Positiivisia kokemuksia?

Jännittävää

Olin juuri kutsunnoissa, minut määrättiin panssarirykmenttiin ja odotan tulevaa innolla. Liikuntaa olen harrastanut vain epäsäännöllisesti jalkapalloa ystävien kanssa pelaten ja lenkkeillen. Lomakkeissa kysyttiin että onko kuntoni riittävä suoriutumaan palveluksesta ja koenko käskyjen ottamisen vaikeaksi. Ajattelen samaa molempiin: Se mitä ei vielä ole, tulen oppimaan. Erityisesti kurin ja täsmällisyyden kannalta.

Kysymykseni kuuluukin että onko foorumin negatiivisesta sävystä huolimatta täällä ihmisiä, joilla on hyviä kokemuksia? Ja miten päästä odotuksen jännityksestä eroon! Sitten vielä tähän lisäksi: Jos aiot kirjoittaa tänne asiattomuuksia, et tue yhtään armeijanvastaista ristiretkeäsi, vaan olet esimerkkinä siitä mitä tapahtuu kun, ei ole opittu käyttäytymistä.

Tässä on myöskin jotakin henkilökohtaista mukana: Eräs läheiseni kärsi riippuvuudesta, ei opiskellut eikä käynyt töissä, mutta armeijassa käyminen muutti hänen elämänsä täydellisesti.

4

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensimmäinen..

HYVÄ kokemus on kotiuttamispäivä.Älä silti masennu kova koulu vahvistaa

• Tarkastettu

Vielä parempi kokemus oli se, kun rektaalitarkastus oli vihdoin ohi.

• perseraiskattu

Lämmön mittaaminen perseestä oli kenttäoloissa hupia kun selkäkipujen takia hakeuduin hoitoon.

• 33224455

No ei tota kannata ajatella, on siitä muutkin "selvinneet"

Itse meniin "avoimin mielin"; en ollut kehittänyt itselleni tavoitteita tai ennakkoluuloja..

Onhan siellä mielenkiintoisiakin asioita. (ainakin panssarivaunut ovat kivoja ;)

Ihan varmasti jossain vaiheessa PaleltaaVäsyttääVituttaa. (jostain syystä siihen ei kuole)

Ei tohon aloittajan kysymykseen ole oikeaa vastausta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      9
      2112
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      133
      1615
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1225
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      214
      1158
    5. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1104
    6. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1045
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      876
    8. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      842
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      78
      807
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      44
      692
    Aihe