Kiinnostaako "vapautus" intistä?

lenuper

Joo, elikkä tilanne on seuraavanlainen:

Olen 21-vuotias varusmiespalvelukseni jo suorittanut mies ja täällä siviilissä on elämä alkanut hiukan tympimään. Olen tässä miettinyt inttiaikoja ja voisin palata sinne uudemman kerran, vaan tämäpä ei niin helpolla onnistu, koska olenhan palvelukseni jo kerran suorittanut. Siksipä ehdotankin seuraavanlaista näin yleisesti, että mikäli jotakin teistä ei intti kiinnosta, niin voin käydä sen puolestasi. Koska päivärahojakaan en voi omalle tilille ottaa, ettei tilanne paljastuisi sen kautta, oikeastaan ainut mitä pyydän on hiukan korotettu pv. raha joku n. 200-300e / kk riittää minulle. Noh jos jotakuta kiinnoostaa tälläinen "vapautus" niin ottakaa yhteyttä spostilla: [email protected]. ps. Ja jos sinulta löytyy kaveri kenellä on sama palveluspaikka ja olisi halukas suorittamaan intin samalla tavalla, niin vielä parempi sillä minullakin on kaveri joka olisi valmis tekemään saman kuin minä :)

9

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hah hahahhahaha haa

      Todella uskottavaa.

      • lenuper

        Mikäs tässä on niin epäuskottavaa?


      • 5+2
        lenuper kirjoitti:

        Mikäs tässä on niin epäuskottavaa?

        Niinpä, Ruotsissahan se yksi meni toisen puolesta istumaan vankilaan eikä huomattu aikoihin.

        Se vaan, että miksi maksaa tuosta palvelusta kun vapautuksen saa ilmaiseksi ja tollasilla rahoilla pystyy jo vaikka suoraan yksityisen lääkärin lahjomaan jos ei taidot riitä jauhamaan paskaa.


    • res. ylil.

      Utissa saa ainakin vapautuksen (C-luokituksella), kun ilmoittaa sotilaslääkärille, ettei huvita varusmiespalvelusta yhtään suorittaa.
      Ilmoitus pitää tehdä heti palveluksen alussa.

      Poikani kertoi, että saapumiserän n. 70:stä nuoresta miehestä kotiin lähti toistakymmentä ennen, kuin kaksi viikkoa oli täyttynyt.
      Mitään kliinisiä lääketieteellisiä tutkimuksia ei tehty.
      Riitti vain ilmoitus, ettei huvita ja on muuta tekemistä. Se oli sillä selvä ja kohta olivat vapautuspaperit käsissä.

      Yksikään lääkäri ei ota vastuuta tällaisista, joita ei huvita ja yksikään upseeri ei kyseenalaista sotilaslääkärin amattitaitoa arvioida palveluskelpoisuusluokka.

      UtJr:n linja näyttää olevan, että mikäli ei palvele mielihyvin, on parempi ettei palvele lainkaan. Kotiin mars, isänmaa ei sinua tarvitse.

    • Alik Hyvönen

      Joo, minä tein saman tempun ja menin yhden kaverin puolesta inttiin.

      Ja voi saatana mihin jouduin!

      Varuskunnassa törmäsin ainakin 20-30 "alokkaaseen", jotka olivat minulle tuttuja omalta inttiajaltani!

      Ensin lehahtivat naamat punaiseksi ja yritimme olla tunnistamatta toisiamme, mutta sitten lopulta avauduimme ja keskustelimme miten helppoa tällainen "luokallejäänti" intissä oli, kun henkilötietoja ei juuri tarkasteta ja kun palvelee eri varuskunnassa kuin missä ensin itse palveluksensa läpikävi.

      Motiivina monella "kertaajalla" oli työttömyys siviilissä. Paremmin tienaavat kaverit maksoivat aika hyvin "sijaistuksesta".

      Ihan niin pitkälle en olisi valmis menemään kuin yksi kaverini, joka harkitsi menevänsä vankilaan erään varakkaan, petostuomion saaneen, kaverinsa puolesta.

      Hän kyllä Bemarin ratin takaa perusteli, että tämä on yhteiskunnalle ihan win-win -juttu: rahaa tienaava saa jatkaa tienaamistaan vankilaan menon sijaan, ja se työtön luuseri, joka muuten vain tyhjän panttina notkuisi, suorittaa rahallista korvausta vastaan tämän linnatuomion.

      Uudenlaista yhteiskuntavastuuta siis.

      • Toomas tuurasi

        Minä palkkasin virolaisen maahanmuuttajan käymään intin puolestani.

        Tällainen alihankintaketjutus oli minulle tuttua jo rakennustyömailta.


      • Rautavaaran Pate
        Toomas tuurasi kirjoitti:

        Minä palkkasin virolaisen maahanmuuttajan käymään intin puolestani.

        Tällainen alihankintaketjutus oli minulle tuttua jo rakennustyömailta.

        Minä puolestani värväsin naapurin Mohamadin menemään puolestani.

        Oli ne kuulemma vähän kummastelleet, kun kaveri vastasi "Paikalla!", kun rivissä Kolehmaista huudettiin.


      • Alik Hyvönen
        Rautavaaran Pate kirjoitti:

        Minä puolestani värväsin naapurin Mohamadin menemään puolestani.

        Oli ne kuulemma vähän kummastelleet, kun kaveri vastasi "Paikalla!", kun rivissä Kolehmaista huudettiin.

        Muhis on hyvä kaverini edellisestä palveluspaikastani.

        Toinen hyvä ystäväni, alokas P-kas (nimi muutettu) palkkasi puolestaan Muhiksen äidin, Fatiman, tänne meidän varuskuntaan. Eikä nää kapiaiset epäilleet mitään!

        Ystäväni alokas P-kas jänisti intistä, kun häntä oli peloteltu joillain yhteissuihkuilla.

        Fatima on ollut oikein särmä sotilas, nyt keväällä hän juuri vapautui vänrikin natsat mukanaan. Eikä tehnyt yhteissuihkuista mitään ongelmaa.


    • Työ- & puolustusmin.

      Ilmankos viime vuoden joulukuussa työttömyys Suomessa aleni hienosti 6.9 prosenttiin:

      ”Tilastokeskuksen tiistaina julkistaman työvoimatutkimuksen mukaan työttömiä oli vuoden 2012 joulukuussa 180 000, mikä oli 12 000 vähemmän kuin vuosi sitten. Työttömyysaste oli 6,9 prosenttia, kun se edellisvuoden joulukuussa oli 7,4 prosenttia.”


      http://www.talouselama.fi/uutiset/tyottomyys laski joulukuussa 69 prosenttiin/a2164850

      Nuoret miehet työllistyvät käymällä armeijan maksua vastaan uudelleen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe