Olen seurustellut mieheni kanssa kohta 2 vuotta. Asumme yhdessä ja olemme 24 ja 25 vuotiata.
Eli homma meni tälleen:
Menkat jäi pois kolmeksi kuukaudeksi, en huomannut mitään erityistä. Minulla on aina ollut erittäin epäsäännölliset menkat.
Epäilys rupesi heräämään kun tunsin ja näin alavatsassa pienenpienen pullistuman.
Suunnilleen samoihin viikkoihin mieheni petti minua (ystäväni kanssa) ja suhteemme meni kriisiin, olin hirveän stressaantunut ja mies muutti vanhempiensa luo.
Tein raskaustestin, näytti positiivista. Ajattelin, että suhteemme on ohi ja minulla oli elämä edessä. Etten pystynyt pitämään lasta. Itkin paljon, mutta päätin tehdä abortin kertomatta asiasta miehelle. En ehtinyt koskaan edes varata aikaa siihen.
Sain elämäni kivuliaimmat kuukautiset. Ne kestivät 3 päivää ja minulta tuli toisena päivänä ulos erittäin epämääräisen muotoinen verinen klöntti. En uskaltanut koskea siihen, eikä se näyttänyt juuri miltään. Laitoin sen rasiaan ja poltin. Tein uuden raskaustestin, ja se näytti yhä positiivista. Tein viikon päästä uuden. Tulos oli negatiivinen.
Palasimme mieheni kanssa yhteen kahden kuukauden tauon jälkeen. Tästä on nyt kulunut vuosi. Mieheni ei tiedä asiasta mitään, mutta omituinen syyllisyys painaa minua. Siis, lapseni oli ihan oikea lapsi ja hän oli lapsen isä. Toisaalta, hänen pettämisensä aiheuttama stressi oli mahdollisesti laukaissut keskenmenon.
Onko kukaan muu jättänyt kertomatta miehelleen? Auttaako kertominen? Pitäisikö siis kertoa?
Pitäisikö kertoa miehelle?
munlapsi
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2226938Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3234834"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1483673Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1173474Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m693418Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492886Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702749Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842470- 252376
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951