Cruze suositumpi kuin Corolla ;DDDDD

ENSIREK. 10/12

9

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurjuus se kurjuus

Aasialaiset kilpailevat keskenään ja Kruununjaloki Toyota senkun kumartaa.

• dfgsdfg

Minä olen kyllä aina pitänyt Toyota Corollaa Toyotaa.

• Astra- Cruze
        dfgsdfg kirjoitti:

Minä olen kyllä aina pitänyt Toyota Corollaa Toyotaa.

Crolla on nykyään afrikkalainen auto.

• Ja katsopa muita

Jenkkipeli jätti taakseen myös pahat kilpailijansa MB C-sarjan ja BMW 300-sarjan.

• -Cruze-

Farkun ostajan kannattaa kyllä huomioida, että Mesen C-farkku ja Bemarin 300-farkku ovat Cruze SW:tä pienempiä autoja. Ne ovat enemmän sellaisia elämäntapafarkkuja.

• Astra- Cruze

General Motorsin tavoite saada lisää myyntiä ykkösbrändilleen, Chevroletille, näyttää edistyvän...

Astra 145
      Cruze 78

• Opel - Chevrolet

Automerkkinä Opel on hiukan enemmän edellä kuin Astra on edellä Cruzea.

Chevroletin pitäisi saada enemmän myyntiä muihinkin malleihinsa. Cruzen lukemat tulevat nousemaan seuraavien kuukausien aikana kun autoja aletaan saada maahan.

• hiekkaa rattaisiin
        Opel - Chevrolet kirjoitti:

Automerkkinä Opel on hiukan enemmän edellä kuin Astra on edellä Cruzea.

Chevroletin pitäisi saada enemmän myyntiä muihinkin malleihinsa. Cruzen lukemat tulevat nousemaan seuraavien kuukausien aikana kun autoja aletaan saada maahan.

TM vertailu taisi lyödä vähän hiekkaa rattaisiin.

Lokakuussa Focusta myytiin 370kpl, Seediä 302kpl, I30:tä 116kpl ja Cruzea vain tosiaan 78kpl. Voimasuhteet tuskin muuttui TM jumbosijan jälkeen Cruzen eduksi.

• buahahahaaa
        hiekkaa rattaisiin kirjoitti:

TM vertailu taisi lyödä vähän hiekkaa rattaisiin.

Lokakuussa Focusta myytiin 370kpl, Seediä 302kpl, I30:tä 116kpl ja Cruzea vain tosiaan 78kpl. Voimasuhteet tuskin muuttui TM jumbosijan jälkeen Cruzen eduksi.

Cruzen menestys ei ole kiinni ostetuista höpötesteistä, buahahaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe