Marttilassa on hieno eräreitistö! Olettekos käyneet?
Minä olen ja voin todella suositella!
Lotikon kellari on todella hieno paikka!
Marttilan eräreitistö
11
4340
Vastaukset
- ei pal kiinnosta
On käyty. Puskissa menty jo ennen eräreitistöä. Ennenen mainostettua polkua sai olla rauhassa metsissä ja soilla, nyt siellä on välillä melkein ruuhkaa. Tosi hienosti hoidettu natura-hanke. Elukoilta meni oma rauha "luonnonsuojelun" nimissä.
- joten se siitä
Tuo Lotikon kellari onkin sellainen pyydys, ettei sinne paksumahaisella ole asiaa. Kallion halkeamassa on hädintuskin 25 sm rakoa. Kerran jäin puoliv'äliin nalkkiin eikä irti päässyt ennen kuin päästi oikein pitkän pierun ja kaikki ilmat piti keuhkoistaskin ulos puhaltaa.
- voi voi sentään
joten se siitä kirjoitti:
Tuo Lotikon kellari onkin sellainen pyydys, ettei sinne paksumahaisella ole asiaa. Kallion halkeamassa on hädintuskin 25 sm rakoa. Kerran jäin puoliv'äliin nalkkiin eikä irti päässyt ennen kuin päästi oikein pitkän pierun ja kaikki ilmat piti keuhkoistaskin ulos puhaltaa.
Tosi on. ei sinne ahtaaseen rakoon kannata itseään väkisin tunkea, kun tuon paikan voi kuitenkin kiertää ulkopuolelta.Siihen pitäisikin saada jonkinlainen varoitustaulu, koska joku voi jäädä rakoon jumiin niin pitkäksi aikaa, että vasta laihtumisen myötä pääsee irti, kun ei ole saanut enää päiväkausiin ruokaa eikä juomaa ja housut ovat täynnä sontaa.
- koipensa kastanut
voi voi sentään kirjoitti:
Tosi on. ei sinne ahtaaseen rakoon kannata itseään väkisin tunkea, kun tuon paikan voi kuitenkin kiertää ulkopuolelta.Siihen pitäisikin saada jonkinlainen varoitustaulu, koska joku voi jäädä rakoon jumiin niin pitkäksi aikaa, että vasta laihtumisen myötä pääsee irti, kun ei ole saanut enää päiväkausiin ruokaa eikä juomaa ja housut ovat täynnä sontaa.
Eräreitissä taitaa edelleenkin olla se yksi märkä ja soinen kohta, josta ei ilman kumisaappaita sulan aikaan yli pääse. Pitkospuut olisivat tarpeen.
- eräjortikka
Käydään emännän kanssa useasti naimassa lotikon kellarilla. Todella mukava
paikka kesähelteillä naida ja katsella kun puut humisoo ja leppeä lounatuuli
pusseja hyväilee.....- yksmuijja
Varo vaan jos jussina siellä nait... Lotikon kellarin aave vie sun muijas...sillä tarinan mukaan keskiyöllä portit aukeavat ja pufff
- juuri näissä
en käy
- ulkoiluimmeine
Jep, olen käynyt. Kiva on reitistö, ja juuri eilen mentiin noin 11km lenkki, ja näköalat olivat todella upeita. Kiviäkin oli ja ne olivat järjettömän isoja möhkäleitä. Lotikon kellari on ehkä se hienoin juttu, läävitse olen mennyt. Epäkohtia ehkä se että palaisten nuotiopaikalla oli puut loppu ja huhtaanmajalta kun lähtee lenkkiä niin yhdesä kohtaa pitkospuut olivat aika lahonneita ja romahtaneet jonkun kulkijan alla. Eli siis joissakin paikoissa eräreitistö kaipaa pientä kunnostusta yms, mutta kaikin puolin; tosi hieno paikka ja moni juttu jota ei ihan joka paikassa nää(luonnon ihmeitä) on sitten tosi paljon eräteitistöllä, suosittelen!
- varoituksen paikka
Onkos palokunnalla sellaista tunkkia, että tuota rakoa voidaan tarvittaessa avartaa, jos joku saa vaikka sydänkohtauksen ahtaanpaikankammon seurauksena?
- lolllol
Onnenperän lenkillä on viitat vähän hukassa avohakkuun jäliltä.
Muuten kiva. Laavu kivassa paikkaa ja isoa suota. Lotikkoon tuskin kukaan jää kiinni, pienet mahtuu sisään mutta isot ei - ei riskiä että jäisi edes jumiin kun ei ne ees sisään pääse
- Anonyymi
Just tänään kävin! Asun Marttilassa joten on tullut käytyä usein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579