vaikka mistään ei maksettaisi. Sitten kun on saatu ilmaisia ohjeita niin mennään talon taakse tonkimaan roskiksesta vähän käytettyjä jarrupaloja. Juu. (Tämä on siis puoliksi huumoria).

      • kirvesvartta

        No siitähän se tuli kommentti, juuri kuten merkkiliikkeen työnjohtajan suusta. Taitaa olla kirjoittaja Lielahdessa töissä. Lielahden humoristeja.


      • Anonyymi

        Kaivoit siis 2004 ketjun, että sait purkaa ahdistustasi linkittämällä lehtiartikkelin?
        No helpottiko?
        Onko sulla itselläsi jotain kommenttia Vehon palveluista?


    • Minä voisin kirjoittaa muutaman sanan.
      En siis ole tämän aloittaja.
      Minulla on ollut pari E-mersua 12 vuoden aikana ja olen niistä täällä kirjoitellutkin. Ajo kuitenkin jatkuu.
      Vehossakin joutuu kyllä käymään. Asiakkaan, kysyessään hinta-arviota arvioimaansa vikaan, tarjotaan varsin usein hinnakkaita korjauksia.
      Mikäli pitää veloituksia suurina ja mikäli työnvastaanotossa näyttää siltä, että
      aikoo suoriutua vian korjaamisesta edullisemmalla osalla ja -korjaamossa,
      hinta voi yllättäen alentua.
      Minun kohdallani hinta aleni niin paljon, että arvio oli vain € 50,- kalliimpi kuin
      muualla teetettynä, joten tässä tapauksessa valitsin Vehon - sainhan vaihdetulle
      osalle kahden vuoden takuun. Se oli tarpeeseen, koska osa hajosi - kumma
      kyllä - ennen sitä kahta vuotta.

    • Anonyymi

      Jos hyvää korjausta Meseen haluatte.Edullista ja
      ammattitaitoista asentajaa niin viekää HYA centerille,Veholla on vaan enään kloppi poikia töissä vanhat kunnolliset,tietävät on jo eläkkeellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe