tuntijasi

brunetteleo29

Ompas mukava, että olet palannut!

Pitkään jatkunut tuskastuttava tilanne töihin liittyen, tahtoisin jo jatkaa eteenpäin. Töitten hakeminen on hankalaa, ja haastatteluihin pääseminenkin on vaikeaa. Mikä on se paikka joka vihdoin osuu kohdalle? Ja milloin?

Rakkausasiat mykkyrässä, tunteita on vaaleaa miestä kohtaan, mutta miten käy?

12

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virhe2

Oikea paikka tulee kohdallesi kun lopetat tuskastumisen ja uskot kaiken järjestyvän itsestään.

Vaalea mies kannattaa unohtaa, löydät aidomman miehen.

• brunetteleo29

Kiitos näkemyksestäsi, kysymys oli tarkoitettu tuntijalle.
      Nostan uudelleen tuntijalle.

• virhe2

Huomasin, mutta tunsin silti pakottavaa tarvetta antaa vastauksia.

Anteeksi.

• brunetteleo29

Nostan tuntijalle.

• brunetteleo29

nostan tuntijalle.

• Hei

en osaa puhua tarkoista ajoista, kuten varmasti tiedätkin. mutta yritän katson parhaani mukaan.

raha-asioilla on "siunaus" miehen kautta. mielenkiintoinen tilanne. joka ilmansuunnalla ympärilläsi näkyy miehiä, muttei yhtään aitoa naista. yhdellä miehellä on korkea asema ja sitä kautta saatu hieno koti.
      sinun toiveesi saavat sinut melkein sairaaksi, mietit niitä öin päivin.

jos minulle itselleni näkyisi näin paljon mahdollisuuksia miesten kautta ja jos olisin nuori, niin minä hyppisin ilosta. eivät he tietenkään kaikki avioliittoehdokkaita ole, mutta miehisiä miehiä kuitenkin. heillä näkyy olevan avaimet käsissään.

mutta sinähän kysyt työasioista, minä vain soperran miesasioista.
      myyntiin liittyvä työ on sinulle. mitä se sitten pitääkin sisällään, niin on myös kysymys jonkin asteen edustuksesta. joudut pitämään firman puolia.

ihan tulee mieleen jonkinlainen "tiski" missä myydään pieniä tavaroita. näen myös lapsen, joka olisi lähdössä toiselle paikkakunnalle.
      jos tämä kysymäsi mies on sinua jonkin verran vanhempi, niin silloin hänellä on aitoja tunteita sinua kohtaan. hän on kulkenut vaikean elämäntien ja on varmasti valmis uuteen suhteeseen. joka tapauksessa mies on sinua vanhempi ja "kypsempi".
      oikeastaan tämän miehen sydämeen sinun on helppoa päästä, jos osaat esittää osasi aitona naisena. hän tarvitsee kodin lämpöä ja "pullan tuoksua".
      mikään pinnallinen ei hänelle sovi, se tekisi hänet sairaaksi.

t. Keskiyö

• brunetteleo29

Nykyinen työ on kuvailemasi tiskin takana, ja pienten tuotteiden kanssa. Lapsi joka on lähdössä toiselle paikkakunnalle olen minä itse. Olen suunnitellut muuttoa toiselle paikkakunnalle jo pidempään. Mahtaisiko onnistua? Millaisella paikalla tämä edustustyö on?

Vaalea mies on minua vähän vanhempi ja huomattavasti rauhallisempi luonteeltaan kuin minä, "kypsemmän" oloinen :) Ketkä miehistä ovat aviomies ainesta?

• Hei

voisin tehdä sinulle myös pitkän katsannan, jos se sinua kiinnostaa. siis sähköpostitse - mutta siitä perin maksun.
      tuo työ on kyllä suuremmalla paikkakunnalla, siellä on paljon asiakkaita.

sinä olet viehättävä herkkä ihminen, sinut kyllä huomataan. varsinkin sellainen mies, joka etsii vierelleen naisellista naista, huomaa sinut.
      kyllä sinä lähdet toiselle paikkakunnalle, ja ainakin yksi mies jää suremaan perääsi.
      aviomiesainesta: ehdottomasti toisella paikkakunnalla, läheisen kuoleman kokenut, kypsä ja sinua vanhempi mies.
      varmaankin tämä mies ei ole siltä paikkakunnalta kotoisin, vaikka sinne tuleekin. sinä menet naimisiin hoikan miehen kanssa, joka on kokenut menetyksen hyvin läheltä. te puhutte siitä paljon ja käytte tuskaa lävitse, se opettaa teille molemmille paljon eri näkökulmia elämästä.

t. Keskiyö

• brunetteleo29

Tunnenko miestä entuudestaan?
      Onko vanhempi ja "kypsempi" mies sama henkilö kuin ensimmäisessä viestissäsi mainitsema mies, jolla on korkea asema ja hieno koti?
      Vaalea mies on pitkä, ja hänellä on myös hieno koti. Työssään saannut vasta ylennyksen, eikä asu samalla paikkakunnalla kuin minä tällä hetkellä.

Suuremmalle paikkakunnalle olen toivonut pääsevänikin, ja mainisemasi myyntiin ja yrityksen edustamiseen liittyvät työt kiinnostavat minua. Sen tyyppisiä töitä olen etsinytkin. Harmillista, ettet pysty sanomaan meneekö uuden työpaikan saamiseen kuinka pitkä aika.

Kiitos paljon katsannostasi, jään jännityksellä odottamaan mitä tapahtuu. Ja kyllä, voisin olla kiinnostunut sähköpostitse kuulemaan lisää vähän myöhemmin :)

• brunetteleo29

Hei Tuntijasi,
      Nyt olen kirjoittamassasi tilanteessa.
      Työpaikan sain kauppaan liittyvästä paikasta ja olen muuttanut isoon kaupunkiin, sinne minne halusinkin :)
      Olen tavannut monen monta miestä, ja saannut jopa "hätistellä" muutamia turhan innokkaita ihailijoita ympäriltäni.
      Olen tavannutkin kaksi kunnollista miestä, toisella korkea asema ja sen kautta saatu hieno talo.
      Molemmat hoikkia, talon omistaja hoikempi.
      Molemmat minua vanhempia, talon omistaja pari vuotta vanhempi ja toinen enemmän, molemmat kypsiä miehisiä miehiä.
      Kumpikaan ei ole tältä paikkakunnalta kotoisin, talon omistaja asuu jonkin matkan päässä, ja tämä toinen kulkeutunut myöskin muualta.

kumpikaan ei ole (ainakaan vielä) kertonut läheisen kuolemasta, mutta toiseen heistä liittyy uskonnolliset asiat, joista olemme paljon puhuneet yhdessä.

Kumpiko heistä näkyy avioimiehenäni ja kahden pojan isänä?

• Hei

se ensimmäinen, ketä enemmän ajattelet. hänellä on myös hyvät puhelahjat.
      lapset näkyvät vieressä pieninä kääröinä.

häneltä on mennyt rahaa naiseen, mikä on hoidettu ja laitettu mappiin. mies on lähtenyt siitä eteenpäin oman uransa kanssa.
      mies on kovapäinen, jos niin tarvitaan. hän osaa olla tiukka ja ankara, mutta vetää aina kotiin päin.
      mikä luonne! ei voi muuta sanoa.

t. Keskiyö

• brunetteleo29

Hei,

Rahan menemisestä en osaa sanoa, enkä asioitten mapittamisesta. Mietin,että voisiko aiemmin mainitsemasi kuolema olla myös suhteen kuolema/loppuminen, siitä molemmat ovat kertoneet.
      En osaa sanoa kyllä kumpaa tarkoitat tuolla.

Toisen tapasin ensin, mutta jälkeenpäin tavattua mietin enemmän. He ovat keskenään kuin yö ja päivä, mutta silti heissä on yhteneväisiä juttuja paljon, mm. molemmat musikaalisia mutta musiikkityyli ja soitin keskenään aivan erilaisia. Toinen on tumma ja toinen vaalea, kumpi näkyisi vahvemmin vierelläni?

Kiitos sinulle jälleen paljon! Ja rentouttavaa juhannusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1541
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      296
      1538
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1519
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      236
      1086
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      963
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      57
      906
    7. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      706
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      705
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      659
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      625
    Aihe