Olen ostamassa kyseistä autoa ja olisi hieman kiva kuulla käyttökokemuksia ko. kulkineesta. Miten on toiminut? Onko huollot ja varaosat miten kalliita? Mua vähän huolettaa tuo sähkötoimisen käsijarrun toiminta talvella ja olen kuullut, että se on herkkä vikaantumaan, pitääkö paikkansa? Tarkeneeko näin talvella ajella tolla? Auto, jota olen ostamassa, niin siinä on vain perinteinen lohkolämmitin. Kestääkö kone hyvin kilometrejä ja kannattaako lastuttaa?
Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!
Scenic 1.9 dcvm. 04-05
2
153
Vastaukset
- John621
Moi.
Olemmen ajaneet sellaisella-04 6 vuotta ja aika hyvin om pelannut. Koko mittaristopaneli jouduttiin vaihtamaan kun oli ajettu 4 vuotta, hinta n 900
nyt ruudussa lukee check emission, ja se tarkoittaa että pakokaasun puhdistamis joku moottori ja eräs osa on vaihdettava, hinta n 750.
Sinä mietit käsijarrua, se on toiminut hyvin viime talveen saakka, silloin se jäi kiinni. Nyt vaijerit ovat ruostuneet eikä se enää mene pois päältä. Ja vaijerit ei voi vaihtaa
,koko moottori ja systeemi on vaihdettava maksaa n 1000 töineen.
Muuten olemme olleet hyvin tyytyväinen ajo-ominaisuuksilla ja kulutus 6-6,5 l per 100 km sekä kesä että talvi ajossa.
Meidän on nyt ajettu n 230,000 km ja pelaa ihan hyvin.- johannes
Mikähän google käännös tuo nyt sitten on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978