Mihin WWE on menossa??

gjfvgjghj

Kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään ja vituttamaan nämä yhtä äkkiset käänteet/juonet.. 3 Nyt on jäänyt mieleen tässä lähiaikoina mistä on jäänyt vitutus päälle. John Laurinaitis vs John Cena, jonka helposti ajatteli että nyt Laurinaitis saa selkäänsä ja saa potkut GM hommista, Big Show jonka Laurinaitis erotti, tulee yleisönseasta kehään pitäen Laurinaitis:ta kurkusta kiinni ja näyttää antavan Cenan tehdä sille AA, mutta yhtä äkkiää Big Show onki Laurinaitis:in puolella ja lyö John Cenaa ja Laurinaitis voittaa :D:D..

Sitten toisena CM Punk vs Cena @ Night Of Champions. Hyvä, pitkä ja tosi jännä matsi joka lopulta päättyy tasapeliin ja alussa tuomari sanoo että Cena voitti ja sitten muuttaakin mielensä tasapeliksi ja CM Punk säilyttää mestaruuden. -.-

Ja nyt... Hell In A Cell.. Odotin että Punk saa selkäänsä Rybackiltä ja niinhän se sai, kunnes Ryback oli tekemäs Finisheriä Punkille ja tuomari löi Rybackkiä ja laski 1.2.3 nopeasti joten Ryback hävis :D..

Kyllä tää menee jo niin lapselliseks tämä käsikirjotus että en ymmärrä miten se on vieläkin Ameriikas katsotuimpia ohjelmia TV:stä.. Ja yleisöäkin aina riittää.. Itse nyt Ryback vs Punkin matsin jälkeen ajattelin lopettaa koko WWE:n seuraamisen ehkä lopullisesti. Todella turhaa viihdettä nykyään koko show.. Muuten olisi mielenkiintonen jos menis vähän järkevämmin.

2

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • listen!

      oletko ikinä kuullut sellaisesta asiasta kuin storyline? :D WWE:n tarkoitus on viihdyttää kansaa. mitä enemmä punkin putki kasvaa sitä kovemmi se tulee saamaa turpaa menettäessää sen. sama homma oli nexuksen kanssa vuonna 2010 nexus tuhottii vasta pitkän draaman ja sädön jälkeen, jotta ihmisiä JÄNNITTÄISI enemmän. lyhyesti sanotuna koko jutun kerron näin : mitä kauemmin juttua paisutellaan, sitä mukavampi sitä on loppujen lopuksi katsoa.

    • mattmorgan

      nykyiset painijat on painijat on perseestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe