Säkylän demareissa oli juttu."Asioista tavallisesti hyvin perillä olevat lähteet tietävät kertoa, että Säkylän perussuomalaisten toinen valtuutettu Ville Reko olisi jo ennätetty toivottaa tervetulleeksi keskustan ryhmään. Reko keräsi 79 ääntä eli enemmän kuin yksikään keskustan omista ehdokkaista.
Mitä mahdolliselle loikkarille on luvattu vai onko luvattu mitään, ei ole tiedossa. Rekon kohdalla kyse saattaa olla ajatuksesta, että on vain " kotiin tulon aika ".
Kysymys kuulu, voiko mikään instanssi estää tälläisen tapauksen, jos se toteutuu heti vaalien jälkeen, eiko tässä jos jossain olisi varamiehen paikka?
petos?
5
397
Vastaukset
- läntinen
Jos mainitsemasi "loikkaus" tapahtuu niin PS:n ryhmä hajoaa ! Mutta taitaa se toinenkin löytää sieltä kaksi aateveljeä joten kyllä he äänensä kuuluville saavat !
- luvalahtelainen
Ei kai sillä ole väliä, löytyykö aateveljiä. Eikös heidän työnantajiaan ole joka tapauksessa "persu-uskovat", jotka ovat hänet/ heidät valtuustoon äänestäneet, ei kepulaiset tai muutkaan eri ryhmiin kuuluvat.
- luvalahtelainen
Kaksi vastavalittua perussuomalaisten kunnanvaltuutettua loikkasi kokoomukseen Laitilassa, kertoo Turun Sanomat. Ihmettelen edelleen moista demokratian halveksuntaa ja vastuustapakoilua. Jos porukka ei miellytä, pitäisi varamiehen astua remmiin, eikä hyppiä puolueesta toiseen jo ennen valtuustokauden alkua.
- Jyrki-Boy69
Laitilassa on ihan fiksuja persuja.
- Ville Reko
Demarit kirjoittelee Säkylässä mitä sylki suuhun tuo, edelleen olen Perussuomalainen ja tulen aina olemaan, kateellisten paskapuheita,ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932