Käärme!

onneksi.

En ikinä koskenut limaista pintaasi. Teot joita teit olivat kaamivia. Ne saivat haukkomaan henkeä ja taas ripauksen menettämään uskoa ihmisiin.

32

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cobra_77

OK !

Sama täällä

• käärme veikeä....

Mistäs arvasit ett olen kiinalaisessa horoskoopissa käärme. Ei käärmeet ole muuten pinnaltaan limaisia

• onneksi.

vaikka sitten made. Se on käärmekala ja limainen. Rumakin vielä.

• ruma käärme
        onneksi. kirjoitti:

vaikka sitten made. Se on käärmekala ja limainen. Rumakin vielä.

Totta, se vois kuvata mua, mäkin olen ruma. Mutt enpä taida olla kuitenkaan se "käärme" jota aloituksessakin haukut. En ole tehnyt toisille mitään pahoja tekoja, enempi olen takkiin saanut kuin ketään huonosti kohdellut. Mutt tietenkin, jos oot sitä mieltä, ett mä se paha ihminen olin, niin sen kun sitten luulet sillä tavalla, jos se sun oloa ja elämääs helpottaa.

• taikka näin

sovitaan niin.

• onneksi.

Nöyryyttäjä.

• hyvästi, käärmeet

Toivottavasti et ole itse ollut käärme, aina valmiudessa huijaamaan, manipuloimaan ja käyttämään ihmisiä hyväksesi.

• Anonyymi

Mulla on ollut 10 vuotta käärmeitä eikä ne eläimet ole yhtään tuon luonteisia vaan vähän arkoja ja herkkiä ja ehdottomasti rauhantahtoisia normaaleja eläimiä😠

Eikä niiden iho ole yhtään limainen vaan erittäin sileä.

Harhaiseen ja pahantahtoiseen ihmisapinaan verrattuna käärmeet ovat kilttejä ja kaikin puolin kauniita eläimiä.

• puokusteletko

nyt itseäsi? ei kukaan ole katala eikä puhu pas'kaa toisesta, jos ei siihen ole jotain syytä! Tyhjää shittiä jauhat, mutta sehän on tapanasi kun olet itse se KÄÄRME!

• kuvottavaa, ei ap

Katala valehtelija, se joka pettää aina, se on juuri itse se KÄÄRME. Syitähän niillä aina riittää, yksi on se, että valehtelu on tullut jo äidinmaidossa.

• puolusteletko
        kuvottavaa, ei ap kirjoitti:

Katala valehtelija, se joka pettää aina, se on juuri itse se KÄÄRME. Syitähän niillä aina riittää, yksi on se, että valehtelu on tullut jo äidinmaidossa.

Sattui vaan yks KÄÄRME veikeä matkani varrella samalle polulle. Aina valmiina keksimään uusia valheita nahkansa pelastamiseksi, luodakseen uuden nahan seuraavaan kertaan.
        En varmasti ole ainoa jonka polkua se KÄÄRME on luikerrellu. Onneksi se käärme ei päässyt pistolle, joten se limainen tunne on vain pintahipaisu.

• käärmeitä riittää
        puolusteletko kirjoitti:

Sattui vaan yks KÄÄRME veikeä matkani varrella samalle polulle. Aina valmiina keksimään uusia valheita nahkansa pelastamiseksi, luodakseen uuden nahan seuraavaan kertaan.
        En varmasti ole ainoa jonka polkua se KÄÄRME on luikerrellu. Onneksi se käärme ei päässyt pistolle, joten se limainen tunne on vain pintahipaisu.

Ties vaikka sama KÄÄRME olisi luikerrellut minunkin polkuni taitse. Ensin teennäisesti mielistelee saadakseen luottamuksen, sitten alkaa pudotella valheita ja mustamaalata ihmisiä itsekeksityillä tarinoilla. Suututtaa kun ajatteleekin sitä hengetöntä kakkulasilmää inisemässä valheitaan.

• puolusteletko
        käärmeitä riittää kirjoitti:

Ties vaikka sama KÄÄRME olisi luikerrellut minunkin polkuni taitse. Ensin teennäisesti mielistelee saadakseen luottamuksen, sitten alkaa pudotella valheita ja mustamaalata ihmisiä itsekeksityillä tarinoilla. Suututtaa kun ajatteleekin sitä hengetöntä kakkulasilmää inisemässä valheitaan.

se KÄÄRME on miespuoleinen, todellinen luikertelija.
        Kuulin vielä sen salaisuuden, että olikin, ja kai vieläkin varattu. Mutta tunnetustihan KÄÄRMEET ei ole pariuskollisia, vaan pariutuvat kun tilaisuus sen sallii.

• ....................

Kyllä psykopaatit puhuvat paskaa, vaikkei syytä olisikaan.

• -viikate-

Hyvästi, hakkeri silmälasikäärme. Kunpa pääsisit kerran lämpimän kiven sisälle talvehtimaan.

• Katala valehtelija

Olet aina valmiudessa huijaamaan, manipuloimaan ja käyttämään ihmisiä hyväksesi.

Kunpa pääsisit kerran lämpimän kiven sisälle talvehtimaan.

• ....................

Viikate! Onko sinulla kokemusta kiven sisällä olemisesta?

• -viikate-

Ei tietenkään, en keräile katu-uskottavaa elämänkokemusta :-D

Sulla ilmeisesti on, tai olet linnakuninkaallisten perään.

• -viikate-

Mut hei nythän voidaan keksiä, että mulla olis, niin sulla tai ties kellä ei sit niinku enää oliskaan. Valehdellaan kaikille, että mä olisin niinku huumekeisari, ni sinä ja sun perheenjäsenet ei sit enää oliskaan.

Olisko tässä aineksia seuraavaksi suureksi kuplaksi? Jotainhan eräiden täytyy käärmeillä jo ajankulukseen ;-)

• Iloveyou

Minä olisin kyllä koskettanut sinun pintaasi ja vähän syvemmältäkin. Käärmeet on vähän pelottavia ja vaarallisen lumoavia, välillä ne satuttaakin tarpeettomasti. Mutta kun antaa kaiken, saa kaiken eikä muuta enää kaipaakaan.

• Katala Valehtelija.

Kaikenlaista häiriöö
      No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
      Ja sitkeesti vain pysyy keskuudessamme, vaikka monet toivovat hänen menevän hoitoon, jotta saisi elämänsä järjestykseen.
      Hän rakastaa nostaa itseään esille ja dualistisesti kaipailee ja komppaa itseään omissa viesteissään.
      Elämä on ja joillakin se on vielä enemmän, yeah!

• leikkaan ja liimaan

ja sieltä laskeutui jälleen palstojen kopipeisteinstein, tai olihan hän jo tuossa yllä keräämässä kollaasia itseään fiksumpien kirjoituksista.

• ...

Tuota, oliskohan nyt peiliin katsomisen paikka ;(?

• ....................
        ... kirjoitti:

Tuota, oliskohan nyt peiliin katsomisen paikka ;(?

Sinä, joka täällä hoitoa toisille tarjoat ,mene itse.

Yseinhan ihminen puhuu juuri siitä, mitä itse tarvitsee.

• Anonyymi

Ei ole varmaan meno yli k y m m e n e s s ä vuodessa muuttunut?

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Jos tämä on se köyhämmiähen cobra?

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Tämä vasta nouseekin.

• Anonyymi

Ootko se limanuljaska Sara joka täällä nimittelet narsisti ukon tulevaa ex-vaimoa? Taidat olla koska ootte ukon kanssa samaa maata.. yhtä narsisteja ootte....
      Ne jotka on käärmeitä,, ootte te kaksi, eikä ketkään muut...
      Luulette olevanne tosi uskovaisia mutta paskaa jauhatte niin paljon kuin sielu sietää...

• Anonyymi

Näytit kyllä aika kiinnostuneelta aika ajoin, olisiko jo aika luopua tylsästä sovinnaisuudestasi, maistaa hedelmää ja antautua elämälle.

• Anonyymi

Ikäeroa 69 vuotta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      395
      5853
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      18
      1776
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      44
      1220
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1043
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      97
      938
    6. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      47
      933
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      56
      914
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      909
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      45
      883
    10. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    Aihe