Zafira Tourerista

rew mik

Hei
Onko kellään käyttökokemuksia uudesta Zafira tourerista. Sellainen mietinnässä ja toivoisin asiallisia kommentteja.

4

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cosmo 2.0CDTI aut

      Moi! itse päivitin kesällä farmari Insignian kyseiseen autoon ja olen ollut todella tyytyväinen. inkku oli hyvä ajaa, mutta tämä on vielä parempi. Todella mukava auto ja myös hiljainen. Automaatti toimii loistavasti ja 165 hevosta sinkauttaa auton reilusti alle kympissä sataseen ja käytännön suorituskyky on loistava! Lisäksi tilaa ja monikäyttöisyyttä mahtavasti! Suosittelen ja kannattaa ottaa xenonit ja navipaketti, jossa myös peruutuskamera, parkkiapu ja kuolleenkulman varoitin.

    • inkvisiitio

      Onko reilusti alle 10 sek sataan 9.8 sek vai 7.6 sek. Jos Insignian 180hv farkku menee 9.2 sek niin tuskin pakettiauton muotoinen tilaauto 165hv diesel automaatilla mitään singahtele!

      • Cosmo 2.0CDTI aut

        Arvo muistaakseni 9,6 sekkaa. Vääntöä Zafirassani onkin max. 380 newtonia, eli about 120 newtonia Inkkua enemmän ja lisäksi se on kaappimaisuudestaan huolimatta myös kevyempi yli 100 kiloa. Tuu viivalle vaan niin kyllä singahdan ohi, koska kaverilla juuri kyseinen 1.6t ja 180 hv. Ajanut silläkin paljon ja viivoilla ollaan oltu molempien ajaessa kummallakin. Ero ei ole iso, mutta väännöllä mennään loppupeleissä ohi. Perstuntumalta molempia ajaneena ei eroa kyllä huomaa. Selkeä ero autoissa on Zafirasta loistava näkyvyys, parempi penkki ja ja ne mahtavat tilat ja sisustan viimeistely. Myös ulkonäöltään ja Zafira vie selkeästi voiton, varsinkin kun alla rullaa Opelin 19" alut musta/hopea, jolloin mukaan saa kaupan päälle myös madallusaöustan. Tosin tää on vaan mun mielipide mutta itse ajelin Inkullani 3 vuotta, Zaffe on parempi ja kyllä melkein 10000 kalliimpikin. Voin lämpimästi suositella!


    • Etep

      Minäkin vaihdoin Zafira Toureriin. Sama Cosmo 2.0 CDTI Automaatti.

      Hyvä ja mukava ajaa. Kulkee vakaasti myös huonolla kelillä. Mitä huonompi keli, sen kivempi on ajella. Minulla on vakiohalogeenit: niilläkin pärjää. Tuplaxenonit ovat kyllä sitten erinomaiset.

      Tourerissa on mukava, mutta kantava jousitus. Myös äänieristys on hyvä.
      Olen jo aikuisiässä, minulle 165 hv riittää kernaasti. Automaatin kanssa ne on helppo valjastaa käyttöön.

      Zafira Tourer on hieno kulkine. Minä myös pidän siitä, ettei niitä tule joka niemessä ja notkelmassa vastaan, kuten tusina-autoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe