Kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään ja vituttamaan nämä yhtä äkkiset käänteet/juonet.. 3 Nyt on jäänyt mieleen tässä lähiaikoina mistä on jäänyt vitutus päälle. John Laurinaitis vs John Cena, jonka helposti ajatteli että nyt Laurinaitis saa selkäänsä ja saa potkut GM hommista, Big Show jonka Laurinaitis erotti, tulee yleisönseasta kehään pitäen Laurinaitis:ta kurkusta kiinni ja näyttää antavan Cenan tehdä sille AA, mutta yhtä äkkiää Big Show onki Laurinaitis:in puolella ja lyö John Cenaa ja Laurinaitis voittaa :D:D..
Sitten toisena CM Punk vs Cena @ Night Of Champions. Hyvä, pitkä ja tosi jännä matsi joka lopulta päättyy tasapeliin ja alussa tuomari sanoo että Cena voitti ja sitten muuttaakin mielensä tasapeliksi ja CM Punk säilyttää mestaruuden. -.-
Ja nyt... Hell In A Cell.. Odotin että Punk saa selkäänsä Rybackiltä ja niinhän se sai, kunnes Ryback oli tekemäs Finisheriä Punkille ja tuomari löi Rybackkiä ja laski 1.2.3 nopeasti joten Ryback hävis :D..
Kyllä tää menee jo niin lapselliseks tämä käsikirjotus että en ymmärrä miten se on vieläkin Ameriikas katsotuimpia ohjelmia TV:stä.. Ja yleisöäkin aina riittää.. Itse nyt Ryback vs Punkin matsin jälkeen ajattelin lopettaa koko WWE:n seuraamisen ehkä lopullisesti. Todella turhaa viihdettä nykyään koko show.. Muuten olisi mielenkiintonen jos menis vähän järkevämmin.
Mihin WWE on menossa??
gjfvgjghj
2
152
Vastaukset
- listen!
oletko ikinä kuullut sellaisesta asiasta kuin storyline? :D WWE:n tarkoitus on viihdyttää kansaa. mitä enemmä punkin putki kasvaa sitä kovemmi se tulee saamaa turpaa menettäessää sen. sama homma oli nexuksen kanssa vuonna 2010 nexus tuhottii vasta pitkän draaman ja sädön jälkeen, jotta ihmisiä JÄNNITTÄISI enemmän. lyhyesti sanotuna koko jutun kerron näin : mitä kauemmin juttua paisutellaan, sitä mukavampi sitä on loppujen lopuksi katsoa.
- mattmorgan
nykyiset painijat on painijat on perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944