Pääsy on vaikeaa autolla parkkipaikalle,joka sijaitsee Hovirinnan kioskin takana.(Emännänkatu) Kioskin henkilökunta pitää autojaan kioskin takaoven vieressä,jolloin sisämeno auko on ahdas,varsinkin jos joku toinen autoilija tulee vastaan. Parkkipaikat ovat siinä ihan lähellä noin 10 metrin päässä. Tänään oli heidän iso paketti auto edessä ja pizza-auto. Koskeeko liikenne laki,vain meitä suomalaisia,ei ulkomaalaisia,ilmeisesti näin on.
Ahdasta on. Hovirinnan kioski .
4
498
Vastaukset
- Tarkastaja vaihtoon
Ei sillä kioskilla ole siinä alueella yhtään omaa parkkipaikkaa, ei henkilökunnalle eikä asiakkaille.
Osa kioskista on sitä paitsi laittomasti laajennettua, ja Kaarinan rakennusvirasto Latokarin johdolla katsoo hommaa läpi sormien, koska ovat osallisia voitonjaossa.
Jos muutaman kymmenen neliön elintarvikekioski kasvaa 200 paikkaiseksi ravintolaksi, niin onhan siinä täytynyt tapahtua paljon laittomuuksia.
Tällainen toiminta on sallittua vain ulkomaalaisille, miksi? Suomalaisten yritykset Kaarinassa tyrmätään Latokarin toimesta alkuunsa. - jsjdjsjdjdj
On sulla jumaliste iso ongelma....
- jk00001
Hyvä paikka joka tapauksessa.
- Keimo S
Tottakai ulkomaalaisyrittäjät saa tehdä mitä vaan, koska rasismi ei ole kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973