windows 8 ei mene vikasietotilaan näpyttämällä käynnistyksen yhteydessä F8 näppäintä vaan näin, painat windows sekä R näippäintä yhtäaikaa
noin http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/naumlppaumlimistouml3.jpg
niin avautuu tuo suorita ruutu http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Vikasietotilaan1naumlppaumlimet.jpg siihen kirjoitat noin msconfig
ja siitä taisi päästä suoraan tuonne tai ainakin sen sieltä löytää http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Vikasietotilajaumlrjestelmaumlnmaumlaumlritykset.jpg
siitä valitaan tuo http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Vikasietotilaasetukset2.jpg
sitten windows pyytää uudelleenkäynnistystä ja kun se käynnistyy uudelleen ollaan perinteisessä vikasietotilassa http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Vikasietotilaanuudelleenkaumlynnistys.jpg ja siellä touhutaan mitä touhutaankin
sitten kun ollaan siellä touhuttu tarpeeksi niin taas tuo windows lippunäppäin ja R yhtä aikaa niin päästään takaisin tuohon http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Vikasietotilastapoisnormaalikaumlynnistys1.jpg ja katsotaan että on ruksi pois tuosta käynnistys vikasietotilaan jos se ei ole jo valmiiksi siitä pois ja sitten käynnistetään uudestaan niin kone on taas normaalitilassa oliko siellä vikasietotilasta paluussa täpit noin http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Jaumlrjestelmaumlnmaumlaumlrityksetnormaalikaumlynnistysvikasietotilasta.jpg en muista enää mutta helppo sieltä oli poiskin tulla ja kone käynnistyy nyt sitten jatkuvasti normaalisti
vindows 8 vikasietotilaan
4
3460
Vastaukset
- 5+6
Hieno ohje. Tätä tullaan tarvitsemaan. Kiitos tästä :)
- kysyjä.
Voisiko noita asetuksia muuttaa rekisteriä muokkaamalla?
- voitoki
Kysy henriksonilt.
sivupalkin haustakin pääsee sinne suorita kohtaan http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/haku-Suorita.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483