RAHANKERÄILIJÄT HOI

mievaa2

Mulla ois tällaset 2euroset kierrosta tullu:

http://oi48.tinypic.com/122hp8n.jpg

(Suomen Pankki juhlaraha, joku saksalainen juhlaraha ja virheellinen 2e, joka on "väärinpäin" takaa, ihan kuin irrotettu ja laitettu takas.)

Oisko näillä mitään nimellisarvoa suurempaa arvoa? :)

10

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mosseboy3
      • mievaa2

kiitoksia :)

• peikko

eipä noilla paljon painetuilla kierrossa olleilla mitään saa....osta karkkia..
      suomi 2004 "risuraha" kelpaa keräiljöille käytettynä koska alkaa olla harvinainen lyöntikiiltoisena...osta eurojen arvokirja ei ne paljoa maksa.. eurokatalooki gookleta niin löytyy

• KÄKIKÖ

Paljon saa nyk.kierrosta otetulta risurahalla?

• numismaatikko
        KÄKIKÖ kirjoitti:

Paljon saa nyk.kierrosta otetulta risurahalla?

kierrosta otetuilta maksavat 20-25€ ...lyöntikkiiltoisista jopa 30-50€ ...mitä vähemmän myyttä ,niin sitä nopeampaa hinta nousee jos huutokaupoissa ei ole sitä saatavana..

• mimmi_

Kuka osaisi sanoa vanhojen rahojen arvon..Minulla olisi 1746 vuodelta kolikko. Ja muitakin vanhoja rahoja löytyy.Onko mitään arvoa?? Vastailkaa

• kolimaattori

eipä niillä juuri arvoa ole. Käväse pitsalla niillä jossain kamelinjaskan paikassa. Voi ne niille kelvata.

• Corolla1

• jos sulla noita kolikoita löytyy niin laittele kuvia voisin ostaa ne vaikka?

• petri766

Hei.Mulla olisi suomen 200markan koliklllo myynnissä kka mnyösnsuomi finland 1917-1967 10makrkan kolikko 100 markan kolikko vuodeltts1937 hyväkuntoisia tiedustelit s-posti:[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe